Foto nejen našich Simek
Moderátor: Burák
Re: Foto nejen našich Simek
http://auto.idnes.cz/tohle-si-nechte-vz ... jetiny_fdv
Poslední fotka článku, ze kterého auta tam kouká vršek blatníku a světlo?
Poslední fotka článku, ze kterého auta tam kouká vršek blatníku a světlo?
- Ivan Simca KH
- Příspěvky: 2037
- Registrován: 24 led 2009 16:49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Foto nejen našich Simek
No jasně, že ze Simky Vedette Presidence generála De Gaulle a! Má na kapotě ten kovovej prezidentskej ovál, kterej má i ta s č. 4 PR 75 z muzea aut hlav států, o které byla řeč nedávno! hezkej den všem! IvanMichaltalbot píše:http://auto.idnes.cz/tohle-si-nechte-vz ... jetiny_fdv
Poslední fotka článku, ze kterého auta tam kouká vršek blatníku a světlo?
Re: Foto nejen našich Simek
Foto budu mít snad během dneška, ale už teď si můžete bejt jistý, že bude veselo!
http://www.youtube.com/watch?v=H70-bgm9 ... re=related
Ovšem dřív jak za rok to nebude...
http://www.youtube.com/watch?v=H70-bgm9 ... re=related
Ovšem dřív jak za rok to nebude...
Re: Foto nejen našich Simek
Taky bude 2.5litr Turbo?
Re: Foto nejen našich Simek
2,5 litr Turbo
Re: Foto nejen našich Simek
Tak nešlo o rozhoupání. V Evropě se to koupit nedá a když jsem jedno GLHS našel ve státech, tak by mě doprava vyšla na nesmysl. Dávat VR6 do Horizona je příliš složitý, než aby to mělo smysl a navíc mám momentálně práce dost. No ale když už mi osud strčil pod nos jednu 2,2 s rozebraným motorem, tak dát do toho 2,2 Turbo II nebo 2,5 Turbo (což jsou z venku naprosto totožný motory) je nesrovnatelně jednodušší varianta, to jsem prostě nemohl nevzít V základu to má 177 koní, ale dá se to strašně snadno přefouknout až na 240 koní, ten motor to v pohodě vydrží a převodovka taky. Z venku to nechám jak to je a jak říkám, asi bude hodně legrace
Už mám foto:
Už mám foto:
- tagorarichard
- Příspěvky: 271
- Registrován: 11 led 2009 20:05
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Foto nejen našich Simek
a zase budu slintat, pěkná hračka, a mi padlo pod nos jen mičko.
Talbot Tagora 2.2 @ DT
Talbot Samba Cabrio 1.4 -2x
Talbot 1510 SX @ 1510 SX automatiqe @
Talbot Horizon 1.6 SX Automatiqe
Citroen XM 2.0i Citroen xm D12 (F) . Peugeot 405 MI16 ,
Renault Megane Coach 2,0 16V
Talbot Samba Cabrio 1.4 -2x
Talbot 1510 SX @ 1510 SX automatiqe @
Talbot Horizon 1.6 SX Automatiqe
Citroen XM 2.0i Citroen xm D12 (F) . Peugeot 405 MI16 ,
Renault Megane Coach 2,0 16V
Re: Foto nejen našich Simek
Kdysi jsem viděl jezdit po Libuši Chrysler-Simca Sunbeam LS, to je taky auto, který se ještě klubem ani nemihlo a je to škoda. Vyrábělo se tolik zajímavostí a my se furt držíme jen toho mála co se dováželo do ČSSR
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Foto nejen našich Simek
Nojo, ale to jsme furt jen my 3, popř 6-7 lidí, ostatní nic. P5ece nemužem mít každej 50 aut, žeano
Re: Foto nejen našich Simek
Si počkám, co Ti na to napíše Michal...
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Foto nejen našich Simek
No dobrý, ale mi by se líbilo, kdyby bylo takovejch magorů, jako jsme my, víc.
- tagorarichard
- Příspěvky: 271
- Registrován: 11 led 2009 20:05
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Foto nejen našich Simek
naleštěná ale nespolehlivá
Talbot Tagora 2.2 @ DT
Talbot Samba Cabrio 1.4 -2x
Talbot 1510 SX @ 1510 SX automatiqe @
Talbot Horizon 1.6 SX Automatiqe
Citroen XM 2.0i Citroen xm D12 (F) . Peugeot 405 MI16 ,
Renault Megane Coach 2,0 16V
Talbot Samba Cabrio 1.4 -2x
Talbot 1510 SX @ 1510 SX automatiqe @
Talbot Horizon 1.6 SX Automatiqe
Citroen XM 2.0i Citroen xm D12 (F) . Peugeot 405 MI16 ,
Renault Megane Coach 2,0 16V
Re: Foto nejen našich Simek
naleštěná je, ale ty poklice
Jeden Omni stával na Vypichu na tom vrakovišti, mám fotku.
