Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Moderátor: Burák
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Tak "Gentlemen, start your engines".
Ba ne, to by byl nerovnej boj, do horizoního lamače vazu to má daleko.
Ba ne, to by byl nerovnej boj, do horizoního lamače vazu to má daleko.
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Zas tak nerovnej souboj to nebude, teda co do zrychlení z nuly. Viděl jsem to teď na srazu Mercedesů, zkoušel jsem C55AMG a ty moje rozjezdy jsou špatný, nechci spálit spojku, protože už je načatá, takže jí pouštím relativně rychle, což má za následek pád motoru až k volnoběhu, následně brzy dosáhnu výkonu, kterej roztočí kola, dvojka jde hned do burnoutu a až teprve trojka zabírá, v ten moment už mi to AMG dalo dvě délky auta, který jsem sice stahoval, ale těch 300m nestačilo, dojel jsem ho jen nárazník na nárazník. Díky tomu turbu to třeba na čtyřku, pětku zrychluje stejně jak třeba na dvojku, trojku, tam na Horizona neměla ani BMW Z4 3,0 R6 biturbo, ale z nuly to nějaký ultra porno není, ani nemůže být. Ono tam je to prostě limitovaný fyzikou, třeba 600SL, C32AMG Compressor, ta C55AMG, E60AMG - jely na těch 300m všechny prakticky stejně, chleba se pak láme třeba při zrychlení ze 150 nebo 200 km/h, ale kde to dneska jde...? Ale byla sranda asi před 14ti dny, když jsem na okruhu dojel zánovní 500SL a ze 180ti to bylo jako kdyby oktávka RS tlačila oktávku 2,0 tdi, tam to turbo natlačí a auto zrychlí naprosto brutálně. A pak Vmax, dosáhl jsem na navigaci 230 km/h, to už nový auto ukazuje nějakých 245 km/h, jenže já se na ně dostanu podstatně rychleji než cokoliv co jsem zatím potkal.
Tady video s C55AMG:
https://www.youtube.com/watch?v=RtfYSVqTQt0
Tady video s C55AMG:
https://www.youtube.com/watch?v=RtfYSVqTQt0
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
No jo, hulilo se jen na tvý straně...
Co tam máš teda nakonec za gumy?
Co tam máš teda nakonec za gumy?
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
No to byl zvirenej prach právě z toho hrabání
Tady jsem měl to co tam mám normalne, Dayton z portfolia Bridgestone, ale jsou to gumy spis na dlouhej nájezd bez sportovních ambicí nějak na to kašlu, ideální by bylo koupit 16" a dát na to nějaký sportovní gumy, ale to mi za to nestojí.
Tady jsem měl to co tam mám normalne, Dayton z portfolia Bridgestone, ale jsou to gumy spis na dlouhej nájezd bez sportovních ambicí nějak na to kašlu, ideální by bylo koupit 16" a dát na to nějaký sportovní gumy, ale to mi za to nestojí.
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
To jsem zvedavej, jak Ti to dlouho vydrzi
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Nevím co to bylo předevčírem za skvrny na slunci, špatnou konstalaci planet nebo snad na mě někdo prováděl woo-doo, ale poprvé po dvaceti letech a stovkách tisíc km za volantem Tagory, jsem nedojel do cíle zůstal jsem viset kousek za Říčanama, auto chcíplo a nešlo natočit, vůbec se nerozsvítila kontrolka žhavení, ale musel tam být nějaký zkrat, protože ručička teploměru zmizela v modrém poli, přestože motor byl teplý. Tedy poprvé potupný odtah domů (ještě, že Maruška není žádná pipina a odtah zvládla na jedničku) a včera večer cca ve 20:00 jsem se do toho pustil.
