Stránka 7 z 7

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 19 zář 2010 22:43
od Talbot
:twisted:

Obrázek

Obrázek

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 06 říj 2010 13:50
od Burák
Velice pěkná kola použitelná na nějakou sportovnější Simcu. A za velmi málo peněz (oproti ebay) http://aukro.cz/item1260142336_fiat_lad ... _kola.html

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 13 říj 2010 19:09
od Michal

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 13 říj 2010 19:39
od Talbot
Kde, co? Já tam nic na Simky nenašel...?

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 13 říj 2010 20:55
od Michal
je tam retro příslušenství. Řekl jsem Ježíškovi o rukavice do Aronde a maj tam nový Webery 45ky apod

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 07 lis 2010 16:50
od Michal
Tak se dá koupit nejen nový karbec běžný Weber 40DCOE, ale i verze, upravená Gordinim, resp. dle jeho specifikace. Cena? 1000E za jeden :o

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 13 lis 2010 12:46
od Michal
na pulty obchodů s tiskovinami se dostává podzimní auto motor a sport Classic, tedy publikace zabývající se rozvíjející se scénou oldtimerů a youngtimerů. Hlavním tématem podzimního čísla jsou předválečné československé automobily, tedy období rozkvětu první republiky, avšak na své si samozřejmě přijdou i milovníci mladších a zahraničních vozů z nejrůznějších období historie. V čísle najdete například srovnání anglických roadsterů Austin-Healey a Morgan, jízdu s okřídleným Chryslerem New Yorker, souboj sportovních vozů se střechou targa (Porsche, Ferrari, Corvette), srovnání tří generací nejluxusnějších mercedesů nebo youngtimery typu Opelu Manta a Fordu Capri. Prostor byl věnován i japonským vozům. To není vše, kromě samotných automobilů v čísle najdete i servisní články, profily zajímavých osobností veteránské scény, reportáže z orientačních rallye a další témata. Na křídovém papíře tištěný magazín o 128 stranách stojí 99 Kč.

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 28 lis 2010 15:39
od Michal
tak mi napadla taková blbost, jo :roll: , když se do Mureny dá dát 1,6 ze Solary i 2.2 a 1.6 i do Rallye, pak by teoreticky se dala dát 2.2 do rallye taky :twisted: :twisted: :idea: . Že se 2.2 dá vyladit na 280k od Páji víme taky, což by znamenalo asi nejrychlejší Simku 1000 rallye 2.2. na světě. A třeba s kompresorem........ :roll: .......Pak už jen to donutit nelétat :lol: :lol:

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 28 lis 2010 16:13
od Talbot
Murena má jinou přírubu převodovky pro 1,6 a pro 2,2. Ale proveditelný je všechno, když dali chrysleří 1,8 do 1200 S Coupé i do M 530... :twisted: Myslím si ale, že tenhle motor není pro S1000 ideální, protože je strašně těžkej, s periferiema to má kolem 250kg zatímco 1,6 má o 100kg míň (plus, mínus), což u tak lehkýho auta je dost velkej rozdíl v rozložení hmotnosti. Anebo ho dát podél před nápravu místo zadních seslí 8-)

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 28 lis 2010 16:19
od paja
A Chrysleři pětilitr do Century ... 8-)
Do Mureny byl naplánovanej i 12ti válec, když už bys dával něco před zadní nápravu... ;)
Ale zpátky k tý 2.2 - na tom motoru je těžkej hlavně setrvák, klikovej mech. a hlava, blok neni zas taková katastrofa a když tam dáš kovaný písty, háčkový ojnice a šestnáctiventilovou hlavu a odlehčíš setrvák, tak jseš tak o 15kg dole, plus menší starter a další drobnosti, tak si myslim, že 20kg by se na tom ušetřit dalo...