Stránka 2 z 21
Re: Aukro, Ebay a jiné
Napsal: 17 led 2009 00:45
od Talbot
Burák píše:Je pravda, že Francouzi maji téměř zásadně posílání jen vnitrostátně. Většinou se dají obměkčit a velké + je psaný dopis francouzky. Vlastně jen jednou se mi stalo, že mi borec jednoduše sdělil, že se se mnou nebude bavit.
Přesně tak, za prvé spousta z nich jinak než Francouzsky nemluví, za druhé je to v některých případech trochu slabší s důvěrou (posílal bys něco třeba do Lotyšska, nebo na Ukrajinu, když to můžeš v klidu prodat doma ve Francii?
) a pak Francie je tak velká, že je zbytečný riskovat, že to pošleš někam po světě, zaplatíš ranec za poštovný a ono se Ti to pak vrátí...
Re: Aukro, Ebay a jiné
Napsal: 19 led 2009 14:28
od Burák
Michale, nejsou drahý a Ralle slušej
Re: Aukro, Ebay a jiné
Napsal: 19 led 2009 21:38
od Talbot
Burák píše:Michale, nejsou drahý a Ralle slušej
??? Nechápu o co go...
Re: Aukro, Ebay a jiné
Napsal: 19 led 2009 22:52
od Burák
Re: Aukro, Ebay a jiné
Napsal: 19 led 2009 23:03
od Michal
jojo, ty tam chci. Ale zrovna tenhle týden vysolím za novej motor na Rancho
Re: Aukro, Ebay a jiné
Napsal: 20 led 2009 08:50
od Grave1501
simcaklub> 1.4 90k? Co je to za motor?
Jo! Mam uz ->vlastni<- Paypal
Re: Aukro, Ebay a jiné
Napsal: 20 led 2009 09:37
od Talbot
Rancho mělo jen jeden motor - 1442ccm 80PS benzin Normal.
Re: Aukro, Ebay a jiné
Napsal: 20 led 2009 16:33
od Michal
1,4 90k měla Samba Rallye. Nepleteš jablka s hruškama
Re: Aukro, Ebay a jiné
Napsal: 20 led 2009 20:45
od Talbot
simcaklub píše:1,4 90k měla Samba Rallye. Nepleteš jablka s hruškama
Michale, piš komu to píšeš
protože jestli je to na mě, tak nepletu, protože Ty jsi psal, že musíš vysolit za nový motor do Rancha a Grave tipuje co je v tom za motor (1,4 90k) a na to já upřesňuju, že v Ranchu byla 1442 80PS.
Nebo to taky mohlo být na Gravea, aby si nepletl motory a výkony mezi Sambou a Ranchem.
Anebo to mohlo být na mě, protože vy s Gravem se bavíte o Sambě a já do toho pletu Rancho - i když mi to vzhledem ke Tvýmu předešlýmu příspěvku připadá logický...
Tak zkus prosím Tě psát ty příspěvky trochu srozumitelně, nikdo Ti do hlavy nevidí co a jak myslíš
Re: Aukro, Ebay a jiné
Napsal: 20 led 2009 21:56
od Michal
jasně
.............bylo to na Gravea
Re: Aukro, Ebay a jiné
Napsal: 21 led 2009 01:25
od Grave1501
Kluci, tak neperte se o me :D
Jo, dekuji za odpověď, takže je v podstatě nereálné takový motor sehnat ... co takhle 1,6 z 205 GTI?
Enemže tam by asi vznikal problém s uchycením převodovky.... ikdyž....
Re: Aukro, Ebay a jiné
Napsal: 21 led 2009 09:22
od tagorarichard
v gti bylo myslim 1.9 . ono v podstate tydlencty motory PSA. jsou vzhledove podobne az po 2.0 CT. akorat dvoulitry maji litinovy blok. akorat na takovy hracicky nejak chybi cas
Re: Aukro, Ebay a jiné
Napsal: 21 led 2009 11:27
od Talbot
Grave, tam je ale přece všechno úplně jinak, Samba a P104 mají ten prapodivnej monoblok, tzn. že převodovka je v podstatě v klikovce a celý to je položený skoro vodorovně, zatímco 205ka má motor normálně jako třeba Horizon (jestli se nepletu). Navíc já už jsem o podobných úpravách přemýšlel mockrát, ale když to má fungovat, tak je dost rozsáhlá přestavba - potřebuješ elektrickou benzinovou pumpu, takže musíš upravit sání v nádrži, musíš komplet předělat elektriku, kvůli vstřikování, k tomu se vážou různý čidla, lambda sonda, musíš udělat jinak celej výfuk, samozřejmě uložení motoru, poloosy ti nepůjdou do ložisek a nábojů v kolech, takže napojovat a vyvažovat poloosy, samozřejmě chlazení, atd.
Samozřejmě, spousta lidí dělá podobný úpravy, viděl jsem třeba P505 Turbo v Chrysleru 180, ale to byla pořádná prasárna, pokud si pamatuju. A hlavně to ani nefungovalo jak má, něco mu tam chybělo a tak říkal, že to má jen asi 140koní, nebo kolik.
To si radši přes nějaký nadšence z Francie sežeň ostrou vačku, dej tam dva dvojitý karburátory a svody 4-1 a určitě se dostaneš někde kolem 120koní, což na 800kg Sambu bude až až.
Teď jsem si psal s nějakým člověkem z Francie co má Murenu 1,6, má tam 2 karbce, vačku 310°, svody 4-1 a má 130koní.
