NÁHRADNÍ DÍLY - nabídka poptávka
Moderátor: Burák
Spodní kulové čepy Simca 1300
Zdravím všechny. Technickou jsem úspěšně zvládl, ale v dohledné době musím vyměnit spodní kuláky, takže jestli je někdo má navíc, koupím. Nebo uvítám odkaz. Ivo
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: NÁHRADNÍ DÍLY - nabídka poptávka
Parada myslim, ze Ivan je bude mit, ne?
Pokud ne, tu na nasich strankach jsou dalsi moznosti http://www.simcaklub.cz/dulezite-kontakty/
Pokud ne, tu na nasich strankach jsou dalsi moznosti http://www.simcaklub.cz/dulezite-kontakty/
-
- Příspěvky: 405
- Registrován: 25 dub 2010 20:07
- Bydliště: Praha 4
Re: NÁHRADNÍ DÍLY - nabídka poptávka
Čau klucí,letos měl můj Chrysler čtyřicátiny,tak jsem mu k tomuto významnému životnímu jubileu,koupil nové obutí. Pokud by někdo chtěl moje původní gumy (Barum Brillantis 185/70 R14),napište.Vzorek velice pěkný,cena ještě lepší (symbolických 200 Kč-ks)!
Re: NÁHRADNÍ DÍLY - nabídka poptávka
Ahoj Jirko, já je beru.Jirka Prochazka píše:Čau klucí,letos měl můj Chrysler čtyřicátiny,tak jsem mu k tomuto významnému životnímu jubileu,koupil nové obutí. Pokud by někdo chtěl moje původní gumy (Barum Brillantis 185/70 R14),napište.Vzorek velice pěkný,cena ještě lepší (symbolických 200 Kč-ks)!
-
- Příspěvky: 405
- Registrován: 25 dub 2010 20:07
- Bydliště: Praha 4
Re: NÁHRADNÍ DÍLY - nabídka poptávka
Čauves,jsou Tvoje!
Re: NÁHRADNÍ DÍLY - nabídka poptávka
Máš recht, bude zima, dřevo je drahý... ideální využití Barumek trošičku to kouří, ale zase jak to pěkně hřeje
Re: NÁHRADNÍ DÍLY - nabídka poptávka
No jistě, ale až se zasere komín, tak si tě pozvu
Re: NÁHRADNÍ DÍLY - nabídka poptávka
Díky, pak se domluvíme přes SZ.Jirka Prochazka píše:Čauves,jsou Tvoje!
Re: NÁHRADNÍ DÍLY - nabídka poptávka
Dalsi docela spesl vec, nez to dam na ebay:
Prodam pistovou sestavu na Murenu 2,2 (pisty, ojnice, pistni cepy, pistni krouzky) od Politecnic. Pisty jsou kovany Cosworth, ojnice H profil. Sestava pro 1 valec ma 1200g, coz je proti puvodni o 450g min.
Ma to najeto cca 3.500km. Puvodni cena byla 2.300€, dam to za polovic. Pridam k tomu komplet ventily, vyfukovy jsou chlazeny sodikem.
http://pajaalca.rajce.idnes.cz/motor/#motor3.JPG
Prodam pistovou sestavu na Murenu 2,2 (pisty, ojnice, pistni cepy, pistni krouzky) od Politecnic. Pisty jsou kovany Cosworth, ojnice H profil. Sestava pro 1 valec ma 1200g, coz je proti puvodni o 450g min.
Ma to najeto cca 3.500km. Puvodni cena byla 2.300€, dam to za polovic. Pridam k tomu komplet ventily, vyfukovy jsou chlazeny sodikem.
http://pajaalca.rajce.idnes.cz/motor/#motor3.JPG
Re: NÁHRADNÍ DÍLY - nabídka poptávka
Co to? Proč to prodáváš?
Re: NÁHRADNÍ DÍLY - nabídka poptávka
Ani nevim, jestli se mi tady cela ta historie chce popisovat.
