Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Moderátor: Burák
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
to už si nepamatuju, co jsem s ní najel, odhaduju tak 35tis.km. Ale fakt si na ní nemohu stěžovat a mám v plánu si ji znovu koupit
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
S tou modrou škodovkou, o který se bavíme, co jsi měl dva roky, jsi najel 35000 km? Jedině, že by sis spletl datum - 1.apríla je až za dva dny!
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Tys měl ještě nějakou stovku? Já myslel, že jen tu modrou stopětku, nebo co to bylo...Michal píše: Jo a odjela včera škodovka. Za hodinu volal, že to nechce jet a za dvě hodiny, že něco bouchlo z motoru, kouří to a teče. Patrně kroužky
- Ivan Simca KH
- Příspěvky: 2037
- Registrován: 24 led 2009 16:49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Ahoj kluci! Já nemám v úmyslu nějak prudit, to ne! Ale je to prostě smůla, Michal prodá auto v dobré víře, že je to jakž takž dobrý( jak asi tak Škodovka může být) a ono to dobrý není! Já znám případ z KH, kdy jeden můj známej kdysi měl Simku Elysée, paráda, jak jinak, že? Pak ji prodal a frajer objel blok a na prvním hrbolu mu prošel vpředu tlumič blatníkem a bylo vymalováno! Takže bez pruzení, to se stává, prostě smůla! A proto já ty moje miláčky prostě neprodávám! ahoj a Simcamicalement Ivan Simca KH
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
No já tady nechci vůbec obhajovat Škůdky - vim, že to je tady na tenky mledě
Ale já musim říct, že jsem měl třeba Gardovku, se kterou jsem najel cca 15 tis. km a neměl jsem s tím autem jediný problém ! Stála v létě i v zimě venku před barákem a startovala bez problémů, nevařila, sjezdil jsem s ní V. Tatry, Chorvatsko, apod. ! Stejně jako užovka, co jsem měl ještě v loni, tak stála od října do ledna venku na trávě a nastartovala Na 2 otočení klíčku
Tim ale neříkám, že byly škodovky lepší ! To vůbec ne - Simcy jsou samozřejmně "jiný level"
Podle mě nemá cenu porovnávat "jabka s hruškama"
Ale já musim říct, že jsem měl třeba Gardovku, se kterou jsem najel cca 15 tis. km a neměl jsem s tím autem jediný problém ! Stála v létě i v zimě venku před barákem a startovala bez problémů, nevařila, sjezdil jsem s ní V. Tatry, Chorvatsko, apod. ! Stejně jako užovka, co jsem měl ještě v loni, tak stála od října do ledna venku na trávě a nastartovala Na 2 otočení klíčku
Tim ale neříkám, že byly škodovky lepší ! To vůbec ne - Simcy jsou samozřejmně "jiný level"
Podle mě nemá cenu porovnávat "jabka s hruškama"
Spartaka a Simku, pak s Burákem dýmku !
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Tys měl ještě nějakou stovku? Já myslel, že jen tu modrou stopětku, nebo co to bylo...[/quote]
bylo to moje druhý auto
bylo to moje druhý auto
- Ivan Simca KH
- Příspěvky: 2037
- Registrován: 24 led 2009 16:49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Tak k tomu startování bych měl jednu poznámečku! V 70.letech a začátkem 80. jsem bydlel v paneláku v KH. Byly asi dvě zimy po sobě, kdy bylo v kuse taky -25°! Všechny Žiguly nastartovaly a odjely! A moje Simka do 9.00 tahala po sídlišti Škodovky mejch kamarádů, a že jsem jich měl! Jednoho polskýho Fiata jsem tahal asi 5km, než ten sráč chytil! Tak takovýhle byly zimní radovánky se Škodovkama, občas, protože většina škodovkářů to v takovýmhle mrazu ani nezkoušela! Moje Simka chytla vždycky, měla novel karbec Weber( Kčs 1620,- hrůza), novej rozdělovač atd, atd.! Jen jednou nechytla a to tahali mně a to jsem prskal, jak křeček!
ahoj Ivan
ahoj Ivan
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
v životě jsem neměl v zimě problém. A to jsem měl již 103 aut
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Ačkoliv to do tohodle topicu nepatří, tak si nemůžu pomoct, dneska jsem přišel po 3/4 roce ke své Škodovce ( 120 ), zkontroloval a chytla na první
Nezáleží jen na autě, ale i péči.
Nezáleží jen na autě, ale i péči.
