Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Moderátor: Burák
- tagorarichard
- Příspěvky: 271
- Registrován: 11 led 2009 20:05
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
kdyby ti tam tak lezeli stropnice..
ale momentalne mam dve otazky : jak vypada na 2.2 napinak alternatoru zjistil sem ze mi na sedivce chybi a je dotazenej jen spodnim sroubem.
a jak poznam hlavu z 2.2 od ch180.
ps. jezte ze sem od tebe michale vzal ten vyfuk ja vedel ze se bude hodit
ale momentalne mam dve otazky : jak vypada na 2.2 napinak alternatoru zjistil sem ze mi na sedivce chybi a je dotazenej jen spodnim sroubem.
a jak poznam hlavu z 2.2 od ch180.
ps. jezte ze sem od tebe michale vzal ten vyfuk ja vedel ze se bude hodit
Talbot Tagora 2.2 @ DT
Talbot Samba Cabrio 1.4 -2x
Talbot 1510 SX @ 1510 SX automatiqe @
Talbot Horizon 1.6 SX Automatiqe
Citroen XM 2.0i Citroen xm D12 (F) . Peugeot 405 MI16 ,
Renault Megane Coach 2,0 16V
Talbot Samba Cabrio 1.4 -2x
Talbot 1510 SX @ 1510 SX automatiqe @
Talbot Horizon 1.6 SX Automatiqe
Citroen XM 2.0i Citroen xm D12 (F) . Peugeot 405 MI16 ,
Renault Megane Coach 2,0 16V
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Hlava na 2,2 a na CH180 je prakticky stejná, lze zaměnit, jedinej rozdíl je (pokud si to dobře pamatuju) v přepážkách ve vodních kanálech. Orig. 2,2 hlava má ještě navíc přepážky uprostřed každé dutiny, ale jezdil jsem chrysleří hlavu na mojí modrý 2,2 cca 8 let a nějakých 200tis km, bez jediného problému.
Napínák je rovnej kus železa s podélným výřezem po téměř celé délce, máš tam servo? Totiž ten spodní držák je jinej pro verzi se servem a bez serva.
Stropnice jsou klasika, všechny mám odlepený a když to chceš vyndat, přilepit a nandat tak, aby se to neohnulo (tím se to totiž většinou zase odlepí v místě ohybu a při první jízdě s otevřeným okýnkem se to pak odlepí celý), tak musí ven i sedačka spolujezdce a středovej tunel, jinak než úhlopříčně PP dveřma to nejde pokud teda nevysklíš př. nebo zad.sklo
Napínák je rovnej kus železa s podélným výřezem po téměř celé délce, máš tam servo? Totiž ten spodní držák je jinej pro verzi se servem a bez serva.
Stropnice jsou klasika, všechny mám odlepený a když to chceš vyndat, přilepit a nandat tak, aby se to neohnulo (tím se to totiž většinou zase odlepí v místě ohybu a při první jízdě s otevřeným okýnkem se to pak odlepí celý), tak musí ven i sedačka spolujezdce a středovej tunel, jinak než úhlopříčně PP dveřma to nejde pokud teda nevysklíš př. nebo zad.sklo
Naposledy upravil(a) Talbot dne 13 pro 2010 13:03, celkem upraveno 1 x.
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Tagora, Tagora, má šoféra........
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Jak malej Jarda... a šofér magor může klidně sedět v úúúplně jiném autěBurák píše:Tagora, Tagora, má šoféra........
původně jsem sem chtěl vložit jen obrázek 1200 S Coupé, ale při jeho hledání jsem náhodou objevil tohle málem mě to sundalo ze židle, hlavně v souvislosti s Tvým předchozím příspěvkem
- tagorarichard
- Příspěvky: 271
- Registrován: 11 led 2009 20:05
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
jo servo tam mam a jsem z toho nejak zm.atenej. proste si to nedokazu vybavit. dt ho ma umisteny naopak (uchyceny nahore a napinak dole). jeste predni brzdy (desky jsou ted na aukru) a cepy na rizeni ( ty uz mam v kufru). a najit origo volant. mam pocit ze bych ho nekde mel mitm ten z 1510 vypada hrozne.
Talbot Tagora 2.2 @ DT
Talbot Samba Cabrio 1.4 -2x
Talbot 1510 SX @ 1510 SX automatiqe @
Talbot Horizon 1.6 SX Automatiqe
Citroen XM 2.0i Citroen xm D12 (F) . Peugeot 405 MI16 ,
Renault Megane Coach 2,0 16V
Talbot Samba Cabrio 1.4 -2x
Talbot 1510 SX @ 1510 SX automatiqe @
Talbot Horizon 1.6 SX Automatiqe
Citroen XM 2.0i Citroen xm D12 (F) . Peugeot 405 MI16 ,
Renault Megane Coach 2,0 16V
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Jan Voříšek, trvale hlášen.............., středně vysoký, hnědé vlasy, barva očí nezjištěna. Naposledy byl spatřen v Králově Dvoře pod něčím červeným placatým. Je neozbrojený a neškodný.Burák píše:Toho neznám
Kdo by ho spatřil, hlaste to na nejbližší služebně Policie. Hlavně nekrmit!
