Stránka 26 z 31

Re: Rady, pomoc atd.

Napsal: 20 led 2013 19:18
od Jiří Lefner
Fando,jasně koupim Ti to . Na Tvuj lak,ktery není zase tak zašly vyhovuje Turtlle Wax ale pokud je lak silně zašly tak musi byt 3M jak píše Honza, ;)

Re: Rady, pomoc atd.

Napsal: 20 led 2013 19:20
od Burák
AAAAAAAAA, já ho asi zabijuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!! Kupte si třeba krokodýla a vyleštěto to s nim :P

Re: Rady, pomoc atd.

Napsal: 20 led 2013 19:34
od Talbot
Burák píše:Asi tak :lol:

A Jirko, ty ovinně dovalíš a pujdem spolu něco vyleštit a uvidíš, jak to funguje :lol:
Přistavím vám pokusné vozidlo - a kdo vyhraje, ten to může za odměnu vyleštit celý :lol:

Bu: znáš Jirku, on je prostě pečlivka, proto musí všechno opakovat víckrát, pro jistotu :twisted:

Re: Rady, pomoc atd.

Napsal: 20 led 2013 19:53
od Jiří Lefner
Naposledy..Lak,ktery je lehce zanešen a zmatovělý stači vyleštit barevnym voskem Turtlle Waxem ,ktery dodá lesk a zahladí lehké škrábance. Je to dřina ale vysledek je výborny-moje zkušenost. Pokud je lak silně zanešeny a má silny povlak tak je nutné použít 3M -zřemě hrubym a potom případně použit opět Turtlle Wax. ;)

Re: Rady, pomoc atd.

Napsal: 20 led 2013 20:08
od Burák
A já budu taky mlít svou. Pokud je lak potřeba jen oživit, použije se 3M Performance Finish (výkonná dokončovací leštěnka - volně přeloženo) Ta se dá aplikovat ručně v garáži a je to jen na udržování laku v kondici.

Pokud je lak horší, použije se 3M leštící pasta se 3 odstupňovanými hrubostmi. A to už je na strojní leštění a někoho, kdo to umí...

Re: Rady, pomoc atd.

Napsal: 20 led 2013 20:34
od Fana
Juchajdáááá, to jsme to zas krásně rozpumpovali :lol: :lol: :lol: Dávám tomu název:" Nuda v zimě " :P :P

Re: Rady, pomoc atd.

Napsal: 20 led 2013 21:05
od Talbot
Njn v zimě se nejezdí, v zimě se leští :) teda jak kde :| já dělám poličky, regály, police na časopisy, dětem na hračky, atd...

Re: Rady, pomoc atd.

Napsal: 01 úno 2013 21:09
od Talbot
Jak jsem psal v topicu "Renovace našich Simek aneb jak nám to jde od ruky..." tak jsem teď opravoval dvě věci na Tagoře, první byl ten chladič a druhou bylo dobíjení. Jelikož se mi nechtělo věřit, že zlobí alternátor, poněvadž ten je po celkové GO, vytahal jsem z Pavla Roda informace, jak správně diagnostikovat závadu dobíjení a protože se mi to osvědčilo, chci se o ten postup podělit s ostatními. Takže máme situaci, že auto přestalo dobíjet, většinou to je signalizováno kontrolkou, ale nemusí tomu tak být vždycky. Ať tak nebo tak, je prostě dobré vědět, jestli je chyba skutečně v alternátoru, než ho člověk začne kuchat ven z auta :) Na alternátoru je spousta drátků :mrgreen: mj. je tam tlustý červený a tenký červený. Když ten tenký červený odpojíme od alternátoru a přiložíme ho přímo na kostru měla by se kontrolka rozsvítit. Pokud se nerozsvítí, okruh kontrolky není v pořádku. Test alternátoru provedeme tak, že vezmeme dva drátky s konektory a žárovku, na kterou se ty drátky dají připojit (ideálně se hodí třeba interiérové světýlko nebo světýlko z kufru auta). Jeden kontakt žárovky spojíme s plusovým pólem na baterii a druhý drátek zapojíme na místo, kam byl původně připojen ten slabý červený drátek. Žárovka se okamžitě rozsvítí. Pokud po nastartování žárovka zhasne, alternátor dobíjí, je v pořádku a potvrzuje se výsledek prvního testu, problém je v okruhu kontrolky. Ten je ale důležitý protože slouží k "nabuzení" alternátoru a ten bez toho nezačne nabíjet ani když je sám o sobě v pořádku. U mě to bylo přesně tak jak popisuju výše a jelikož Tagora má palubku řízenou takovou předpotopní řídící jednotkou, po její výměně kus za kus, závada na dobíjení okamžitě zmizela a i kontrolka dobíjení se začala chovat tak, jak se chovat má a já měl radost, že jsem zbytečně netahal altík z auta ;)

