Stránka 1 z 7

Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 21 led 2009 15:05
od Burák
Tak jsem dneska prošel evidenčkou s tle karavanem. Musel jsem si to koupit od Klocáka, aby měl kam dát kombíka :lol: Za Simcou se to táhne pěkně a dobře to vypadá ;)
Obrázek

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 21 led 2009 21:08
od tagorarichard
TUNING (pudink) nevím ale jak slyším to slovo tak si představuji hrozné věci :twisted: .
Hodně lidí totiž většinou polepí auto samolepkama a dalšíma rádoby hrůzama z benzínek (to jde ještě sundat a není to zas tak nebezpečný) a zbytek si na auto navrtá hrůzné kusy hliníkového plechu a laminátu ,světla zastříkaná černým světlem ,šíleně oslnující rádoby xenony,žárovky brzdových světel z led diod které ve dne není vidět, a co třeba taková palubka vyrobená s tabulí hliníkového plechu tvrzeného pvc a potaženého modrým plyšem - v případě havárie nádherné žiletky.a hlavně velký randál

něco jiného je samozřejmně laděni motoru samozřejmě tím nasledující ůpravy podvozku a dalších věcí které k tomu bezpodmínečně patří. a rozumnej facelift- .
ale jsou auta kterým jakákoliv ůprava vzhledu spíš uškodí,

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 21 led 2009 21:12
od tagorarichard
ale uplně sem zapomněl . ten karavan vypada fakt stylově.

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 21 led 2009 22:21
od Marcel
tagorarichard píše:TUNING (pudink) nevím ale jak slyším to slovo tak si představuji hrozné věci :twisted: .
Hodně lidí totiž většinou polepí auto samolepkama a dalšíma rádoby hrůzama z benzínek ...,
No Richarde, myslím že můžeme být rádi, že se do rukou tunerů nedostali auta našich zájmů. Protože to co nyní někteří dělají na současných autech, je někdy fakt přehnané, líbí se to jen tvůrci a následný majitel z toho má jen šok a hlavně to většinou nejde vrátit! Prostě katastrofa! Likvidoval jsem 305ku, dodělaný pruhy (nastříkaný od předu dozadu), ale to bylo ještě prd...

Burák: Karavan je bez debat, prostě krása!

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 22 led 2009 00:50
od Burák
No ono právě, že tuning je hlavně o tom technickém ladění, že z toho tady banda polodementních idiotů udělala prasárnu, to je věc jiná. Ale znám spostu tuningářů (i tak je to jiná sorta lidí, než my) kteří to fakt dělají polopfofi. Doba samolepek a megakřídel naštěstí pominula

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 22 led 2009 01:48
od Grave1501
Představte si Burákův karavan - spoiler - rychly pruhy - folie - megasound a brutal zasterky :D

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 22 led 2009 11:08
od Burák
Když se to vezme kolem a kolem, tak Pája tu Simcu taky tuninguje :lol:

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 22 led 2009 11:32
od Talbot
Jenže jsou to úpravy, které jsou technicky přínosné a většina z nich nebude na autě vidět ;)

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 22 led 2009 11:33
od paja
Tyjo, doufám, že mě Simcaklub neukamenuje. :)

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 22 led 2009 11:35
od Burák
PRoto řikám, že je tuning a tuning. Ono když jsme u těch škodovek a tuzingu. Když stodvacítku vyztužíš, dáš lepší nápravy, kotouče všude a poladíš motor tak je to taky přínos. Ale to uže je víc práce a peněz.

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 22 led 2009 11:48
od Talbot
Vyztužíš? To abys obalil celou kastli 3mm plechem :D
http://cz.youtube.com/watch?v=Gvv7uHM61BI&NR=1

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 22 led 2009 12:07
od Grave1501
Michaltalbot píše:Vyztužíš? To abys obalil celou kastli 3mm plechem :D
http://cz.youtube.com/watch?v=Gvv7uHM61BI&NR=1
Jenže ta byla na sračku shnilá, to Ti udela kazdy auto, kdyz bude silně shnilý, což se dalo u téhle šáde s dost velkou pravdepodobností předpokládat... :)

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 22 led 2009 12:21
od Talbot
Otec mýho bývalýho zaměstnavatele, byl v 70.letech u crashtestu š105, tenkrát se to dělalo proti betonový zdi. Prý se po nárazu hrana kapoty zasekla o stěrače (ty tyčky co jsou na nich stěrače přitažený matkou) a komise to schválila, že jako v pořádku :shock: párkrát pak psali ve Světě motorů o průniku kapoty do interiéru vozu a amputaci hlavy... Já jsem v tom jel párkrát a jsem rád, že jsem to přežil (o jízdních vlastnostech se tu rozepisovat nebudu) a už nikdy více riskovat nebudu. Vzpomeň si na sebe jak jsi zastavil Speciálem Avii a představ si, že bys seděl ve škodovce... Ahoj Grave, tak co, už je super, že taje sníh co, nekloužou ti kolečka od vozíčku... :?