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Myslim, že ho v blízké době spatřím, neb tu pro něj něco mam. Jsou to takový žlutý věcičky. Snad jeho stav nezhorší...
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Tak jsem ve čtvrtek večer vezl Tagoru DT k Pavlovi Rodovi na nějakou tu elektriku. Vypadalo to asi tak, že jsem se nejdřív musel proházet k autu, pak jsem smetákem sundal asi 30cm vrstvu nad řidičovejma dveřma, odemkl a nažhavil, když kontrolka zhasla, nažhavil jsem pro jistotu ještě jednou, startuju, startuju a nic. Tak jsem to ještě asi 3x zkoušel, ale furt nic. Holt auto tam stojí měsíc bez hnutí, kolikrát tady bylo i -17°C a v době, kdy jsem do toho naposled tankoval, nejspíš ještě nebyla ve stojanech zimní nafta. Tak jsem chvilku přemejšlel co s tím a mezitím ometal sníh ze zbytku auta. Pak vezmu za kliku dveří a nic, zamrzlo to, teploměr v oktávce ukazoval -12,5 Zkusím spolujezdcovo dveře - ty šly. Nasoukám se dovnitř, dvakrát to zkusím, ale nic. Vylezu ven a jdu zkoušet zprovoznit ty řidičovo dveře, protože přes středovej tunel se mi nechtělo lézt a bez sešlápnutý spojky dostává baterka kvůli zmrzlý převodovce víc na prdel. Ale bez úspěchu, klika se hýbe, ale dveře ani prd. Obejdu auto, vezmu za kliku spolujezdcovejch dveří a - nic! Taky zamrzly, doprdele! Tomu autu se prostě nikam nechce
Tak levý zadní dveře, mezi sedačkama prolezu dopředu a otevřu přední haubnu, motor se sice točí, ale nechytá a baterka už vadne, takže jí na chvilku napojím přes kabely na nastartovanou oktávku. Druhý cígo a říkám si - co s tím? Jestli je zamrzlá nafta, tak jsem stejně druhej. Naštěstí tohle starý auto má ještě cupovátko na naftu, takže párkrát pumpuju - třeba se ledy pohnou
Znova lezu přes zadní dveře dopředu a startuju, vypadá to nadějně, motor se točí ochotněji a najednou se chytá, kadle, kadle, kadle, chvilku je hlučnej, ale pak už spokojeně bafá, jelikož výfuk má díky korozi speciální perforaci na skoro všech trubkách (což ale na rozdíl od benzínovejch aut nemá za následek absolutně žádnej hluk ), zpod auta se line typická vůně studený nafty, spolu se zvukem motoru si na chvilku připadám jak v ČSAD Před autem je asi 20cm sněhu, ale hrabat se mi nechce tak dávám za jedna a Tagora se bez zaváhání jako tank sune vpřed, neuvěřitelný!
Co se jízdy týče, tak nejvíc jsem se bál neposolenýho uježděnýho úseku z Tehova do Světic, dál na Říčany a pak na D1 a dál už to bylo jen vlhký, ale bez sněhu. Hlavně moje zkušenosti s Tagorou v zimě nebyly dvakrát ideální - aby taky jo, když jsem vždycky jezdil na letních. Ono to sice taky šlo, ale jen s velkou opatrností a pomalu. Teď na DT mám fungl nový zimáky a musím říct, že jsem neměl jedinej problém a auto se chovalo naprosto perfektně. Jelikož jsme se zdrželi startováním, musel jsem na to trochu šlápnout, samozřejmě až po pořádném ohřátí. Nicméně po D1 a Jižní spojce jsem to mastil furt kolem 120ti, testoval jsem ostřejší a ostřejší změny směru, abych ověřil příčnou stabilitu a pořád dobrý, za Černým mostem už jsem si říkal, že to bude dostatečně prohřátý a vyzkoušel jak se projeví vyčištění vzd.filtru, kterej byl předtím plnej šmíru a i tak auto jelo 130km/h a slušně zrychlovalo. Rozdíl ve zrychlení byl znát, ručička tachometru teď bez potíží přelezla 150km/h a přesto, že by ještě kousek šla, jsem to už radši víc nepokoušel Poslední zajímavostí bylo, že jízda po kruháči, schválně co nejostřejší opět smyk nepřinesla, zatímco Míra v oktávce za mnou říkal, že chtěl zrychlit za mnou, ale rozblikala se mu kontrola trakce a auto snížilo výkon, aby se nedostal do smyku, takže mě pak musel dohnat až na rovince. Poslední pokus utrhnout zadek Tagory přes spojku na lehce zasněžené silnici při zajíždění do ulice k Rodovi taky selhal, takže to ve mě zanechalo velice dobrý dojem. Řekl bych, že s kvalitníma gumama je podvozek Tagory stále plně dostačující i v dnešním provozu, za celou cestu mě předjela jen na D1 nějaká Mazda 6, která to švihala odhadem tak kolem 160km/h a pak za Čerňákem jedna oktávka, která snad jela ještě rychleji. Ostatní jsem předjížděl já a auto nikde ani jednou neklouzlo a to jsem se o to opatrně několikrát pokoušel