Odkud je tohle? Že je tam i rancho
Sunbem 323 v ČR je, kdysi mi volal majitel, že by rád do klubu, ale už se pak neozval
Simek není nikdy dost. A je sice pravda, že většina se drží běžnějších (1300,1301,1308,CH) ale za ty roky přibylo dost méně běžných (Messagere, Chambord, 1200S, 8, Rallye2) Sice ještě chvilku potrvá, než budou běžnou součástí klubových akcí, ale "my odvážnější" , se už pouštíme do náročnějších projektů než je např.1301(čímž se nechci dotknout renovárorů 1301 )
Jeden Omni stával na Vypichu na tom vrakovišti, mám fotku.
Odkud je tohle? Že je tam i rancho
Sunbem 323 v ČR je, kdysi mi volal majitel, že by rád do klubu, ale už se pak neozval
Simek není nikdy dost. A je sice pravda, že většina se drží běžnějších (1300,1301,1308,CH) ale za ty roky přibylo dost méně běžných (Messagere, Chambord, 1200S, 8, Rallye2) Sice ještě chvilku potrvá, než budou běžnou součástí klubových akcí, ale "my odvážnější" , se už pouštíme do náročnějších projektů než je např.1301(čímž se nechci dotknout renovárorů 1301 )
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Foto nejen našich Simek
Tak vono, 1501Break, 1000, 1005, Avenger, Tagora SX apod se objevujou taky, že A to nemluvim o PeSově Pleincielu
-
- Příspěvky: 191
- Registrován: 21 čer 2010 19:03
Re: Foto nejen našich Simek
Simek není nikdy dost. A je sice pravda, že většina se drží běžnějších (1300,1301,1308,CH) ale za ty roky přibylo dost méně běžných (Messagere, Chambord, 1200S, 8, Rallye2) Sice ještě chvilku potrvá, než budou běžnou součástí klubových akcí, ale "my odvážnější" , se už pouštíme do náročnějších projektů než je např.1301(čímž se nechci dotknout renovárorů 1301 )
Co je myšleno tím náročnějším projektem ?
Co je myšleno tím náročnějším projektem ?
Re: Foto nejen našich Simek
Třeba PeSův Plein-Ciel
-
- Příspěvky: 191
- Registrován: 21 čer 2010 19:03
Re: Foto nejen našich Simek
HM , to je určitě zajímavej kousek , držím palce .
Re: Foto nejen našich Simek
nebo Michalova Simca 8, 30 let rozebrané vyhořelé Rallye 2, "poničené kutilem 1200S, polovýroba Rancha, renovace Muren, které němci zahodili a to jsem na další nevzpomněl
Ona renovace je vesměs jedna ( u aut z období 55-85 - úmyslně nepočítám auta s výdřevou), ale mnohdy je náročnější sehnat chybějící díl na Sambu než na 1301 nebo zrenovovat tapecírunky u Tagory nebo Aronde
Ona renovace je vesměs jedna ( u aut z období 55-85 - úmyslně nepočítám auta s výdřevou), ale mnohdy je náročnější sehnat chybějící díl na Sambu než na 1301 nebo zrenovovat tapecírunky u Tagory nebo Aronde
-
- Příspěvky: 191
- Registrován: 21 čer 2010 19:03
Re: Foto nejen našich Simek
Konečně mi někdo otevřel oči , vskříšení třinácetjedničky ze šrotu je proti jiným procházka ružovým sadem .
Re: Foto nejen našich Simek
špatně si to přebíráš . Vyvařit dveře je prakticky stejné, ať je to 1301 nebo Mercedes. Já psal o dostupnosti dílů. Čím je vůz "běžnější" , tím lépe se na něj seženou díly, které se zrenovovat nedají nebo to neumíme nebo je to neúměrně drahé. Ať již je mají lidé nasyslené nebo se vyrábějí repliky. Palubních desek na 1301 ti seženu do hodiny pytel, na Sambu ji sháním rok
Re: Foto nejen našich Simek
K tomu bych dodal, že pokud to chceš dostat do perfektního stavu (z mý zkušenosti), tak je jedno, jestli začínáš ze šrotu nebo z pěkneho kousku, protože to děláš stejně všechno znova a dotkneš se každeho šroubku. Možná akorát je dobrý mít nezborcenou kastli, když neni k dispozici rovnačka a nezbastlenej kousek, abys nemusel pátrat jak to bylo origo.
Re: Foto nejen našich Simek
naprostý souhlas!paja píše:K tomu bych dodal, že pokud to chceš dostat do perfektního stavu (z mý zkušenosti), tak je jedno, jestli začínáš ze šrotu nebo z pěkneho kousku, protože to děláš stejně všechno znova a dotkneš se každeho šroubku. Možná akorát je dobrý mít nezborcenou kastli, když neni k dispozici rovnačka a nezbastlenej kousek, abys nemusel pátrat jak to bylo origo.