Přesně jak jsem předpokládal, stačilo vyměnit relé a během dvou minut vyřešeno. Ale když už jsem měl zase po jánevímjakdlouhý době otevřenou kapotu tak jsem kouknul na motor celkově, náplně a řemeny a našel jsem uvolněnou servopumpu. Jde o kombinaci pumpy i s nádobkou, je to železný, v takovým držáku, kterej je našroubovanej na blok motoru. Celý to bylo nakřivo, řemen tudíž uvolněnej (proto mě občas minulý týden to servo zakňučelo) a dalo se s tím volně zakvrdlat. Tak jsem to odstrojil a zjistil jsem, že celá ta sestava držela jen na jednom šroubu, druhej byl prasklej a koukal tak 5mm ven z bloku a třetí byl prasklej zároveň s blokem - no potěšprdel... Zmocnila se mě zoufalost, ale vzal jsem sikovky a šroub co kousek koukal jsem za ten kousek vytočil opatrně celej ven, hurá! Co s tím zalomeným v bloku? Žádný vytahováky nemám, odvrtat to znamená motor ven? Vysrat se na to? Ne to nebude fungovat. Spíš jako akt zoufalosti jsem si přinesl vrtačku a ona se mezi blok a podběh vešla! Začal jsem teda (už za svitu baterky) vrtat a najednou mi zbytek šroubu zmizel vevnitř, prostě se tím vrtáním zašrouboval. Ale co když je díra skrz a zbytek šroubu může spadnout do rozvodů? Nakonec jsem vzal tenký šroubovák, nahmatal ten zbytek šroubu i dírku co jsem do něj udělal vrtákem, naklepal do toho ten šroubovák a snažil se ho vyšroubovat ven, no a po asi deseti minutách se mi to fakt povedlo! Najít nový pevnostní šroubky, sestavit to, napnout kladky a šup na projížďku - vše OK. Prostě včera byl ten den, kdy na co člověk šáhne, tak se mu daří. Naopak někdy je to přesně obráceně, nemůžu najít správný šroubky, nemůžu se dostat kam potřebuju, nic nejde povolit, něco šroubuju na nepřístupný místo a po dlouhým úsilí vidím, že se to nešroubuje ale jen točí někde mimo... ale včera to bylo jak na drátkách, dodělával jsem to po tmě, ale všechny šroubky jakoby si samy hledaly dírky, klíče ideálně sedaly na hlavy šroubů a šlo to dělat i po slepu. Tak zase jednou mi to udělalo dobrou náladu
Přesně jak jsem předpokládal, stačilo vyměnit relé a během dvou minut vyřešeno. Ale když už jsem měl zase po jánevímjakdlouhý době otevřenou kapotu tak jsem kouknul na motor celkově, náplně a řemeny a našel jsem uvolněnou servopumpu. Jde o kombinaci pumpy i s nádobkou, je to železný, v takovým držáku, kterej je našroubovanej na blok motoru. Celý to bylo nakřivo, řemen tudíž uvolněnej (proto mě občas minulý týden to servo zakňučelo) a dalo se s tím volně zakvrdlat. Tak jsem to odstrojil a zjistil jsem, že celá ta sestava držela jen na jednom šroubu, druhej byl prasklej a koukal tak 5mm ven z bloku a třetí byl prasklej zároveň s blokem - no potěšprdel... Zmocnila se mě zoufalost, ale vzal jsem sikovky a šroub co kousek koukal jsem za ten kousek vytočil opatrně celej ven, hurá! Co s tím zalomeným v bloku? Žádný vytahováky nemám, odvrtat to znamená motor ven? Vysrat se na to? Ne to nebude fungovat. Spíš jako akt zoufalosti jsem si přinesl vrtačku a ona se mezi blok a podběh vešla! Začal jsem teda (už za svitu baterky) vrtat a najednou mi zbytek šroubu zmizel vevnitř, prostě se tím vrtáním zašrouboval. Ale co když je díra skrz a zbytek šroubu může spadnout do rozvodů? Nakonec jsem vzal tenký šroubovák, nahmatal ten zbytek šroubu i dírku co jsem do něj udělal vrtákem, naklepal do toho ten šroubovák a snažil se ho vyšroubovat ven, no a po asi deseti minutách se mi to fakt povedlo! Najít nový pevnostní šroubky, sestavit to, napnout kladky a šup na projížďku - vše OK. Prostě včera byl ten den, kdy na co člověk šáhne, tak se mu daří. Naopak někdy je to přesně obráceně, nemůžu najít správný šroubky, nemůžu se dostat kam potřebuju, nic nejde povolit, něco šroubuju na nepřístupný místo a po dlouhým úsilí vidím, že se to nešroubuje ale jen točí někde mimo... ale včera to bylo jak na drátkách, dodělával jsem to po tmě, ale všechny šroubky jakoby si samy hledaly dírky, klíče ideálně sedaly na hlavy šroubů a šlo to dělat i po slepu. Tak zase jednou mi to udělalo dobrou náladu
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Kterak si najít něco pozitivního na faktu, že se mi posralo auto
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Zase na to, jak všichni zastánci nových aut tvrdí, že stará auta jsou sice hezká, ale dnešní každodenní provoz by zvládala jen za cenu nesmyslně vysokých nákladů, tak tohle je první kiks za celých 5 let co to auto mám. A jezdila s ním jeden čas do práce i Maruška, funguje nonstop léto - zima, dálky i poprcávky kolem komína, s vlekem, atd.
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Tak zrovna u závad na elektrice je to fakt dobrej vtip... Nebo taková oprava ťukance na př. nárazníku, když kvůli tomu vyměníš celej nárazník včetně mlhovek, mřížek a srágor pod ním, protože je to všechno na zatavenejch čípkách, což např. u tak obyčejného auta jako je P207 vyjde na 30.000,- ...
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Stalo se, čeho jsem se bál. Snad si to sedne
-
- Příspěvky: 405
- Registrován: 25 dub 2010 20:07
- Bydliště: Praha 4
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Jo,Trajboldova škola se neapře! Hoď tam Honzo dva pytle cementu,vono se to unaví.
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Ani když jsi to projel si to nesedlo? Je to péro mezi listy dobře namazaný? Bys musel jedině zkusit nějakej list vyndat, jinak nevím...
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Ti prdlo jen to spodní péro, ne? To máš překovaný všechny?
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Jo, vsechny. Vin je problem v tom, ze byly uz tak unaveny, ze se opiralo o kastli. Jeste jsem to poradne neprojel, jeste tam nejsou tlumice a musim opravit zavit uchytu stabilizatoru.