Re: Rady, pomoc atd.

Napsal: 04 úno 2013 10:52
od Paolo
No to je docela užitečný vědět. Jak se vlastně chovala kontrolka při té poruše?
Já jsem loni řešil dobíjení taky a tam začla kontrolka postupně svítit pořád (nejdřív jen při nižších otáčkách) Od elektrikáře jsem se dozvěděl, že chyba byla ne v dynamu ale v relé, čemuž se mi nechtělo věřit ale po výměně relé se kontrolka začla chovat správně. Ale, jestli to skutečně dobíjí dodneška nevím, protože vždycky přijdu po dvou měsících vyměnim radši baterku a jedu někam se zapnutými světly kratší trasu ale tohle by asi chtělo znova vyzkoušet na dlouhé trase anebo to průběžně proměřovat.

Re: Rady, pomoc atd.

Napsal: 04 úno 2013 13:33
od Talbot
To by musela být sakra dlouhá trasa :) kdysi jsme ujeli na nabitou baterku bez dobíjení cca 500km, ale je fakt, že taky bez světel, bez stěračů a bez topení, což byla v únorovým mrazu a sněžení fakt paráda :roll:

Normálně na to stačí multimetr z Bauhausu, stojí snad 200,-Kč a hned víš na čem seš ;)

Re: Rady, pomoc atd.

Napsal: 04 úno 2013 14:04
od Jirka Prochazka
Hlavně,to co píše Michal,platí pro alternátor.Dynamo se přes kontrolku nebudí. ;)

Re: Rady, pomoc atd.

Napsal: 06 bře 2013 10:40
od Burák
Kamarád shání nezrezlou nádrž na 1300/1500, je jiná, než 1301, případně, esi někdo ví, zda by to šlo zaměnit? Samozřejmě za peníze.

Re: Rady, pomoc atd.

Napsal: 06 bře 2013 20:55
od strojservis
Dotaz zní jestli jde zaměnit nádrž 1301 do kastle 1300 ?

Re: Rady, pomoc atd.

Napsal: 06 bře 2013 23:03
od Burák
Ano

Re: Rady, pomoc atd.

Napsal: 06 bře 2013 23:17
od Ivan Simca KH
Burák píše:Ano
Ahoj kluci. Bu, nejde to! :mrgreen: ahoj Ivan ;)

Re: Rady, pomoc atd.

Napsal: 07 bře 2013 09:28
od strojservis

Re: Rady, pomoc atd.

Napsal: 07 bře 2013 12:06
od Talbot
No to je hezký, ale to je taky dobře šílená procedura - i když ne šílenější než pravopis a sloh pisatele :lol:

Ale abych jenom nekritizoval, mě to čeká taky - na Horizonu. Chystám se prostě koupit deset litrů benzinu, kterej budu používat k vyplachování (abych nemusel sušit od vody) a točit ho přes sítko a filtr, jako jsem to dělal u Aronde Intendante, ze který jsem nakonec získal půl kyblíku rezu (ale stejně to nebylo dokonale vyčištěné, protože jsem pouze vyplachoval a nádrž nevymontoval z auta). Pokud bude v nádrži hodně koroze, přidám dovnitř něco abrazivního a s vyndanou nádrží budu třepat a kroužit, abych dosáhl odstranění rzi.

Re: Rady, pomoc atd.