Simca 1301 EL 1969
Talbot 1510 1982
Talbot 1510 1982
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Pánové,škoda 100 je nejhorší auto na světě s nejhorším zjevem a konstrukcí a je mi na blití když ji vidím. Erko ,1000,Rapid ,Garde ,Spartaky,GLS mě nevadí ale stovka to je hruza. Je to katastrofální zjev po 70roce a bylo to ovlivněno politickým vlivem SSSR.
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Taky nemám rád stovky. Ale s tim startovánim v zimě. U každýho auta záleží na udžbě. Mně třeba nestartovala moje první Simca, pokud bylo pod +5st. Prostě točila a nic. Na roztažení chytala jak prd. s ruznejma 105/120 mám najeto určitě přes 100tis a nenastartování v zimě neznám (teda pokud to nemělo příčinu jako prasklá hlava apod, ale to byla vina té mé konkrétní.). A Jirko. Politickej vliv je hezká, do určitý míry pohádka. Něco pravdy na tom rozhodně je, ovšem podstatnější důvod byl to, že v roce 69 fabrika defacto do základů vyhořela a bylo nutné obnovit výrobu rychle a levně. Proto má Š100 70% komponentů Š1000. Nebyly na to peníze.
A k tomu vaření. U každýho auta musíš dávat bacha na chladící systém. U čehokoli, když ti nefunguje vrtule, se to vaří. U škodovek byl problém, že odešlo čidlo a protože se k němu blbě mohlo, tak se na to lidi vybodli. Další problém u 120 bylo to, že tam kdekdo lil kdeco, tzn odnesly to trubky a chladič - zanešenim. A bylo vymalováno. Uplně stejnej problém jsem měl u S 1200S, kombík se mi přehřejval, u Sunbeama nebylo v chladiči vubec vidět dirky voštinama. Naopak u Myšičky (šedivá 105/136) jsem neznal, že by se ve 30st ve městě cokoliv dělo. A to jak s puvodním 105 motorem, tak s následnými dvěma favority.
No a že Simca je lepší? Je, taky ve své době stála 2x tolik. To je jak kdybyste dnes srovnavali Fabii s Passatem.
A k tomu vaření. U každýho auta musíš dávat bacha na chladící systém. U čehokoli, když ti nefunguje vrtule, se to vaří. U škodovek byl problém, že odešlo čidlo a protože se k němu blbě mohlo, tak se na to lidi vybodli. Další problém u 120 bylo to, že tam kdekdo lil kdeco, tzn odnesly to trubky a chladič - zanešenim. A bylo vymalováno. Uplně stejnej problém jsem měl u S 1200S, kombík se mi přehřejval, u Sunbeama nebylo v chladiči vubec vidět dirky voštinama. Naopak u Myšičky (šedivá 105/136) jsem neznal, že by se ve 30st ve městě cokoliv dělo. A to jak s puvodním 105 motorem, tak s následnými dvěma favority.
No a že Simca je lepší? Je, taky ve své době stála 2x tolik. To je jak kdybyste dnes srovnavali Fabii s Passatem.
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
JD_Simca: Přesně tak, taky si myslim.
Určitě každej veme jako fakt, že prostě škodovku měl kdejakej jouda, od inženýra, přes doktora až po totálního vesnickýho vidláka a to, jak se kdo o auto staral bylo různý, ale tak z 90% katastrofální (někdy mezi inženýrem a vidlákem nevidim např. co se týče umění kolem aut, moc velkej rozdíl...). To se v tom všichni "chytrý" vrtali, vrtali, až to úplně rozvrtali, že byl zázrak, že to vůbec jelo a vůbec nebyl div, když to nejelo. Takový ty hlášky "tohle tam bejt nemusí", "tohle mi zbylo, když jsem složil, to co jsem předtim rozebral" apod. to jistě všichni známe. To by člověk ty lidi nakopal do pr... nebo ještě raději zepředu. Kdežto Simcu si už asi kdejakej jouda nekoupil, buď si jí pořídil fanda, kterej si jí sám hýčkal, nebo zbohatlík, kterej si jí nechával draze servisovat. A tenkrát v těch servisech a hlavně v Simkovejch asi nestrpěli takový magory, jako často dneska... Takže si myslim, že kromě toho, že simek byla v ČR asi tak 1/50 oproti škodovkám, bylo příčina, že každej den stála u krajnice škodovka s otevřenou kapotou, právě ta údržba často úplnejma pablbama. Když pak někdo takhle rozvrtaný auto koupil, samozřejmě nadával, že je to křáp, kterej stojí za hovno. Taky mám se škodovkama problémy, to je jasný, např. že jsem u 1000mb po 3000km prošláp normálně fungující brzdy na podlahu, ale nebylo to značkou, ale tim, že původní majitel byl kretén a udělal tam chybu, za kterou by zasloužil pěst mezi voči. A ne jednu... U mojí 110r je to to samý, ne-li ještě horší. Kluk, co chodí na základku by to snad složil líp, než ten idiot, kterej to dělal. Jak někdo může "zapomenout" dát unášecí kameny na poloosy, to