- tagorarichard
- Příspěvky: 271
- Registrován: 11 led 2009 20:05
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Uplně jsem na něj zapomněl
Talbot Tagora 2.2 @ DT
Talbot Samba Cabrio 1.4 -2x
Talbot 1510 SX @ 1510 SX automatiqe @
Talbot Horizon 1.6 SX Automatiqe
Citroen XM 2.0i Citroen xm D12 (F) . Peugeot 405 MI16 ,
Renault Megane Coach 2,0 16V
Talbot Samba Cabrio 1.4 -2x
Talbot 1510 SX @ 1510 SX automatiqe @
Talbot Horizon 1.6 SX Automatiqe
Citroen XM 2.0i Citroen xm D12 (F) . Peugeot 405 MI16 ,
Renault Megane Coach 2,0 16V
- tagorarichard
- Příspěvky: 271
- Registrován: 11 led 2009 20:05
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
A tuhle jsem si koupil zase znova
Talbot Tagora 2.2 @ DT
Talbot Samba Cabrio 1.4 -2x
Talbot 1510 SX @ 1510 SX automatiqe @
Talbot Horizon 1.6 SX Automatiqe
Citroen XM 2.0i Citroen xm D12 (F) . Peugeot 405 MI16 ,
Renault Megane Coach 2,0 16V
Talbot Samba Cabrio 1.4 -2x
Talbot 1510 SX @ 1510 SX automatiqe @
Talbot Horizon 1.6 SX Automatiqe
Citroen XM 2.0i Citroen xm D12 (F) . Peugeot 405 MI16 ,
Renault Megane Coach 2,0 16V
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Tagora s nanejtovanyma plechama na dverich pripravena pod lak?
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Origo volant mám v několika exemplářích
- tagorarichard
- Příspěvky: 271
- Registrován: 11 led 2009 20:05
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Volant bych potreboval sedy, ale hlavne stropnici
No bylo mi ji lito a aspon nejakou ozivim nes se dodela naftak, pak bude slouzit jako pokusny nosic na 3.0 v6 nebo turbo pokud se k tomu nekdy dostanu jako ze asi ne (mozne tak na jare 2036
No bylo mi ji lito a aspon nejakou ozivim nes se dodela naftak, pak bude slouzit jako pokusny nosic na 3.0 v6 nebo turbo pokud se k tomu nekdy dostanu jako ze asi ne (mozne tak na jare 2036
Talbot Tagora 2.2 @ DT
Talbot Samba Cabrio 1.4 -2x
Talbot 1510 SX @ 1510 SX automatiqe @
Talbot Horizon 1.6 SX Automatiqe
Citroen XM 2.0i Citroen xm D12 (F) . Peugeot 405 MI16 ,
Renault Megane Coach 2,0 16V
Talbot Samba Cabrio 1.4 -2x
Talbot 1510 SX @ 1510 SX automatiqe @
Talbot Horizon 1.6 SX Automatiqe
Citroen XM 2.0i Citroen xm D12 (F) . Peugeot 405 MI16 ,
Renault Megane Coach 2,0 16V
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Stropnice je bez šance, jedině použít nějakou elastickou látku, nic lepšího asi nevymyslíš.
Volant šedivej není problém.
Volant šedivej není problém.
- tagorarichard
- Příspěvky: 271
- Registrován: 11 led 2009 20:05
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Jenže ja nemam ani to torzo stropnice... jinak bych ho nechal třeba naflokovat, takže bud skusit jestli nesedne z něčeho s hranatou střechou nebo necham někde udělat stylem jak u 1301
Talbot Tagora 2.2 @ DT
Talbot Samba Cabrio 1.4 -2x
Talbot 1510 SX @ 1510 SX automatiqe @
Talbot Horizon 1.6 SX Automatiqe
Citroen XM 2.0i Citroen xm D12 (F) . Peugeot 405 MI16 ,
Renault Megane Coach 2,0 16V
Talbot Samba Cabrio 1.4 -2x
Talbot 1510 SX @ 1510 SX automatiqe @
Talbot Horizon 1.6 SX Automatiqe
Citroen XM 2.0i Citroen xm D12 (F) . Peugeot 405 MI16 ,
Renault Megane Coach 2,0 16V
- tagorarichard
- Příspěvky: 271
- Registrován: 11 led 2009 20:05
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Snad ho oživím do srazu
Talbot Tagora 2.2 @ DT
Talbot Samba Cabrio 1.4 -2x
Talbot 1510 SX @ 1510 SX automatiqe @
Talbot Horizon 1.6 SX Automatiqe
Citroen XM 2.0i Citroen xm D12 (F) . Peugeot 405 MI16 ,
Renault Megane Coach 2,0 16V
Talbot Samba Cabrio 1.4 -2x
Talbot 1510 SX @ 1510 SX automatiqe @
Talbot Horizon 1.6 SX Automatiqe
Citroen XM 2.0i Citroen xm D12 (F) . Peugeot 405 MI16 ,
Renault Megane Coach 2,0 16V