Rady, pomoc atd.

Moderátor: Burák

Odpovědět
Uživatelský avatar
Burák
Administrátor
Příspěvky: 4279
Registrován: 12 led 2009 00:12
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady, pomoc atd.

Příspěvek od Burák »

Dekuju ;)
Obrázek

tom1100
Příspěvky: 5
Registrován: 11 led 2010 16:05

Re: Rady, pomoc atd.

Příspěvek od tom1100 »

Ahoj :)...můžete mi někdo, prosím, poradit, jaké jsou ventilové vůle na Simca Aronde Elysée, motor 1,3 Rush ? Děkuji...

Uživatelský avatar
Talbot
Příspěvky: 4926
Registrován: 11 led 2009 22:48

Re: Rady, pomoc atd.

Příspěvek od Talbot »

Myslím že předepsaný jsou 0,25 a 0,35 sani vyfuk za studena, ale můžeš je udělat 0,20 a 0,30.

Vítej na fóru ;)

tom1100
Příspěvky: 5
Registrován: 11 led 2010 16:05

Re: Rady, pomoc atd.

Příspěvek od tom1100 »

Děkuji, super :)

tom1100
Příspěvky: 5
Registrován: 11 led 2010 16:05

Re: Rady, pomoc atd.

Příspěvek od tom1100 »

Hm..teď jsem v německé servisce našel 0,10 a 0,15..je to možné?

Uživatelský avatar
Ivan Simca KH
Příspěvky: 2037
Registrován: 24 led 2009 16:49
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady, pomoc atd.

Příspěvek od Ivan Simca KH »

Ahoj kluci. :grin: Já jsem se díval do chytré knihy a našel jsem toto: motor Rush studený, sání 0,10, výfuk 0,15, motor Rush Super M sání 0,20 a výfuk 0,25. Dále je tam uvedeno, že lze taky štelovat sání 0,15 a výfuk o,15 volně za studena. A nebo sání 0,25 a výfuk 0,25 volně za tepla. Tak si to nějak přeber! :roll: ahoj Ivan
Obrázek

tom1100
Příspěvky: 5
Registrován: 11 led 2010 16:05

Re: Rady, pomoc atd.

Příspěvek od tom1100 »

Dík, Ivane..první údaj sedí s mou německou serviskou, tak to dám na 0,10 a 0,15 a uvidím :)

Uživatelský avatar
Burák
Administrátor
Příspěvky: 4279
Registrován: 12 led 2009 00:12
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady, pomoc atd.

Příspěvek od Burák »

Ano Michale, to, co pises je Special.
Obrázek

Uživatelský avatar
Talbot
Příspěvky: 4926
Registrován: 11 led 2009 22:48

Re: Rady, pomoc atd.

Příspěvek od Talbot »

Asi jo no, ja takhle dělal vždycky všechny Simky a no problem. Ono stejne jak se ty zdvihací tyčky ruzne pootaceji a nějaký opotřebení na ty dosedaci ploše vždycky je, tak tam nejaka desetinka nehraje moc roli ;)

Uživatelský avatar
Ivan Simca KH
Příspěvky: 2037
Registrován: 24 led 2009 16:49
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady, pomoc atd.

Příspěvek od Ivan Simca KH »

:grin: ? ? ? :o :lol:
Obrázek

Bohus
Příspěvky: 4
Registrován: 17 říj 2015 12:02

Re: Rady, pomoc atd.

Příspěvek od Bohus »

Zdravím pánové. Chci se zeptat, zda nemáte někdo zkušenosti s opravou prorezlé nádrže. Po důkladném vypláchnutí jsem do ní nalil 10l benzínu a na dvou místech prosakuje. Plochy cca 10 a 20 cm2.
Je to na spodní přední hraně nádrže.

Díky a mějte se.
Bohuš

Uživatelský avatar
Burák
Administrátor
Příspěvky: 4279
Registrován: 12 led 2009 00:12
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady, pomoc atd.

Příspěvek od Burák »

No, asi by šla použít technologie, co se dělá na motory, vylít to speciálním epoxidem, ale asi to nebude levná záležitost u tak velké nádrže. Doporučoval bych raději sehnat jinou.
Obrázek

strojservis
Příspěvky: 191
Registrován: 21 čer 2010 19:03

Re: Rady, pomoc atd.

Příspěvek od strojservis »

Bohus píše:Zdravím pánové. Chci se zeptat, zda nemáte někdo zkušenosti s opravou prorezlé nádrže. Po důkladném vypláchnutí jsem do ní nalil 10l benzínu a na dvou místech prosakuje. Plochy cca 10 a 20 cm2.
Je to na spodní přední hraně nádrže.

Díky a mějte se.
Bohuš
Ahoj . zkušenost s tím nemám , ale koukni na tohle http://moto-stop.shop1.cz/

Bohus
Příspěvky: 4
Registrován: 17 říj 2015 12:02

Re: Rady, pomoc atd.

Příspěvek od Bohus »

Zdravím,

tak nakonec to nebyly plochy, ale několik (10-15) malinkých dírek, kterými benzín prosakoval. Úspěšně opraveno tekutým kovem od Würthu.

Uživatelský avatar
Talbot
Příspěvky: 4926
Registrován: 11 led 2009 22:48

Re: Rady, pomoc atd.

Příspěvek od Talbot »

POZOR: Pokud plánujete výlet do Paříže a chtěli jste se zastavit v Poissy v Muzeu Simky - CAAPY, tak to je momentálně zavřeno a znovu bude otevřeno během roku 2019 v areálu továrny (dnes PSA) na druhém břehu Seinny...

