Simca-Talbot Solara 1,3LS 1980

Moderátor: Burák

Uživatelský avatar
Talbot
Příspěvky: 4926
Registrován: 11 led 2009 22:48

Re: Simca-Talbot Solara 1,3LS 1980

Příspěvek od Talbot »

A sáhnout zespoda až na tu žárovku jsi nezkoušel? Na některý žárovky se takhle dostat lze.

Uživatelský avatar
RudolfSolara
Příspěvky: 52
Registrován: 11 črc 2017 09:37
Bydliště: Praha matka měst

Re: Simca-Talbot Solara 1,3LS 1980

Příspěvek od RudolfSolara »

Nezkoušel :!: Prubnu :idea:
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010

Uživatelský avatar
RudolfSolara
Příspěvky: 52
Registrován: 11 črc 2017 09:37
Bydliště: Praha matka měst

Re: Simca-Talbot Solara 1,3LS 1980

Příspěvek od RudolfSolara »

Tak jsem v rámci příprav na srázek využil silvestrovské volno a byl na nákupech v jedné z garáží u čehosi nad Sázavou ;) Přerovnali jsme celou garáž, 3 hodinky manipulačních prací :mrgreen: ale nakonec nalezeno. Středový panel v barvě i s kastlíkem na rádio a výdechy zadního topení, několik torz zrcátek, ale nakonec po rozborce a poskládání kompletní na obě strany (akorát jedno sklo musím ještě splašit). A pracovní spojkový váleček. V dost mizerném stavu. Po vyhonování speciálními vlastnoručně vyrobenými přípravky použitelný. Nakonec jsem použil při opravě na Taťkovi po lehkém vybroušení ten původní a z toho druhého pouze upravený pístek na gumičku z 12cetTrosky :oops: Originál co mám od Dobeše schovám pro další generace :twisted: Takže opět při spojkování neznačkujeme teritorium :P PS: Ale na ty stroje na kterých Krejčík jezdí, fakt nemáme :mrgreen: :lol:
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010

Uživatelský avatar
Talbot
Příspěvky: 4926
Registrován: 11 led 2009 22:48

Re: Simca-Talbot Solara 1,3LS 1980

Příspěvek od Talbot »

Jojo, Týnec n.S. a Míla Krejčí :grin: jsem rád, že stále funguje, ten dělal ještě u Nevosáda na Simca Talbot vrakovišti v Čakovicích u Týnce... tam jsem jezdival pro dily na 1308 už někdy v roce 1996.

Uživatelský avatar
RudolfSolara
Příspěvky: 52
Registrován: 11 črc 2017 09:37
Bydliště: Praha matka měst

Re: Simca-Talbot Solara 1,3LS 1980

Příspěvek od RudolfSolara »

Byl jsem tam dvakrát, poprvé jsem to z těch torz co jsem si odvezl nějak nezkompletoval. Při prvním setkání jsem se ho když přilítl na tom rámu :) z Pionýra téměř lekl :o Na toho silvestra, přijel na kole s pomocným motorkem, to již bylo v poznání přátelštější atmosféře, zajímavý človíček. Ale o těch našich mazlících toho hodně ví :!: Díky za typ :idea:
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010

Uživatelský avatar
RudolfSolara
Příspěvky: 52
Registrován: 11 črc 2017 09:37
Bydliště: Praha matka měst

Re: Simca-Talbot Solara 1,3LS 1980

Příspěvek od RudolfSolara »

Dotázek :) Na Taťkovi je vyměněná spojka, měnil ještě otec je na tom najeto cca 2tiskm. Jak jsem vyměnil tu gumičku tak mi spojka bere hodně nahoře. Bohužel si nepamatuji jak to bylo před výměnou té gumičky. Nikde nic neteče a záběr je plynulý. Chci se zeptat dá se nějak štělovat chod spojky? Díky za odpovědi :mrgreen:
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010

Uživatelský avatar
RudolfSolara
Příspěvky: 52
Registrován: 11 črc 2017 09:37
Bydliště: Praha matka měst

Re: Simca-Talbot Solara 1,3LS 1980

Příspěvek od RudolfSolara »

Talbot píše:
01 bře 2019 14:18
A sáhnout zespoda až na tu žárovku jsi nezkoušel? Na některý žárovky se takhle dostat lze.
Tak v podstatě na všechny lze spodem. Akorát kontrolka parkovaček a tlumených světel svou žárovku nemá :o Jak je to tam řešené? Nějaký světlovod od žárovek co osvětlují budíky?
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010

Uživatelský avatar
RudolfSolara
Příspěvky: 52
Registrován: 11 črc 2017 09:37
Bydliště: Praha matka měst

Re: Simca-Talbot Solara 1,3LS 1980

Příspěvek od RudolfSolara »

RudolfSolara píše:
06 srp 2020 14:07
Dotázek :) Na Taťkovi je vyměněná spojka, měnil ještě otec je na tom najeto cca 2tiskm. Jak jsem vyměnil tu gumičku tak mi spojka bere hodně nahoře. Bohužel si nepamatuji jak to bylo před výměnou té gumičky. Nikde nic neteče a záběr je plynulý. Chci se zeptat dá se nějak štělovat chod spojky? Díky za odpovědi :mrgreen:
Nikdo nic :( Ale vyřešeno výměnou gumiček hlavního spojkového válce :)
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010

Uživatelský avatar
RudolfSolara
Příspěvky: 52
Registrován: 11 črc 2017 09:37
Bydliště: Praha matka měst

Re: Simca-Talbot Solara 1,3LS 1980

Příspěvek od RudolfSolara »

Tak další dotázek pro znalé. Na volnoběh se děsně háže motor. Prostě neklidný chod a někdy vynechá i při zvýšených otáčkách. Svíčky nové, kabely ke svíčkám i cívce nové, víčko i palec vyčištěno. Zkouškou za tmy nikde nic nejiskří :( Co dále :? Cívka? Mám jednu z 1307S kde šel motor krásně. Má na jednom kontaktu kondík :idea: K čemu tam je? Na Taťka cívce není :? Prosím nějaké nápady :idea:
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010

Uživatelský avatar
RudolfSolara
Příspěvky: 52
Registrován: 11 črc 2017 09:37
Bydliště: Praha matka měst

Re: Simca-Talbot Solara 1,3LS 1980

Příspěvek od RudolfSolara »

Tak jsem včera změřil Taťkovi tlaky :grin: I válec 13,5 ; II válec 13,5 ; III válec 13,5 ; IV válec 12,9. Měřeno na studeném motoru. To je myslím slušné na 40 let starou jednatrojku se 109tis km :P . Ten rozdíl 0,6 na čtvrtém by neměl snad býti problém :roll:
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010

Uživatelský avatar
Paolo
Příspěvky: 374
Registrován: 14 led 2009 10:53
Bydliště: Praha

Re: Simca-Talbot Solara 1,3LS 1980

Příspěvek od Paolo »

to mi u Solary dělá odjakživa, že motor střídavě ubírá a přidává, nevím, při přidání otáček to mizí
Obrázek

Uživatelský avatar
RudolfSolara
Příspěvky: 52
Registrován: 11 črc 2017 09:37
Bydliště: Praha matka měst

Re: Simca-Talbot Solara 1,3LS 1980

Příspěvek od RudolfSolara »

No ono nejde ani tak o ubírání a přidávání, jako spíše o takové zakoktání. Jako kdyby občas vynechal zápal, nebo nebyla vhodná směs. Mám typ na podtlaky, které jsem ještě neprověřoval a na nesoulad předstihu a kvality paliva. :roll: Tak to prověřím.
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010

Odpovědět