


Moderátor: Burák
No Richarde, myslím že můžeme být rádi, že se do rukou tunerů nedostali auta našich zájmů. Protože to co nyní někteří dělají na současných autech, je někdy fakt přehnané, líbí se to jen tvůrci a následný majitel z toho má jen šok a hlavně to většinou nejde vrátit! Prostě katastrofa! Likvidoval jsem 305ku, dodělaný pruhy (nastříkaný od předu dozadu), ale to bylo ještě prd...tagorarichard píše:TUNING (pudink) nevím ale jak slyším to slovo tak si představuji hrozné věci.
Hodně lidí totiž většinou polepí auto samolepkama a dalšíma rádoby hrůzama z benzínek ...,
Jenže ta byla na sračku shnilá, to Ti udela kazdy auto, kdyz bude silně shnilý, což se dalo u téhle šáde s dost velkou pravdepodobností předpokládat...Michaltalbot píše:Vyztužíš? To abys obalil celou kastli 3mm plechem :D
http://cz.youtube.com/watch?v=Gvv7uHM61BI&NR=1
Neukamenuje. Jen já bych to netunilpaja píše:Tyjo, doufám, že mě Simcaklub neukamenuje.
jo, to vim, ve světe se tomu říkalo schoda gilotinaMichaltalbot píše:Otec mýho bývalýho zaměstnavatele, byl v 70.letech u crashtestu š105, tenkrát se to dělalo proti betonový zdi. Prý se po nárazu hrana kapoty zasekla o stěrače (ty tyčky co jsou na nich stěrače přitažený matkou) a komise to schválila, že jako v pořádkupárkrát pak psali ve Světě motorů o průniku kapoty do interiéru vozu a amputaci hlavy... Já jsem v tom jel párkrát a jsem rád, že jsem to přežil (o jízdních vlastnostech se tu rozepisovat nebudu) a už nikdy více riskovat nebudu. Vzpomeň si na sebe jak jsi zastavil Speciálem Avii a představ si, že bys seděl ve škodovce... Ahoj Grave, tak co, už je super, že taje sníh co, nekloužou ti kolečka od vozíčku...
Nedá mi to taky nereagovat ale hlavně že máte spoustu chytrejch řečí to že to sekalo hlavy bylo vinou výztuhy ze spoda kapota která u prvních modelů byla do kříže a proto se kapota nezlomila a bylo to odtraněno po "faceliftu" na model M. To jen pro pořádek.Michaltalbot píše:Otec mýho bývalýho zaměstnavatele, byl v 70.letech u crashtestu š105, tenkrát se to dělalo proti betonový zdi. Prý se po nárazu hrana kapoty zasekla o stěrače (ty tyčky co jsou na nich stěrače přitažený matkou) a komise to schválila, že jako v pořádkupárkrát pak psali ve Světě motorů o průniku kapoty do interiéru vozu a amputaci hlavy... Já jsem v tom jel párkrát a jsem rád, že jsem to přežil (o jízdních vlastnostech se tu rozepisovat nebudu) a už nikdy více riskovat nebudu. Vzpomeň si na sebe jak jsi zastavil Speciálem Avii a představ si, že bys seděl ve škodovce... Ahoj Grave, tak co, už je super, že taje sníh co, nekloužou ti kolečka od vozíčku...
O.K. díky za info.havlik píše:Nedá mi to taky nereagovat ale hlavně že máte spoustu chytrejch řečí to že to sekalo hlavy bylo vinou výztuhy ze spoda kapota která u prvních modelů byla do kříže a proto se kapota nezlomila a bylo to odtraněno po "faceliftu" na model M. To jen pro pořádek.Michaltalbot píše:Otec mýho bývalýho zaměstnavatele, byl v 70.letech u crashtestu š105, tenkrát se to dělalo proti betonový zdi. Prý se po nárazu hrana kapoty zasekla o stěrače (ty tyčky co jsou na nich stěrače přitažený matkou) a komise to schválila, že jako v pořádkupárkrát pak psali ve Světě motorů o průniku kapoty do interiéru vozu a amputaci hlavy... Já jsem v tom jel párkrát a jsem rád, že jsem to přežil (o jízdních vlastnostech se tu rozepisovat nebudu) a už nikdy více riskovat nebudu. Vzpomeň si na sebe jak jsi zastavil Speciálem Avii a představ si, že bys seděl ve škodovce... Ahoj Grave, tak co, už je super, že taje sníh co, nekloužou ti kolečka od vozíčku...
A co jsi čekal?tagorarichard píše: a to jsou fotky ze života a ne testy které si kdysi vydávali automobilky jako reklamu. ono ve skutečnosti je to většitou trochu jiné a hlavně to není 100% na celou přední část ale s přesahem jak to dělají ted.
ale že kapotou rozsekam thalii to sem nečekal ..