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 22 led 2009 12:28
od Michal
paja píše:Tyjo, doufám, že mě Simcaklub neukamenuje. :)
Neukamenuje. Jen já bych to netunil

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 22 led 2009 12:34
od Grave1501
Michaltalbot píše:Otec mýho bývalýho zaměstnavatele, byl v 70.letech u crashtestu š105, tenkrát se to dělalo proti betonový zdi. Prý se po nárazu hrana kapoty zasekla o stěrače (ty tyčky co jsou na nich stěrače přitažený matkou) a komise to schválila, že jako v pořádku :shock: párkrát pak psali ve Světě motorů o průniku kapoty do interiéru vozu a amputaci hlavy... Já jsem v tom jel párkrát a jsem rád, že jsem to přežil (o jízdních vlastnostech se tu rozepisovat nebudu) a už nikdy více riskovat nebudu. Vzpomeň si na sebe jak jsi zastavil Speciálem Avii a představ si, že bys seděl ve škodovce... Ahoj Grave, tak co, už je super, že taje sníh co, nekloužou ti kolečka od vozíčku... :?
jo, to vim, ve světe se tomu říkalo schoda gilotina :? To byly i prvni favority takhle mizerne provedeny, ale pak to zmenili od roku 1992. Já šáde měl, 105 L užovku z 83, asi měsíc, vrak, ale byla s tim sranda, co to auto všechno přežilo bylo až neuvěřitelný, třeba jsme s tím sjížděli ze schodů, furt jsme ji tahali z nejakych přikopů apod. ... dokud mi ji :!: neukradli :!: :lol:
Díky tý koncepci to auto s rapiďáckou nápravou má ale dobrý jízdní vlastnosti... dost záleží na stavu. Je fakt, že po střetu s Avii bych uz tu nebyl asi vubec, kdybych jel ve skodarne, to ej pravda...

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 22 led 2009 18:23
od Burák
Chcete se hádat? Tak jinak, takle šáde nejen, že byla shnilá, ale nechali jí otevřený dveře, což je u každýho auta výrazná výztuh. U škodovky šumák jde nahoru a tím pádem kapota dolů. A gilotina se řikalo, ne škodovce, ale zrovna simca a žigulu s uchycením kapoty vpředu!!! A hádat se nebudu. Ani v Simce, ani ve 120 bych bourat nechtěl. A Michale sorry, jestli mluvíš o riskování, tak se s tebou vsadim, že ve 120 máš větší šanci, než v Mureně! A jsme u toho. Když to auto neni shnilý, nemá v prdeli nápravy a má normální gumy, tak i ta škodovka neni zlá. NEni to výkvět techniky, to ani omylem ,ale při troše údržby je to velice spolehlivý auto a je jasný, že 1301 je o něco vyšší třída, žeano. Taky nebudeš srovnávat Felicii a Octavii. A fakt už mi s tim neštvěte. A Abyste věděli, kupuju si tohle :x

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 22 led 2009 19:30
od Talbot
Buráku, beru Tvojí lásku k těmhle... "autům" ale to s tou Murenou jsi nemyslel vážně, že ne? To bych si o Tobě nemohl dál myslet, že autům rozumíš, protože zrovna Murena byl velice špatnej příklad. Má totiž rám karoserie řešenej stejně jako o dost dražší supersporty, tzn. všechno se rozseká, ale kabina zůstane vždycky celá, tak aby se posádce nic nestalo. Jestli u škodovky záleží na zavřených papírových dveřích a správně nafouknutý rezervě, tak to je fakt bezpečnost 1A :?
Pár příkladů:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