Re: Aukro, Ebay a jiné
Napsal: 21 led 2009 13:12
od Michal
Motor 1,4 na Samběe je stejnej od 72 do 90k. Určitě dva solex karburátory, hmotnost vybavení, ostřejší vačka apod.
Re: Aukro, Ebay a jiné
Napsal: 21 led 2009 14:11
od Burák
Jinak doplnim, že 205 i Arizona GTI byly jak 1,6 tak 1,9. Málem jsem si jí kdysi pořídil, byla lahvová metla vevnitř s bílou kůží. Jo a kdybyste někdo o pěkný 205 1,9 gti věděli, kamarád by dost chcuk. Jinak bych taky rád dostal z kupe tak 100 koní,¨ale priorita je teď, aby to jezdilo, jak má.
Re: Aukro, Ebay a jiné
Napsal: 21 led 2009 14:31
od Talbot
Burák: někam jsem sem dával odkaz na stránku, kde jsou Rallye 2 vyladěný až na 160k, takže 100k nebude složitý
Re: Aukro, Ebay a jiné
Napsal: 21 led 2009 15:02
od Burák
Ale Rallye má větší obsah
Re: Aukro, Ebay a jiné
Napsal: 21 led 2009 15:09
od Grave1501
Michaltalbot píše: ...sežeň ostrou vačku, dej tam dva dvojitý karburátory a svody 4-1 a určitě se dostaneš někde kolem 120koní, což na 800kg Sambu bude až až...
Teď jsem si psal s nějakým člověkem z Francie co má Murenu 1,6, má tam 2 karbce, vačku 310°, svody 4-1 a má 130koní.
Moc díky za za plodnou odpověď, dozvedel jsem se toho vic, nez jsem cekal
Jen si neumim tak uplne dokonale predstavit co se skryva za terminem svody 4-1 ... a jaký dva dvojitý karbce ... třeba Webery z 1501ky? :D
Re: Aukro, Ebay a jiné
Napsal: 21 led 2009 15:19
od tagorarichard
1510 ma jeden dvojitej. dva mela 1307 S. svody vedou od hlavy kazdej samostatne a ostra vacka je vlastne tupa.
Re: Aukro, Ebay a jiné
Napsal: 21 led 2009 15:46
od Talbot
Grave1501 píše:Michaltalbot píše: ...sežeň ostrou vačku, dej tam dva dvojitý karburátory a svody 4-1 a určitě se dostaneš někde kolem 120koní, což na 800kg Sambu bude až až...
Teď jsem si psal s nějakým člověkem z Francie co má Murenu 1,6, má tam 2 karbce, vačku 310°, svody 4-1 a má 130koní.
Moc díky za za plodnou odpověď, dozvedel jsem se toho vic, nez jsem cekal
Jen si neumim tak uplne dokonale predstavit co se skryva za terminem svody 4-1 ... a jaký dva dvojitý karbce ... třeba Webery z 1501ky? :D
Svody čtyři do jednoho, to je, že od každýho válce vede samostatná trubka (a ne litinovej sběrač) s pokud možno co nejmenším zakroucením a pak jsou spojeny do jedné tak, aby délka každé jednotlivé trubky od válce k tomu spojení byla stejná, výrazně to zlepšuje odvod spalin. Karburátory na 1307S jsou vertikální, lepší jsou horizontální (snad jsem to neotočil
), protože jsou přímo v ose sacího kanálu. Na e-bay jich najdeš hodně druhů - Solex, Weber, Dell'Orto.
Je celkem důležitý mít vyvážený množství přísunu paliva a rychlost odvodu spalin, jinak dopadneš jako moje Murena než jsem jí koupil - někdo tam dal jen ty svody a vačku, ale nechal orig.karbce a tak motor pracoval s chudou směsí při čemž vznikají výrazně vyšší teploty. Nakonec vyletěl píst blokem...
Ladění motorů není jednoduchá věc, to že to tady dělá každej druhej "odborník" neznamená, že to dělá dobře
já bych si taky radši nechal poradit a radši bych šel do něčeho co někomu už delší dobu funguje, než laborovat s nějakým nesmyslem a akorát si zkur.vit motor.
Re: Aukro, Ebay a jiné
Napsal: 21 led 2009 18:29
od tagorarichard
ještě že de ty příspěvky upravovat :D
s těmi ůpravami máš pravdu. Ale jak tak koukám začínáme si tady v tom dělat pěknej binec
tohle bylo původně téma aukro .
Re: Aukro, Ebay a jiné
Napsal: 21 led 2009 20:47
od Talbot
To je přece fuk, teď se ta diskuse zase může vrátit k tématu, když sem někdo Graveovi dáme odkaz na inzerát, kde může koupit karburátory. To máš jako v normálním životě, ať začneš řešit cokoliv, vždycky skončíš u ženských a u aut. Proto jsem proti zbytečnýmu zakládání padesáti topiců, každej specializovanej na jednotlivou věc, když se stejně všude řeší +- podobný věci.
Re: Aukro, Ebay a jiné
Napsal: 21 led 2009 20:50
od tagorarichard
odvolávám co sem navrhl a odvolávám co sem odvolal
máš recht
Re: Aukro, Ebay a jiné
Napsal: 22 led 2009 00:44
od Burák
Re: Aukro, Ebay a jiné
Napsal: 22 led 2009 12:44
od Grave1501