Ahoj Michale ! Situace je zoufalá, nikoli však beznadějná :D ! Ale vážně, je to asi takto: mám všechno, včetně všeho! :D Vezmu to popořadě.Michaltalbot píše:Ivane, kdyby všechno bylo takhle "strašně" zbastlený, tak by bylo krásně na světě protože uříznout tu hadici, našroubovat tam trubku podél bloku na dva šroubky a napojit jí, je otázka cca půl hodiny
Ivane, zatím to vypadá následovně:
- zmíněná trubka podél bloku
- orig.krátký hadice k ní
- přerušovač blinkrů (auto nebliká, jen svítí)
- pošli mi cenu na výfuk (komplet)
- stěrače chromovaný, ale nějaký starší ať nevykrvácím Ty vydřiduchu
- jestli máš neošahanej přepínač stěračů
- vnitřní madlo levých předních dveří
Dej tohle dohromady prosím a pak si zavoláme jestli máš a za kolik. Díky
trubka je otryskaná a nakomaxitovaná, hadice jsou měkké, tvrdé je špatně, že. Přerušovač bl. je nový, originál zn. Cartier .
Výfuk je komplet nový včetně spon, cena ústně! Stěrače vybereme v klidu osobně, Ty vydřiduchu! Přepínač stěračů ohmataný je! :D
A lahůdka nakonec a sice madla! :D Madla do r. výroby 1969 byla vždy černá! Od r. 1970 byly verze podle barvy interieru. A též byl změněn vzhled polstru dveří. Pěnové madlo vystřídalo obyčejné tvrdé po změně z modelu 1300 na 1301 a to GL. Vodítkem je katalog ND, bez něhož jsi naprosto slepý! Takže resumé: Tvoje auto 1301GL má staré provedení polstru a černá pěnová madla! A moje zpráva pro Tebe: koukneme se! :D Čau a Simcamicalement Ivan Simca KH