No nejelo to tak, jak by to melo jet, takze jsem to reklamoval, probehlo par mailiku s tou ladicskou firmou, ktera samozrejme ze mne delala blbce, takze nakonec jsem vyndal motor a nechal ho prezkoumat u jiny firmy. Mno a pri tom se zjistilo, ze ze mne delali blbce uplne zbytecne, protoze na zacatku tech problemu byla pruvodka k vacce od Politecnic, ktera rikala, ze uhel otevreni sani je 274° a od toho se odvijely vsechny vypocty atd. a hlavne snizeni hlavy a komprese. Pri mikrometrazi ale v ty druhy firme zjistili, ze vacka ma uplne jiny hodnoty a uhel otevreni sani 328°, takze stupen komprese je moc nizkej. A hlavne ze to ma rezervy, ktery by stalo za to vyuzit.
Bohuzel s touhle sestavou se neda dosahnout komprese, kterou by to mohlo mit. A ten rozdil neni malej. Vzhledem k otevreni Politecnic vacky by se mohlo jit az na 12,4 a ted to ma 10,6. Politecnic doporucoval 10,8-11,0 a ta firma, co mi to puvodne upravovala rikala, ze v zajmu spolehlivosti az na tyhle hodnoty nesli. Ale ted jsme zjistili, ze duvod byl jinej, hlava uz nejde dal snizovat bez nebezpeci ztraty tuhosti. Takze jedina moznost je udelat pisty s vrchlikem. Navic prej dneska uz je tohle reseni prekonany, delaji se delsi ojnice a kratsi pisty a kdyz uz jdu do tech titanovejch ventilu, je prej vhodny, aby jak rozvody tak pistova sestava byly zhruba na stejnom limitu otacek.
Takze se delaji novy pisty a ojnice.
Btw, zkreslujici udaje firmy Politecnic prej neni nic neobvykleho, prej to takhle firmy delaj, aby neprozradily firemni tajemstvi a lidi si to nechali ladit primo od nich...
No nejelo to tak, jak by to melo jet, takze jsem to reklamoval, probehlo par mailiku s tou ladicskou firmou, ktera samozrejme ze mne delala blbce, takze nakonec jsem vyndal motor a nechal ho prezkoumat u jiny firmy. Mno a pri tom se zjistilo, ze ze mne delali blbce uplne zbytecne, protoze na zacatku tech problemu byla pruvodka k vacce od Politecnic, ktera rikala, ze uhel otevreni sani je 274° a od toho se odvijely vsechny vypocty atd. a hlavne snizeni hlavy a komprese. Pri mikrometrazi ale v ty druhy firme zjistili, ze vacka ma uplne jiny hodnoty a uhel otevreni sani 328°, takze stupen komprese je moc nizkej. A hlavne ze to ma rezervy, ktery by stalo za to vyuzit.
Bohuzel s touhle sestavou se neda dosahnout komprese, kterou by to mohlo mit. A ten rozdil neni malej. Vzhledem k otevreni Politecnic vacky by se mohlo jit az na 12,4 a ted to ma 10,6. Politecnic doporucoval 10,8-11,0 a ta firma, co mi to puvodne upravovala rikala, ze v zajmu spolehlivosti az na tyhle hodnoty nesli. Ale ted jsme zjistili, ze duvod byl jinej, hlava uz nejde dal snizovat bez nebezpeci ztraty tuhosti. Takze jedina moznost je udelat pisty s vrchlikem. Navic prej dneska uz je tohle reseni prekonany, delaji se delsi ojnice a kratsi pisty a kdyz uz jdu do tech titanovejch ventilu, je prej vhodny, aby jak rozvody tak pistova sestava byly zhruba na stejnom limitu otacek.
Takze se delaji novy pisty a ojnice.
Btw, zkreslujici udaje firmy Politecnic prej neni nic neobvykleho, prej to takhle firmy delaj, aby neprozradily firemni tajemstvi a lidi si to nechali ladit primo od nich...
Re: NÁHRADNÍ DÍLY - nabídka poptávka
No ty vole... Za prvý klobouk dolů, že do toho jdeš takhle na plno, za druhý klobouk dolů ještě jednou za výdrž, ja už bych byl po třetím infarktu a za třetí, ten Politecnic je spíš banda kreténů, která ani neví co prodává, než že by to byla otázka tajemství, podle všeho co už se Ti navyvadeli.
Jsem moc zvedavej co z toho motoru dostaneš a pak někdy po patym pivu se odvazim zeptat co to stalo.