To jsou auta rozsekaný v hodně veliký rychlosti, protože malý crashe nemá cenu sem dávat. Moje zkušenost, když do mě v Ústí vletěla s boku Felicie (která je o poznání bezpečnější než šáde), kdy já jsem v podstatě stál a on do mě vletěl šikmo z boku do spodku A sloupku a PP kola, tak já měl sice lamináty na trsátka, ale rám to vydržel, zatímco Filcka byla zlomená ve střeše před B sloupkem.
Takže Buráku, v klidu a v pohodě Ti říkám, že souhlasím s tím, že se to dá vyladit, aby to jakž takž jelo, souhlasím i s tím, že se do toho dají narvat prachy, aby to i sedělo, ale říkat o tom, že je to stejně bezpečné, nebo dokonce bezpečnější než Simca, nebo Murena, to je hodně mimo realitu... ;)

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 22 led 2009 19:33
od Talbot
A klidně můžeme udělat pokus, vezmeme nějako mrtvou 1301ičku a škodárnu v přibližně stejným stavu a pustíme je proti sobě, každá třeba 30km/h. Klidně si vsadím na Simcu cenu škodovky a naopak...

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 22 led 2009 19:56
od havlik
Michaltalbot píše:Otec mýho bývalýho zaměstnavatele, byl v 70.letech u crashtestu š105, tenkrát se to dělalo proti betonový zdi. Prý se po nárazu hrana kapoty zasekla o stěrače (ty tyčky co jsou na nich stěrače přitažený matkou) a komise to schválila, že jako v pořádku :shock: párkrát pak psali ve Světě motorů o průniku kapoty do interiéru vozu a amputaci hlavy... Já jsem v tom jel párkrát a jsem rád, že jsem to přežil (o jízdních vlastnostech se tu rozepisovat nebudu) a už nikdy více riskovat nebudu. Vzpomeň si na sebe jak jsi zastavil Speciálem Avii a představ si, že bys seděl ve škodovce... Ahoj Grave, tak co, už je super, že taje sníh co, nekloužou ti kolečka od vozíčku... :?
Nedá mi to taky nereagovat ale hlavně že máte spoustu chytrejch řečí to že to sekalo hlavy bylo vinou výztuhy ze spoda kapota která u prvních modelů byla do kříže a proto se kapota nezlomila a bylo to odtraněno po "faceliftu" na model M. To jen pro pořádek.

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 22 led 2009 21:43
od Talbot
havlik píše:
Michaltalbot píše:Otec mýho bývalýho zaměstnavatele, byl v 70.letech u crashtestu š105, tenkrát se to dělalo proti betonový zdi. Prý se po nárazu hrana kapoty zasekla o stěrače (ty tyčky co jsou na nich stěrače přitažený matkou) a komise to schválila, že jako v pořádku :shock: párkrát pak psali ve Světě motorů o průniku kapoty do interiéru vozu a amputaci hlavy... Já jsem v tom jel párkrát a jsem rád, že jsem to přežil (o jízdních vlastnostech se tu rozepisovat nebudu) a už nikdy více riskovat nebudu. Vzpomeň si na sebe jak jsi zastavil Speciálem Avii a představ si, že bys seděl ve škodovce... Ahoj Grave, tak co, už je super, že taje sníh co, nekloužou ti kolečka od vozíčku... :?
Nedá mi to taky nereagovat ale hlavně že máte spoustu chytrejch řečí to že to sekalo hlavy bylo vinou výztuhy ze spoda kapota která u prvních modelů byla do kříže a proto se kapota nezlomila a bylo to odtraněno po "faceliftu" na model M. To jen pro pořádek.
O.K. díky za info.
Tohle téma bude vždycky flame, ale důležitý je, že nám chutná jíst ;)

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 23 led 2009 01:50
od tagorarichard
[..............
Pár příkladů:
................
....
To jsou auta rozsekaný v hodně veliký rychlosti, protože malý crashe nemá cenu sem dávat.........

a to jsou fotky ze života a ne testy které si kdysi vydávali automobilky jako reklamu. ono ve skutečnosti je to většitou trochu jiné a hlavně to není 100% na celou přední část ale s přesahem jak to dělají ted.
ale že kapotou rozsekam thalii to sem nečekal .. :shock:

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 23 led 2009 02:42
od Grave1501
Myslím, že mohu objektivne posoudit pevnost Simky nebot jsem s ni narazil do protijedouciho nakladniho automobilu v souctovy rychlosti neco mezi 80 - 90km/h .. Buraku ... kapoty ba do A ... jakypak vystrelovani? Tys to zazil? Simecka to odnesla silnejma nosnikama, bohuzel moje to odnesla jednim a reknu narovinu, ze kdyby nezkolabovala vodni pumpa, chladic a neustrihly se trubicky, tak bych narozdil od ty avie byl jeste pojizdnej!! Ja mel jen nrazenou nohu od pedalu brzdy a monokla od volantu, nebot jsem nemel ani pas!! Kapota? Ta se predpisove zmuchlala a "krasne" se zlomila u celniho okna dolu!!
A jak je to dnes? Z Avie jsou vidlicky a noze mezitim, co jsem se Simkou najezdil dalsich 20tis. km nez me prestalo bavit spatny srovnani kastle. V bezpecnosti, co se tyce Simek a mych zkusenosti ... 100x bych boural radeji se Simkou (co se samozrejme bezpecnosti tyce) nez s nejakou felinou ci jinou polomrdkou!!!

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 23 led 2009 03:08
od tagorarichard
tak tak

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 23 led 2009 10:26
od Burák
Jojo, a ty jsi to tu felinou zažil stejně? ;)

Re: Tuning, příslušenství a dobové doplňky k našim Simcám

Napsal: 23 led 2009 11:01
od Talbot
tagorarichard píše: a to jsou fotky ze života a ne testy které si kdysi vydávali automobilky jako reklamu. ono ve skutečnosti je to většitou trochu jiné a hlavně to není 100% na celou přední část ale s přesahem jak to dělají ted.
ale že kapotou rozsekam thalii to sem nečekal .. :shock:
A co jsi čekal? :) jen si vem, jak je kapota u 1308/1510 těžká. Viděl jsi někdy Thalii nebo podobný nový auto z blízka a zevnitř? Kapota je jen papundekl, blatníky promačkneš palcem a pak už jsou všude jenom plasty - podběhy, chladičovka, nárazník... Dnešní auta jsou konstruovaná hlavně tak, aby vyhověla crashtestům, který se dělají přesazeně do deformovatelný překážky. Takže každý auto má vepředu dva masivní podélný nosníky a v nárazníku příčnou výztuhu. Při testu to jde přímo na ten nosník, zbytek se rozloží přes tu výztuhu do druhýho nosníku a pak tím, že se kolo opře o masivní práh. To je O.K. Ovšem problém nastává, když ten náraz přijde jakkoliv jinak, třeba těsně vedle toho nosníku, nebo nad tu výztuhu, to jsou ty auta na kaši. Např. Hlinka tady mohl být, kdyby jel v pořádným autě - třeba S-klasse, protože ten právě dostal ránu "moc" na kraj a všechno se tam zmuchlalo jak alobal, když jsem to viděl nechápal jsem jak je tohle možný. Ne všechny auta jsou takhle špatně řešený (třeba M-B, BMW, Volvo, apod.) ale všechny levný značky (Fiat, Renault a VW koncern) to takhle mají, protože je to levný na výrobu a lidem se nakecá, že se to musí schválně zmačkat, že to jako postupně zpomalí ten náraz, přitom celá finta je v tom, že to má extrémně tuhou kabinu, takže ve skutečnosti, plastovej předek žádnou energii nezpomalí a pak přijde pěkně tvrdej náraz - a kvůli tomu jsou tam všechny ty airbagy a předpínače pásů, aby to zachránily. Starý auta (70. a 80.léta) už byly většinou konstruovaný s programovaně deformovatelným předkem i zadkem, s odstupňovanou tuhostí - tam to fungovalo jak má, postupně se náraz tlumil, protože ho tam má co tlumit. Např. Tagora má příčnou výztuhu v nárazníku a nad světly, ta spodní je napojená na nosníky, pak jde náraz přes blatníky a plechový podběhy až nad kola, kde jsou nahoře další kratší výztuhy a když to je tak velkej náraz, že povolí i ty, tak se kola opřou o brutální spodní A sloupky (kde je plech 2mm) a následně se teprve začne energie rozkládat do střehy a dveří. A třeba o starých Mercedesech asi nemusím mluvit vůbec... A taky je potřeba si uvědomit, že když se srazí dvě auta, z nichž jedno je měkčí, tak ho to tvrdší auto využije jako deformovatelnej "polštář".

Ale jsem pro ten test, teď je na aukru nějaká shnilá 1301 za 1000,- určitě se někde nechá sehnat stejně shnilá 120ka, tak je můžeme poslat proti sobě.