Uživatelský avatar
sotek
Příspěvky: 5
Registrován: 18 dub 2016 21:28
Bydliště: Dvůr Králové nad Labem

Re: Rady, pomoc atd.

Příspěvek od sotek »

Zdravím, potřeboval bych poradit ohledně vodní pumpy.
Na své 1301 LS mám načatá ložiska, mám ještě druhé vozidlo na díly, které však 15 let stálo a dost se to na něm podepsalo. Nicméně druhá pumpa se krásně točí, ložiska tedy budou OK, ale přesto bych raději udělal repas. Stáhli jsme držák vrtule a dál se dostat nemůžeme, je to zarezlé a násilí použít nechceme.
Dotaz tedy je, zda lze a případně jak pumpu rozdělat, zda jen zepředu, nebo se musí i stáhnout vrtulka.
Předem děkuji za odpovědi a rady, Martin.
Obrázek Obrázek

Uživatelský avatar
Talbot
Příspěvky: 4926
Registrován: 11 led 2009 22:48

Re: Rady, pomoc atd.

Příspěvek od Talbot »

Ahoj, myslím, že největší praxi s tím bude mít M.Dobeš - 257960685

Uživatelský avatar
RudolfSolara
Příspěvky: 53
Registrován: 11 črc 2017 09:37
Bydliště: Praha matka měst

Re: Rady, pomoc atd.

Příspěvek od RudolfSolara »

Mládencí, prosím co dáváte do převodovky a diferáku u Solary 1,3. Skříň je čtyřkvalt auto z roku 1980. Bude to stejné jako 1307/08 nebo 1510. Děkuji Ruda
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010

Uživatelský avatar
Paolo
Příspěvky: 374
Registrován: 14 led 2009 10:53
Bydliště: Praha

Re: Rady, pomoc atd.

Příspěvek od Paolo »

v orig. návodu je ESSO gear oil GP 90 nebo SHELL SPIRAX EP 90
Obrázek

Uživatelský avatar
RudolfSolara
Příspěvky: 53
Registrován: 11 črc 2017 09:37
Bydliště: Praha matka měst

Re: Rady, pomoc atd.

Příspěvek od RudolfSolara »

Díky Paolo, to jsem si našel. Mě spíš jde o to co z dnešní nabídky reálně dáváte. Do skříně jsem dal Castrol 80W EP říznutý Castrolem 90 Api5. A řadí to skvěle.
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010

Uživatelský avatar
PermonDenny
Příspěvky: 8
Registrován: 25 říj 2010 21:22

Re: Rady, pomoc atd.

Příspěvek od PermonDenny »

Ahoj kamarádi Simkaři.
Mám jeden dnes už velký problém a potřebuju poradit. Mám Rancho z 1979.
A můj problém spočívá v tom že ve velkém techničáku mám jako tovární značku a ty uvedeno: Matra Simca Ranko.
Poslední technickou mi kvůli tomu nechtěly udělat, že je to úřední dokument a tudíž tam nemůže být překlep.¨Další nejastnost mám v pneu kde místo 185 mám rozměr 175.
na dopravním inspektorátě mi řekli že to může změnit jen výrobce vozidla a hotovo.
Prosím tedy o radu jak toto vyřešit. Předem děkuji za odpověď.
Dan Juríček

Uživatelský avatar
Burák
Administrátor
Příspěvky: 4279
Registrován: 12 led 2009 00:12
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady, pomoc atd.

Příspěvek od Burák »

Ahoj, to jsou idioti na STK. Podobnou kravinu jsem měl v TP u Spartaka a normálně mi na STK napsali, že je zápis v TP špatně a na úřadě mi to na základě toho papíru přepsali. S těma gumama to bude mnohem horší, tam to fakt má psát výrobce, ale to bude velkej problém :(
Obrázek

Uživatelský avatar
PermonDenny
Příspěvky: 8
Registrován: 25 říj 2010 21:22

Re: Rady, pomoc atd.

Příspěvek od PermonDenny »

Gumy si hold koupím dle tech.průkazu. Ten překlep teda budu muset zase řešit. :-(

Uživatelský avatar
RudolfSolara
Příspěvky: 53
Registrován: 11 črc 2017 09:37
Bydliště: Praha matka měst

Re: Rady, pomoc atd.

Příspěvek od RudolfSolara »

Jsem na tom podobně, možná ještě hůř. Taťku jsme kupovali nového v Tuzexu. Byla to první Solara v ČR z výstavy v Brně v 80 roce. Jelikož nevěděli co napsat do TP, (proč se podívat do origo dokumentace která je k autu) opsali tam hodnoty z 1510. Takže pneu na autě (původní ještě mám) jsou 155 SR 13, v TP 165 SR 13. Motor tam mám 1,3 ,1294cm a v TP 1442ccm. Prostě šlendriám :( A to nemluvím o tom že se 37 let platí bezdůvodně vyšší POV. Řešit to ale nebudu, neb úřad má vždy pravdu!!! Mimochodem u Simsona mám napsáno Simpson :) :)
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010

Uživatelský avatar
Paolo
Příspěvky: 374
Registrován: 14 led 2009 10:53
Bydliště: Praha

Re: Rady, pomoc atd.

Příspěvek od Paolo »

Ahoj všem, nevíte někdo, kde by se dal sehnat spínač vrtule na speciála viz foto?
Přílohy
IMG_2467e.jpg
Obrázek

Odpovědět