Já jsem dal o víkendu ty větší vstriky, 3 bar MAP senzor, studenejsi svíčky, nový tesneni pod ventilovy víko a cekam každým dnem tu řídící jednotku, Reeves psal, ze takhle budu na 300-350 PS ale je kluk co má při tomhle nastavení 390 PS. Podstatna bude brzda, uprimne i za 270 PS budu stastnej. Náklady na úpravu 14tis včetně postovnyho...
Jsem moc zvedavej co z toho motoru dostaneš a pak někdy po patym pivu se odvazim zeptat co to stalo.
Já jsem dal o víkendu ty větší vstriky, 3 bar MAP senzor, studenejsi svíčky, nový tesneni pod ventilovy víko a cekam každým dnem tu řídící jednotku, Reeves psal, ze takhle budu na 300-350 PS ale je kluk co má při tomhle nastavení 390 PS. Podstatna bude brzda, uprimne i za 270 PS budu stastnej. Náklady na úpravu 14tis včetně postovnyho...
Re: NÁHRADNÍ DÍLY - nabídka poptávka
Nojo, tohleto je holt jinej případ. Já bych tam turbo dat nemoh, protože:
- chci mít vypiplanou origo 2.2S, která pouze pojede jak sviňa, nechci zvenku viditelný úpravy
- už teď se to v tý kobce hřeje, takže jsem musel odizolovat výf. potrubi (zirkon), aby se zadek motoru nepřehříval - tzn. musely by se tam udělat další úpravy = další bastlení
- řídicí jednotka by musela bejt v kufru, na palubce další budík = hrůza
- zvýšil by se jenom krouťák na zadních kolech, rychlejc by to nejelo, protože dosažitelný otáčky by byly furt stejný
- kurevsky větší namáhání celého pohonu = furt trnout, jestli něco neklekne
Teď se krouťák zvedne jenom mírně (ze 187Nm na 230), dost se zvednou otáčky, který ale lehčí a odolnější posuvný díly v motoru v pohodě zvládnou a zbytek se prostě bude jen rychlejc točit. A hlavně tohle auto nevystavuje na odiv silácký tvary, ke kterejm by se hodil brutální zátah, ale rychlost, ke který se prostě hoděj točky. To tak cejtim .
A taky mam dojem, že za 14 tis. bych to tady v Evropě ani do kupy nedal.
- chci mít vypiplanou origo 2.2S, která pouze pojede jak sviňa, nechci zvenku viditelný úpravy
- už teď se to v tý kobce hřeje, takže jsem musel odizolovat výf. potrubi (zirkon), aby se zadek motoru nepřehříval - tzn. musely by se tam udělat další úpravy = další bastlení
- řídicí jednotka by musela bejt v kufru, na palubce další budík = hrůza
- zvýšil by se jenom krouťák na zadních kolech, rychlejc by to nejelo, protože dosažitelný otáčky by byly furt stejný
- kurevsky větší namáhání celého pohonu = furt trnout, jestli něco neklekne
Teď se krouťák zvedne jenom mírně (ze 187Nm na 230), dost se zvednou otáčky, který ale lehčí a odolnější posuvný díly v motoru v pohodě zvládnou a zbytek se prostě bude jen rychlejc točit. A hlavně tohle auto nevystavuje na odiv silácký tvary, ke kterejm by se hodil brutální zátah, ale rychlost, ke který se prostě hoděj točky. To tak cejtim .
A taky mam dojem, že za 14 tis. bych to tady v Evropě ani do kupy nedal.
Re: NÁHRADNÍ DÍLY - nabídka poptávka
To máš naprostou pravdu Pájo a Tvůj přístup je presne v souladu s přístupem inženýrů od Matry, prostě dovést techniku k dokonalosti, na rozdíl od přístupu Amíků, kteří prostě vezmou odolnej motor a flaknou na něj kompressor nebo turbo, jak to pro změnu delam u tryskomysi ja. No jak rikam, tesim se na výsledek a držím pěsti ať už máš těch komplikací co nejmíň!
Re: NÁHRADNÍ DÍLY - nabídka poptávka
Nojo, diky, taky drzim pesti a doufam, ze bude, jeste s Bu, prilezitost si betalne zaradit.
