Re: SIMCA ARONDE DE LUXE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Napsal: 09 úno 2009 17:45
Pokud zašleš budu rád dík :D
oficiální fórum Simca klubu ČR
https://chat.simcaklub.cz/
. . . . nejezdíA Burákovo coupe..hmmm
Ano, z tohoto pohledu tě chápu. Ano, taky mám oblíbené auto, jenže koroze blatníků, dveří. A to docela silná. Podlaha ok. Kdybych někomu řekl, že to hodlám renovovat, bude si klepat na čelo.paja píše:Marcel, Lukesan:
Z mojí zkušenosti je moc velkej rozdíl, jestli děláš na autě, ke kterýmu máš vztah a s kterým jsi něco zažil nebo na autě, který je sice v lepším stavu, ale je to cizák. To co teď dělám na 1301 bylo vysněný na autě po dědovi, na který jsem se těšil, až mi ho děda občas pujčí, když jsem měl čerstvej řidičák, se kterým jsem vymet pankejt, když jsem jel z diskotéky (a pak zatloukal, že parkovalo na poli a proto mělo za nárazníkem drny ), se kterým jsme byli na dovolený snů v Jugošce atd. Jenže táta ji, bohužel, odvez do šrotu asi měsíc před tím, než jsem se dostal k renovaci . Teď dělám koupený auto, který bylo sice v daleko lepším stavu, ale není to ono, motivace je poloviční.
Takže já bych radši opravoval to prastrýcovo auto, i kdyby z něj měly zůstat původní třeba jen budíky.
Svatá slova! To je přesně ono, Simku zrenovuješ se všema úpravama třeba za 200 "ať nežeru" za 250.000,-Kč a tak jak bude, Ti vydrží při slušným zacházení min. 20 let. Olej, filtry, destičky a čepy si uděláš sám a 20 let máš klid, nikoho nepotřebuješ, nikomu nemusíš cpát prachy, nikam nemusíš vozit auto a večer si ho vyzvedávat, apod. Na druhou stranu lidi, který si každý 3 roky kupujou auto na leasing jsou v podstatě chudáci, protože jsou furt závislý na servisu (o jehož kvalitě si asi nikdo rozumnej nedělá iluze), furt něco musí a hlavně furt ze svých těžce vydělaných peněz živí všechny ty lidi - výrobce, dodavatele, marketing, prodejce, přijímací techniky, servisáky, leasingovky, reklamky, atd. nemluvě o prodělku při každým prodeji auta. Tož kdo je tady potom hňup?paja píše:No ona naštěstí ví, že šťastná manželka doma má taky svý náklady. Dyť hele, to auto nakonec dělám taky kvůli ní. Do dvou let pudou všechny nový, jak řikáš, pasráče do světa a s čim by pak jezdila? A ty náklady, v perspektivě, že si necháš ty auta do smrti smrťoucí, jsou určitě menší, než kdybys je vyhazoval na udržování automobilek (o pojišťovnách, dealerech, reklamkách a nevičemještě nemluvě) ve vatě.
Pylovej v topení, woe. :DBurák píše:Který filtry máš Michale na mysli? Max tak vzduchovej...