Re: Foto nejen našich Simek
Napsal: 28 dub 2011 02:54
od J.R.
Ano Glas1700GT je velmi podobný vzhledem Simce 1200.
dovolím si pár info k vozu a fotek pro dokreslení,protože něco jiného je o voze mluvit bez fotek a s foto.
............................................................................................................................................
1700 GT
Dvoudvéřové 2+2 místné kupé, karosérie Frua, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC a objemem 1682 cmł, vrtání 78 mm a zdvih 88 mm, komprese 9,5, výkon 74 kW (100 koní) při 5500 ot/min, točivý moment 146 Nm při 3000 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2320 mm, rozchod 1260/1200 mm, vnější rozměry 4055x1550x1280 mm, hmotnost 920 kg, maximální rychlost 186 km/h a zrychlení na stovku za 10,9 s. Vůz Glas GT s karosérií Frua byl představen v roce 1963. Model 1700 GT se vyráběl od května 1965 do září 1967. Kromě kupé se v menších počtech dodával také kabriolet (na přání s pevnou střechou hardtop). Celkem bylo vyrobeno 5 378 vozů Glas GT, z toho byly asi dvě třetiny typu 1300 GT a zbytek 1700 GT. V letech 1967 a 1968 se do karosérie Glas GT montoval motor BMW a vůz byl vyráběn jako BMW 1600 GT
...........................................................................................................................................
a Isabela byla fakt výjimečné auto,taky jeho osud i osud majitele všech 3 automobilek je zajímavý,proto si opět dovolím pár info a foto vozu pro představu.
Občas se náká najde i unás,ale je jich jak šafránu.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Isabella
Dvoudvéřový čtyř až pětimístný vůz, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1493 cmł, vrtání 75 mm a zdvih 84,5 mm, komprese 7,0, výkon 44 kW (60 koní) při 4700 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2600 mm, hmotnost 1025 kg, maximální rychlost 130 km/h. Model Isabella byl vyráběn v letech 1954 až 1961. Od roku 1955 byla dodávána také výkonnější verze TS (1.5/75 koní). Snímek byl převzat z německého webu Borgward-IG
Isabella TS Coupé nahoru
Dvoudvéřové 2+2 místné kupé, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV a objemem 1493 cmł, vrtání 75 mm a zdvih 84,5 mm, komprese 8,2, karburátor Solex, výkon 55 kW (75 koní) při 5200 ot/min, točivý moment 116 Nm. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2600 mm, rozchod 1336/1360 mm, vnější rozměry 4400x1730x1360 mm, hmotnost 1100 kg, maximální rychlost 150 km/h. Model Isabella byl vyráběn od roku 1954, výkonnější verze TS byla dodávána od roku 1955, kupé přišlo v roce 1957 a výroba modelu Isabella byla ukončena roku 1962.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Jinak Isabela mi trochu připomíná pozdější Wartburg 311,jen nevím uda to ,,soudruzi,,opsali legálně,či jako dnes china.