No hele, kdyz shrnu ty prusvihy, tak to je fakt k neuvereni:
- pruziny, ktery se pri zdvihu dodany vacky potkavaly a kazda tahla jinak
- dodany tesneni pod hlavu neodpovidalo deklarovanemu typu
- chybny udaje o dodany vacce
- doporuceni na stupen komprese = snizeni hlavy, ktery je za hranici mozneho ztenceni steny (a to pri uvazovani tabulkovejch parametru vacky, pri uvazovani skutecnejch, je doporucenej stupen komprese i tak nedostatecnej)
Nechapu, ze se nekomu povedlo to udelat tak, aby pri pouziti jejich dilu a doporucenejch upravach dosahli slibovanejch parametru.
No hele, kdyz shrnu ty prusvihy, tak to je fakt k neuvereni:
- pruziny, ktery se pri zdvihu dodany vacky potkavaly a kazda tahla jinak
- dodany tesneni pod hlavu neodpovidalo deklarovanemu typu
- chybny udaje o dodany vacce
- doporuceni na stupen komprese = snizeni hlavy, ktery je za hranici mozneho ztenceni steny (a to pri uvazovani tabulkovejch parametru vacky, pri uvazovani skutecnejch, je doporucenej stupen komprese i tak nedostatecnej)
Nechapu, ze se nekomu povedlo to udelat tak, aby pri pouziti jejich dilu a doporucenejch upravach dosahli slibovanejch parametru.
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: NÁHRADNÍ DÍLY - nabídka poptávka
Jojo, je na to potřeba mít Koule
Re: NÁHRADNÍ DÍLY - nabídka poptávka
Jenom k tý hlavě - nemají oni ty parametry úprav spíš vztažený na hlavu z turba? Ta by mohla být odolnější, mohla by být vyztužená. A přitom mě napadá Ty jsi neuvažoval o použití hlavy z turba?
Re: NÁHRADNÍ DÍLY - nabídka poptávka
A v cem se lisi od 2,2S?
Asi by mela bejt vyssi, ale jinak nevim. Spis si myslim, ze je stejna, protoze jsou na turbo zahloubeny pisty, takze nizsi komprese se dosahuje asi spis takhle. Ani se nam o ni z Politecnic nezminovali, resp. mohli jsme koupit tu jejich, ale nerikali nam, ze je nezbytne nutna, na rozdil treba od vahadel a taky ladic si veril, ze udela lepsi...
Asi by mela bejt vyssi, ale jinak nevim. Spis si myslim, ze je stejna, protoze jsou na turbo zahloubeny pisty, takze nizsi komprese se dosahuje asi spis takhle. Ani se nam o ni z Politecnic nezminovali, resp. mohli jsme koupit tu jejich, ale nerikali nam, ze je nezbytne nutna, na rozdil treba od vahadel a taky ladic si veril, ze udela lepsi...
Naposledy upravil(a) paja dne 27 úno 2015 15:22, celkem upraveno 1 x.
Re: NÁHRADNÍ DÍLY - nabídka poptávka
Já nevím v čem se liší, ale jen mě napadlo zkusit ty hlavy porovnat, protože si myslím, že je tam šance, že hlava pro turbo bude třeba nějak zpevněná. Rozhodně vím, že i hlavy pro 1,8/2,0/2,2 jsou dva druhy - jedna má ty podélné kanály vyztužené. Tak si myslím, že by ta turbo hlava mohla mít něco jinak, když jsou na turbu podstatně větší tlaky...
Re: NÁHRADNÍ DÍLY - nabídka poptávka
Jo, to vim, probirali jsme to s Dobesem, mam tu vyztuzenou.
Zpetne by ale asi stalo za to to proverit, kdyby se nasel dalsi blazen, ze by byl poucenej
Hned jim napisu...
Zpetne by ale asi stalo za to to proverit, kdyby se nasel dalsi blazen, ze by byl poucenej
Hned jim napisu...
Re: NÁHRADNÍ DÍLY - nabídka poptávka
Přišla mi nabídka na motor z Ariane, chybí ventilové víko, jinak komplet s pumpou, spojkou, točí se, jsou k tomu možná ještě nějaké další věci, cena do 5000,- Kč, dohoda jistá - tel:606812004, Praha.
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: NÁHRADNÍ DÍLY - nabídka poptávka
Akutně sháníme 1501 kliku na první výbrus, popřípadě lágry na třetí, neměl by někdo?