fakt nepochopim... A je to tim, že je to škodovka...? Nebo "dokonale" vyvařený nosníky, ne kterých visí motor... Přes shnilej plech navařenej ještě jeden o tlošťce 0,5mm! Nosník!!! Zvenku to vypadalo OK, ale ve skutečnosti tam ten motor celou dobu, než jsem na to přišel, visel jen silou vůle. A mám nadávat na to, že je to blbá škodovka? Ne, debil byl ten, kterej to zmršil! A světe div se, něco podobnýho mám na Arianě... a je to tim, že je to Simca? Jasně že neni, prostě to mělo prase. Takže takovýhle škatulkování, že škodovka je od základu paskvil a Simca je dokonalá, nemám rád. Já mám rád auta skoro všech značek (až na pár vyjímek), přesto, nebo možná spíš právě proto, že je to každý úplně o něčem jinym. Je fakt, že Š100 a 1301 jsou samozřejmě někde úplně jinde, co do pohodlí, jízdních vlastností, designu apod., ale co se týče spolehlivosti, tak si myslim, že neni důvod, pokud by měly obě auta stejnou péči, proč by měly být Škodovky horší než Simcy... Samozřejmě nikomu tenhle názor nevnucuju, je to můj názor a moje zkušenost, sám od sebe bych to sem vůbec nepsal, je mi jedno, co si kdo o škodovkách myslí, ale nelíbí se mi, že vy odpůrci vnucujete svůj názor ostatním.... Ale tohle by mělo patřit spíš do Mimomísy, tady to akorát plevelíme...
Tak, a mám po ptákách. No po slepicích možná ne, ale po vlaštovkách určitě...
Určitě každej veme jako fakt, že prostě škodovku měl kdejakej jouda, od inženýra, přes doktora až po totálního vesnickýho vidláka a to, jak se kdo o auto staral bylo různý, ale tak z 90% katastrofální (někdy mezi inženýrem a vidlákem nevidim např. co se týče umění kolem aut, moc velkej rozdíl...). To se v tom všichni "chytrý" vrtali, vrtali, až to úplně rozvrtali, že byl zázrak, že to vůbec jelo a vůbec nebyl div, když to nejelo. Takový ty hlášky "tohle tam bejt nemusí", "tohle mi zbylo, když jsem složil, to co jsem předtim rozebral" apod. to jistě všichni známe. To by člověk ty lidi nakopal do pr... nebo ještě raději zepředu. Kdežto Simcu si už asi kdejakej jouda nekoupil, buď si jí pořídil fanda, kterej si jí sám hýčkal, nebo zbohatlík, kterej si jí nechával draze servisovat. A tenkrát v těch servisech a hlavně v Simkovejch asi nestrpěli takový magory, jako často dneska... Takže si myslim, že kromě toho, že simek byla v ČR asi tak 1/50 oproti škodovkám, bylo příčina, že každej den stála u krajnice škodovka s otevřenou kapotou, právě ta údržba často úplnejma pablbama. Když pak někdo takhle rozvrtaný auto koupil, samozřejmě nadával, že je to křáp, kterej stojí za hovno. Taky mám se škodovkama problémy, to je jasný, např. že jsem u 1000mb po 3000km prošláp normálně fungující brzdy na podlahu, ale nebylo to značkou, ale tim, že původní majitel byl kretén a udělal tam chybu, za kterou by zasloužil pěst mezi voči. A ne jednu... U mojí 110r je to to samý, ne-li ještě horší. Kluk, co chodí na základku by to snad složil líp, než ten idiot, kterej to dělal. Jak někdo může "zapomenout" dát unášecí kameny na poloosy, to fakt nepochopim... A je to tim, že je to škodovka...? Nebo "dokonale" vyvařený nosníky, ne kterých visí motor... Přes shnilej plech navařenej ještě jeden o tlošťce 0,5mm! Nosník!!! Zvenku to vypadalo OK, ale ve skutečnosti tam ten motor celou dobu, než jsem na to přišel, visel jen silou vůle. A mám nadávat na to, že je to blbá škodovka? Ne, debil byl ten, kterej to zmršil! A světe div se, něco podobnýho mám na Arianě... a je to tim, že je to Simca? Jasně že neni, prostě to mělo prase. Takže takovýhle škatulkování, že škodovka je od základu paskvil a Simca je dokonalá, nemám rád. Já mám rád auta skoro všech značek (až na pár vyjímek), přesto, nebo možná spíš právě proto, že je to každý úplně o něčem jinym. Je fakt, že Š100 a 1301 jsou samozřejmě někde úplně jinde, co do pohodlí, jízdních vlastností, designu apod., ale co se týče spolehlivosti, tak si myslim, že neni důvod, pokud by měly obě auta stejnou péči, proč by měly být Škodovky horší než Simcy... Samozřejmě nikomu tenhle názor nevnucuju, je to můj názor a moje zkušenost, sám od sebe bych to sem vůbec nepsal, je mi jedno, co si kdo o škodovkách myslí, ale nelíbí se mi, že vy odpůrci vnucujete svůj názor ostatním.... Ale tohle by mělo patřit spíš do Mimomísy, tady to akorát plevelíme...