Tagora je prostě nadčasový a naprosto objektivně nejlepší auto na světě Akorát musím natankovat zimní naftu
Tak levý zadní dveře, mezi sedačkama prolezu dopředu a otevřu přední haubnu, motor se sice točí, ale nechytá a baterka už vadne, takže jí na chvilku napojím přes kabely na nastartovanou oktávku. Druhý cígo a říkám si - co s tím? Jestli je zamrzlá nafta, tak jsem stejně druhej. Naštěstí tohle starý auto má ještě cupovátko na naftu, takže párkrát pumpuju - třeba se ledy pohnou
Znova lezu přes zadní dveře dopředu a startuju, vypadá to nadějně, motor se točí ochotněji a najednou se chytá, kadle, kadle, kadle, chvilku je hlučnej, ale pak už spokojeně bafá, jelikož výfuk má díky korozi speciální perforaci na skoro všech trubkách (což ale na rozdíl od benzínovejch aut nemá za následek absolutně žádnej hluk ), zpod auta se line typická vůně studený nafty, spolu se zvukem motoru si na chvilku připadám jak v ČSAD Před autem je asi 20cm sněhu, ale hrabat se mi nechce tak dávám za jedna a Tagora se bez zaváhání jako tank sune vpřed, neuvěřitelný!
Co se jízdy týče, tak nejvíc jsem se bál neposolenýho uježděnýho úseku z Tehova do Světic, dál na Říčany a pak na D1 a dál už to bylo jen vlhký, ale bez sněhu. Hlavně moje zkušenosti s Tagorou v zimě nebyly dvakrát ideální - aby taky jo, když jsem vždycky jezdil na letních. Ono to sice taky šlo, ale jen s velkou opatrností a pomalu. Teď na DT mám fungl nový zimáky a musím říct, že jsem neměl jedinej problém a auto se chovalo naprosto perfektně. Jelikož jsme se zdrželi startováním, musel jsem na to trochu šlápnout, samozřejmě až po pořádném ohřátí. Nicméně po D1 a Jižní spojce jsem to mastil furt kolem 120ti, testoval jsem ostřejší a ostřejší změny směru, abych ověřil příčnou stabilitu a pořád dobrý, za Černým mostem už jsem si říkal, že to bude dostatečně prohřátý a vyzkoušel jak se projeví vyčištění vzd.filtru, kterej byl předtím plnej šmíru a i tak auto jelo 130km/h a slušně zrychlovalo. Rozdíl ve zrychlení byl znát, ručička tachometru teď bez potíží přelezla 150km/h a přesto, že by ještě kousek šla, jsem to už radši víc nepokoušel Poslední zajímavostí bylo, že jízda po kruháči, schválně co nejostřejší opět smyk nepřinesla, zatímco Míra v oktávce za mnou říkal, že chtěl zrychlit za mnou, ale rozblikala se mu kontrola trakce a auto snížilo výkon, aby se nedostal do smyku, takže mě pak musel dohnat až na rovince. Poslední pokus utrhnout zadek Tagory přes spojku na lehce zasněžené silnici při zajíždění do ulice k Rodovi taky selhal, takže to ve mě zanechalo velice dobrý dojem. Řekl bych, že s kvalitníma gumama je podvozek Tagory stále plně dostačující i v dnešním provozu, za celou cestu mě předjela jen na D1 nějaká Mazda 6, která to švihala odhadem tak kolem 160km/h a pak za Čerňákem jedna oktávka, která snad jela ještě rychleji. Ostatní jsem předjížděl já a auto nikde ani jednou neklouzlo a to jsem se o to opatrně několikrát pokoušel
Tagora je prostě nadčasový a naprosto objektivně nejlepší auto na světě Akorát musím natankovat zimní naftu
- Ivan Simca KH
- Příspěvky: 2037
- Registrován: 24 led 2009 16:49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Ahoj Michale! Bezva se to čte, už se těším! Jen bych to slovo "objektivně" nahradil slovem "subjektivně", aby to hodnocení bylo objektivní, si myslím já!
