Ahoj všichni! :D Sleduji tu debatu a myslím si o tom své!
Pája tady píše o Škodovkách úžasné věci a já si myslím, že je to podobné, jako když ve Francii dávno vyběhlé Simky 1000 ladí do neskutečna
a stále s nimi jezdí závody na okruhu v Dijonu( neskutečně jsem se zasmál, jak ta Simca 1000 napráskala vozu Porsche, "katastrofa", že?)
Ale s těmi Škodovkami je to a teď bez rytí Bu a další něco úplně jiného, alespoň já to tak vidím, ale i pamatuji!!! Všechny ty Škody 110R Coupé a verze RS a Rally a pod. v podstatě vycházejí z ukradeného vozu Simca 1200 S Coupé Bertone, pro což má důkaz náš milý kamarád Bu, že?
Ale budiž, vzali materiál a pracovali s ním!
Nějaké vývojové odd. Škoda, myslím, že to nazývali "česana", vyvíjelo a vyvinulo asi dobrá auta a vyladěné motory.
Neskutečné miliony, které do toho bolševici nasypali, jen aby dosáhli nějakých úspěchů v MS v automobilových soutěžích se prostě nějak ne a ne dostavit
, tak koupili Norského jezdce Johna Hauglanda a teprve ten s tím dosáhl nějakých úspěchů!
Ale to už byla éra motorů vzadu pryč, život šel dál a přední pohony byly zase o něco jinde, že!
A nehleďte na Simca 1000 a Francii, to je nostalgie několika bláznů, asi jako tady, že?
Neberte to, prosím, jako boj, jen jsem si vzpomněl na několik čísel Světa Motorů, plných úspěchů socialistického automobilového sportu
, jak to nandavají s naší " sériovou Škodovkou západním speciálům" za hubičky a s naším přítelem(málem členem Svazarmu) Johnem Hauglandem!
A takhle jsem se tomu vždycky smál a směju se i dnes
!
Nenadávejte mi, já si to pamatuju
a tak čau a Simcamicalement Ivan Simca KH :D