Tak, a mám po ptákách. No po slepicích možná ne, ale po vlaštovkách určitě...
- Ivan Simca KH
- Příspěvky: 2037
- Registrován: 24 led 2009 16:49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Ahoj kluci! Já bych tu debatu nechtěl protahovat. Máte samozřejmě pravdu všichni, každej jí máme trochu. Ani se nepamatuju, kdy za posledních 11 let bylo pod -20°, tak nastartovat v 15, nebo 25 pod nulou je trošku rozdíl, to je snad jasný? A plnej souhlas má Bu i PeS, taky ten popis od joudy po Ing. a Dr., servisy v r.1975 a dnes atd., to všechno ovlivňuje to, jak auto běhá a slouží!
Prostě tady jen tlacháme o tom, co se nám (ne)líbí a tak podobně, ne? Já z toho žádnou zášť nevyzařuju, taky jsem možná někdy ujel, no a co? Četnost 1:50, jak píše Petr to sedí. A ty vylepšovačky takyodborníků, jasně, že škodovka byla nejbližší, na Simce by to nikoho ani nenapadlo! Já jsem si radši vzal volno a jel 70km do servisu, než bych to svěřil někomu v KH! A taky, Škodovka jezdila na ukradenou M6AD
nebo i na M6A protože Mogul stál 1 litr Kčs 17,- hrůza,Simca na Castrol, nebo Shell z Tuzexu! A Simky po Mogulu, to je zase jiná kapitola! Mně se Škodovky nikdy nelíbily, nefandil jsem jim a nefandím, no a co? Když jich má někdo 20, ať si je užije, je mi to šumák! Třeba v tom Táboře jsem asi ujel, no to uznávám, ale nikdy jsem nebyl na srazu Škoda a tak nevím, co bych třeba vyslechl, kdybych tam přijel se Simkou a v Simkovský čepici a triku a pod.! ahoj Ivan
Prostě tady jen tlacháme o tom, co se nám (ne)líbí a tak podobně, ne? Já z toho žádnou zášť nevyzařuju, taky jsem možná někdy ujel, no a co? Četnost 1:50, jak píše Petr to sedí. A ty vylepšovačky takyodborníků, jasně, že škodovka byla nejbližší, na Simce by to nikoho ani nenapadlo! Já jsem si radši vzal volno a jel 70km do servisu, než bych to svěřil někomu v KH! A taky, Škodovka jezdila na ukradenou M6AD
nebo i na M6A protože Mogul stál 1 litr Kčs 17,- hrůza,Simca na Castrol, nebo Shell z Tuzexu! A Simky po Mogulu, to je zase jiná kapitola! Mně se Škodovky nikdy nelíbily, nefandil jsem jim a nefandím, no a co? Když jich má někdo 20, ať si je užije, je mi to šumák! Třeba v tom Táboře jsem asi ujel, no to uznávám, ale nikdy jsem nebyl na srazu Škoda a tak nevím, co bych třeba vyslechl, kdybych tam přijel se Simkou a v Simkovský čepici a triku a pod.! ahoj Ivan
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
No v první řadě bych chtěl napsat, že tady nejde o nějaký porovnávání škodovek se Simkama, to jsou skutečně jablka a hrušky. Jen jsem napsal, že mě nepřekvapuje, že škodovka nedojela, protože pamatuju doby, kdy tohle byl prostě běžnej jev. Nesváděl bych všechno na uživatele, mraky lidí mělo vícero aut, od Trabantů, přes škodovky a žigulíky až po Volhy a Fiaty a nejnespolehlivější a nejporuchovější byly vždycky škodovky. Naopak třeba já jsem vždycky (a dělám to dodnes) do chladiče lil vodu ze sudu, normální dešťovku, případně z kohoutku a nikdy jsem na ničem neměl problémy s chladičem (pokud už teda nebyl prasklej když jsem auto koupil - stříbrná Murena) nebo čidlama, o tom jak dlouho vydržela tátovi v lesním provozu š100 (půl roku), jak dlouho žigul (2 