ahoj a Simcamicalement Ivan Simca KH
ahoj a Simcamicalement Ivan Simca KH
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Proto tam je ten smajlík
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Jo jo, Tagorka je skvělý a hodně nedoceněný auto
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Tak jsem se konečně pustil do práce
Motor do Rancha je rozebraný. Čeká mne čištění všeho a skládání do nového bloku pod novou hlavu
Když jsem byl u toho kuchání, mrknul jsem se do motoru relíčka. No, klika bude na broušení, vačka je na tom dost bídně. Ale šály jsou evidentně nový. Rozvoďák je vytahanej ažaž. Takže to odvezu všechno k proměření a uvidíme. Novejch dílů na motor mám dost. Blok budu muset propláchnou, protože po třiceti letech ve stodole je okyslej i zevnitř.
Motor do Rancha je rozebraný. Čeká mne čištění všeho a skládání do nového bloku pod novou hlavu
Když jsem byl u toho kuchání, mrknul jsem se do motoru relíčka. No, klika bude na broušení, vačka je na tom dost bídně. Ale šály jsou evidentně nový. Rozvoďák je vytahanej ažaž. Takže to odvezu všechno k proměření a uvidíme. Novejch dílů na motor mám dost. Blok budu muset propláchnou, protože po třiceti letech ve stodole je okyslej i zevnitř.
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Michale, popožeň to Rancho, vypadá to, že v r.2012 pojedu na Route 66, takže bych tu Albánii nejradši zvládnul už teď v r.2011, cca koncem léta.
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
to rancho určitě nebude. Nevadí, pojedu Solarou . Ještě že mám výběr .
Koncem léta? A nebude lepší květen? Kvůli počasí. Koncem léta bude pařák a na září jsem slíbil rodinnou dovolenou
Koncem léta? A nebude lepší květen? Kvůli počasí. Koncem léta bude pařák a na září jsem slíbil rodinnou dovolenou
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
tak ve středu vezu motor z Rally2 na proměření, tak jsem zvědav
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Máš pocit, že v květnu je toho málo? Na konci dubna náš sraz, v květnu pak francouzský, začátkem června Le Mans... Pak už zase bude vedro, konec srpna je ideální.
- Ivan Simca KH
- Příspěvky: 2037
- Registrován: 24 led 2009 16:49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Ahoj! T jako technická National CSF je v roce 2011 od 2. do 5. června! A kdy je to Le Mans? To je asi v půli června a je to na celej víkend, ne?Michaltalbot píše:Máš pocit, že v květnu je toho málo? Na konci dubna náš sraz, v květnu pak francouzský, začátkem června Le Mans... Pak už zase bude vedro, konec srpna je ideální.
ahoj a Simcamicalement Ivan Simca KH
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Tak válce na broušení, vačka KO, klika hlavní půjdou na 0,75, ojniční 0,5, ojnice a čepy nové, písty taky. Žádnej zázrak. Pade jak vyšitý
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Renovovat auto, který člověk koupí v bednách, je fakt vopruz. Dneska jsem celej den třídil věci na rancho s katalogem v ruce. Dost je toho hotovýho, něco mám nové, ale mraky toho chybí, resp. je ve stavu vyhodit. Mám několik beden na různý barvy zinku, komaxit. Taky vůbec netuším, jak udělat zámky. Potřebovali by nazinkovat, jenže jak je rozebrat, když jsou origo zapertlovaný do sebe
- Ivan Simca KH
- Příspěvky: 2037
- Registrován: 24 led 2009 16:49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Ahoj Michale! To zinkování v Čáslavi má výhodu v tom, že neničí plasty ani pryž. Nevýhodu v tom, že povrch toho zinku je dost proměnlivej, ale místy i pěknej, lesklej, tak to chce vyzkoušet na jednom horším kusu. A cena zanedbatelná, tak si to přeber!Michal píše:Renovovat auto, který člověk koupí v bednách, je fakt vopruz. Dneska jsem celej den třídil věci na rancho s katalogem v ruce. Dost je toho hotovýho, něco mám nové, ale mraky toho chybí, resp. je ve stavu vyhodit. Mám několik beden na různý barvy zinku, komaxit. Taky vůbec netuším, jak udělat zámky. Potřebovali by nazinkovat, jenže jak je rozebrat, když jsou origo zapertlovaný do sebe
ahoj a Simcamicalement Ivan Simca KH
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Zinkování a komaxit je náš denní chleba. Takže, sousede, není problém. Ovšem, já bych si do lízně dát plast, ani gumu netroufl. A do komaxitu v žádném případě.
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
však já taky nechci zinkovat plast, papír a podobně.
Počkej, ty máš zinkovnu ve fabrice?
Počkej, ty máš zinkovnu ve fabrice?
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Ve fabrice ne, ale horkou linku denně do galvanický, dvakrát tejdně lakovna a dle potřeby žárovej zinek.