Napsal: 07 bře 2013 12:53
od strojservis
Hm, s tím vyplachováním benzínem opatrně , řešil sem zvedáky ve dvou vyhořelých dílnách po manipulaci s benzínem , v dílně na Ruzyni pri tom dvaceti letej kluk nestihl z dílny utéct a zůstal tam , v druhém případě stihli zdrhnout , ale zbyly jim jen obvodový zdi . :o

Re: Rady, pomoc atd.

Napsal: 07 bře 2013 13:18
od Talbot
Jasný ;) já to určitě budu dělat venku, už kvůli tomu, abych se toho nenadejchal a neviděl pak všude kolem růžový slony s modrejma chobotama :)

Re: Rady, pomoc atd.

Napsal: 07 bře 2013 16:43
od George
Tak když už je nádrž oddělaná, tak by asi bylo dobrý ji potom zevnitř vylejt kaučukem. Je na to spešl barva která nakonec vytvoří kaučukový povlak celého vnitřku nádrže. Dokonce existuje nějakej člověk, kterej to dělá na kšeft. Jinak na většině burz jsem to viděl, prodávají to jako sadu je tam nějaký odrezovač, pak odmašťovadlo a pak vlastní barva. To co jsem teď viděl, tak říkali že to stačí na 4 motocyklový nádrže. Je to německý výrobek a snad to prodává p. Hořice (http://www.vintage-replica.cz).
Pokud se ta nádrž jen vyčistí a nenatře, tak stejně poměrně brzy začne zevnitř dál korodovat. A nějaký epoxidový barvy apod. jsou prý na prd, protože se za pár let začnou loupat.

Re: Rady, pomoc atd.

Napsal: 07 bře 2013 19:46
od Rancho-SO
Hlavně klucí pokud se tý chemie týče,pozor při převozu,ať nedopadnete jako ta paní nedávno co to s těma kyselinama hodila na budku v tom lese

Re: Rady, pomoc atd.

Napsal: 13 bře 2013 19:43
od Fana
Ahoj všichni
Nevíte někdo, jestli Talbot Horizon má nábu volantu stejnou jako P309, event. P306? Potřebuju vědět určitě! Děkuju všem za radu a pomoc. Fána :) :grin:

Re: Rady, pomoc atd.

Napsal: 14 bře 2013 23:57
od Ivan Simca KH
Fana píše:Ahoj všichni
Nevíte někdo, jestli Talbot Horizon má nábu volantu stejnou jako P309, event. P306? Potřebuju vědět určitě! Děkuju všem za radu a pomoc. Fána :) :grin:
Ahoj kluci. :) Fáno, požádej někoho, kdo je členem Club Simca France a má přístup na jejich nabídku ND. Je tam již delší dobu volant na Talbot Horizon. :o Možná, že by Ti to pomohlo vyřešit problém, zda tam pasuje to, nebo ono a tak? :lol: ahoj Ivan ;)

Re: Rady, pomoc atd.

Napsal: 15 bře 2013 10:42
od Talbot
Ivan Simca KH píše:
Fana píše:Ahoj všichni
Nevíte někdo, jestli Talbot Horizon má nábu volantu stejnou jako P309, event. P306? Potřebuju vědět určitě! Děkuju všem za radu a pomoc. Fána :) :grin:
Ahoj kluci. :) Fáno, požádej někoho, kdo je členem Club Simca France a má přístup na jejich nabídku ND. Je tam již delší dobu volant na Talbot Horizon. :o Možná, že by Ti to pomohlo vyřešit problém, zda tam pasuje to, nebo ono a tak? :lol: ahoj Ivan ;)
Ivane, Ty přece jsi členem Club Simca France a máš přístup na jejich nabídku ND, proč teda Fánovi s tím volantem nepomůžeš a odkazuješ ho na "někoho" jinýho? :twisted:

Re: Rady, pomoc atd.

Napsal: 15 bře 2013 11:03
od Jirka Prochazka
Ale hlavně to nic neřeší.Na co bude Fánovi to,že prodávaj volant z Horizona?Volanty z Peugeotů 205,309,306 a 405 maj stejnej tisícihran (40 drážek)a liší se jen kolíkem na vracení páčky blinkrů.Tak si Fáno někde volant z těhle řad půjč a vyzkoušej to.Pokud ho ve svém okolí neseženeš,tak Ti ho můžu zapůjčit já. ;)