roky) a jak dlouho S1301, kterou už kupoval v žalostným stavu (jezdila 4 roky se stejnou = nulovou údržbou) už jsem někde psal. Jak říkám, nechci srovnávat škodovky s ostatníma autama, jen říkám, že byly lemplovsky udělaný a špatně zkonstruovaný, takže většina z nich byla nespolehlivá. Ty, který se povedly (pamatuju jak se říkalo, že nejlepší byly úterní a středeční, naopak pondělní a páteční auta byly holý neštěstí ), jezdí dodnes a proto s nima dnešní uživatelé jezdí bez potíží, věřím tomu.
Ale abych se vrátil k tomu původnímu příspěvku - pokud vím, tak ta Michalova, o který psal, že jí prodal, byla nějaká uloženka, která toho moc nenajela, tak se až teď ukázalo, že to byl nějakej páteční model
Michale: aha takže těch 35tis km je se škodovkama celkem za Tvůj život. No proto, to bych se divil, kdybys s tou modrou tolik najel.
Ale abych se vrátil k tomu původnímu příspěvku - pokud vím, tak ta Michalova, o který psal, že jí prodal, byla nějaká uloženka, která toho moc nenajela, tak se až teď ukázalo, že to byl nějakej páteční model
Michale: aha takže těch 35tis km je se škodovkama celkem za Tvůj život. No proto, to bych se divil, kdybys s tou modrou tolik najel.
Naposledy upravil(a) Talbot dne 31 bře 2011 08:24, celkem upraveno 2 x.
- Ivan Simca KH
- Příspěvky: 2037
- Registrován: 24 led 2009 16:49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Jo a Bu, přesně jsi napsal, že poměr ceny Škoda : Simca byl 1 : 2. Tak to nastavil soudruh Mototechna, později soudruh Tuzex. Spartak stál asi 27 nebo 28 000,- a Simca Aronde 54 000,-. Škoda 120 stála asi 50 000,-, Simca 1301Special vyšla v přepočtu bon za bůra asi na Kčs 105 000,-. Tak to prostě bylo! Ty ceny jsou přibližný, co si tak pamatuju, abyste mně netahali za nohu pro 1000,- Kčs!A ta péče o ty auta? To je dost jasný, i když nejsou vyloučený ani vyjímky. A Petře, proč bys měl mít po ptákách? Jen si ty vlaštovky užij, ale kdy máš v plánu Plein Ciel? Rád bych se ho dožil! ahoj Ivan
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
No, jenže proti škodovce by se cenově měla postavit spíš Simca 1000, která stála proti 1301S taky skoro polovinu. A to bych si, co do spolehlivosti, taky vsadil spíš na Simku
- Ivan Simca KH
- Příspěvky: 2037
- Registrován: 24 led 2009 16:49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Souhlas, taky jsme Simce 1000 nadávali francouzský embeso! Ale co se týče spolehlivosti Simky, nemáme žádné masové zkušenosti z provozu, protože se tady tenhle typ Simky vyskytoval jen velmi vzácně. Takže by to srovnání zase nebylo objektivní. ahoj IvanMichaltalbot píše:No, jenže proti škodovce by se cenově měla postavit spíš Simca 1000, která stála proti 1301S taky skoro polovinu. A to bych si, co do spolehlivosti, taky vsadil spíš na Simku
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
uloženka byla zase 1203troska. Máš v tom trochu mlhu
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
To vím, nemluvíme přece o 1203ce, ale o tý modrý škodovce, kterou jsi teď prodal a která klekla (je to tak?) jsi taky říkal, že je nějaká vyjímečně zachovalá a málo jetá, nebo ne? A konkrétně s touhle modrou jsi najel kolik?
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
Ivan je překvapivě liberální! Jsem si myslel, že mám po ptákách, hlavně po vlaštovkách proto, že jsem se celkem obával, že už se tady se mnou po tom proškoda příspěvku málokdo bude bavit... Takhle si myslim, že je to v pohodě, Ivan má rád Simky a nic jinýho, no a? Někdo jinej ať sbírá třeba buldozery, když se mu to líbí. Taky se na tom dá určitě najít spousta technických vymožeností. Ale proč by měl řikat, že jeho buldozer je lepší a bagr támhletoho je úplně na prd? Si myslim, že je správný, když se každýmu líbí něco jinýho, ale podle mě neni moc fér hanit jiný věci jinejm, když se jim to líbí... I když mám třeba pocit, že je to 100x blbější než to, co sám dělám. Co když si ten druhej myslí to samý o mě... Já třeba nechápu věci jako fotbal a jsem na to úplně levej, ale ať se za tim kulatym nesmyslem klidně honěj a ať si vyřvávaj hlasivky u televize, když je to baví A co se vlastně ohledně škodovek dělo v Táboře? To ani nevim... Tak mě napadá, že je možná i dobře, že to nevim, protože jedinej, kdo tam byl škodovkou byli moji rodiče s mojí 1202 Ale to hlavně proto, že Tábor byla první jízda mojí elýzy a já věděl tak 50:50 jestli dojedu, nebo ne... Tak se táta prostě nabíd, že pojedou taky a že mi bude "krejt záda". Nakonec jsem byl fakt rád, že tam je, páč jsem pak visel na zádech já jemu s Elýzou 80km na laně... Zrovna jeden z případů, kdy slepice zachránila vlaštovku A myslim si, že na to, že 44let starý, 1200kg vážící auto + pár set kg nákladu táhlo na laně další tunu + několik desítek kg báglů a dílů a to všechno čtyřicetisedmi koňma, tak to podle mě nebylo od tý blbý poruchový slepice zas tak špatný gesto... Ale je to prostě hlavně tim, že se stejšnem mám najeto přes 40tis. a má už většinu much vychytanejch a se simcou jsem měl do té doby najeto asi 40km a ty mouchy, který má jsem tenkrát ještě ani netušil...
Mmch Plein-Ciél, ten asi ještě hodně dlouho nebude, kdo ví, jestli se ho dožiju já... ale zatim sbírám informace, shánim díly (kupodivu už mi toho moc nechybí...) snažim se zjišťovat, jak má vypadat to, či ono, co např. na mý kastli už úplně uhnilo, nebo to někdo zbastlil (autogen zle zapracoval...) atd. Myslim si, že dobře se připravit, než se do něčeho takovýho člověk pustí, je celkem potřeba... Navíc Ariana je dáma a má přednost
Mmch Plein-Ciél, ten asi ještě hodně dlouho nebude, kdo ví, jestli se ho dožiju já... ale zatim sbírám informace, shánim díly (kupodivu už mi toho moc nechybí...) snažim se zjišťovat, jak má vypadat to, či ono, co např. na mý kastli už úplně uhnilo, nebo to někdo zbastlil (autogen zle zapracoval...) atd. Myslim si, že dobře se připravit, než se do něčeho takovýho člověk pustí, je celkem potřeba... Navíc Ariana je dáma a má přednost
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
uloženka byla 1203, modrá měla asi 120tis. a najel jsem asi 100kmMichaltalbot píše:To vím, nemluvíme přece o 1203ce, ale o tý modrý škodovce, kterou jsi teď prodal a která klekla (je to tak?) jsi taky říkal, že je nějaká vyjímečně zachovalá a málo jetá, nebo ne? A konkrétně s touhle modrou jsi najel kolik?
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
jo a za těch 100km jsi to určitě zničil!
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
No,jooooo ale 120tis na škodovku je smrt takže dost divení,že kleklaMichal píše:uloženka byla 1203, modrá měla asi 120tis. a najel jsem asi 100kmMichaltalbot píše:To vím, nemluvíme přece o 1203ce, ale o tý modrý škodovce, kterou jsi teď prodal a která klekla (je to tak?) jsi taky říkal, že je nějaká vyjímečně zachovalá a málo jetá, nebo ne? A konkrétně s touhle modrou jsi najel kolik?
Re: Renovace našich Simek, aneb jak nám to jde od ruky
podle mne odešli kroužky. Stejně jako na Solaře. Občas nastartuješ, popojedeš deset metrů, to uděláš desetkrát, auto stojí, neprohřeje se a je to