Stránka 13 z 17

Re: Stránky, které stojí za to vidět

Napsal: 13 úno 2013 20:07
od Jiří Lefner
Fana píše:Nejlepší auto, který jsem kdy měl, byl P 309 GTI, r.v. leden 1987, lehce sportovně upraven ve Švýcarsku, 136k, max 210km/hod, hlavně Kristiny to byl miláček větší než já, :lol: :lol: :lol:
Jako to byla bomba, Dojezd min pul mega a navic krasne auto . Kristyně se nedivim :lol:

Re: Stránky, které stojí za to vidět

Napsal: 13 úno 2013 21:22
od Burák
Asi tak :lol: No, nevím, ono o jaké kvalitě mluvíte. Třeba kvalita antikorozní ochrany je dnes sekra jiná, plastové palubky nepraskají, jakmile vidí slunce a o bezpečnosti si mužeme taky povídat. Takže ono to uplně srovnávat nejde, dnes mají auta menší údržbovost a najezdí haldy km a je to spotřební zboží. Fakt je, že PSA si nástupem řady X07 totálně zkurvili image.

Re: Stránky, které stojí za to vidět

Napsal: 14 úno 2013 06:41
od Jiří Lefner
Co si pamatuji tak borci měli najeto pul mega a byli vysmátí. Dnešní sráči při 150tis začinaji mít problémy s motory a ješte to nema 100tis a všechno se sere okolo a už vubec si nedokážu představit,že např Logan by najel pul mega!!! 205 a 309 byly držaky a na tom trvám . V době kdy se vyraběla 309 byla bezpečnost všech aut slaba. Byla takova doba ;)

Re: Stránky, které stojí za to vidět

Napsal: 14 úno 2013 10:50
od Talbot
Nesouhlasím ani s Burákem, ani s Jirkou :lol: Kvalita protikorozní ochrany, no jak u kterých aut, desetiletej Mercedes hnije úplně stejně jako hnily 1307/08, není výjimkou najít korozi na dvouletým autě a v Mercedesu Ti místo záruky řeknou, že to je náletová koroze a víc se nebaví - taková chujovina! Plastové palubky nepraskají, ale podívej se na čalounění sedaček, který se žmolkuje po 50t km, podívej se na oloupaný madla dveří, ocucaný šaltpáky a volanty po 100t km, atd. O bezpečnosti si fakt nemusíme povídat, některý auta z 80.let (tedy doby, kdy se dělaly 309ky) jsou na tom s bezpečností podstatně líp než většina dnešních aut, který jsou stavěný čistě na NCAP, ale jinak, viz.např.to video co sem dával Pája, jak v Americe udělali na pár evropských autech crashtesty podle jejich metodiky a pohořely skoro do jednoho :? O údržbovosti by se taky dalo povídat dlouhé zimní večery, znám strašně moc lidí, co během prvních dvou let strávili většinu toho času v náhradním autě a o spolehlivosti nových aut těsně po skončení záruky bych sám mohl povídat hodiny... Moderní auta najezdí haldy km, protože je najezdí rychle, najet desítky a stovky tisíc km dokázaly bez problémů i auta 80.let, ale tenkrát se tolik nejezdilo, takže je najížděly třeba 10 let, kdy se střídali majitelé a bohužel i mechanici, zatímco dneska se to najede během dvou let, kdy se jezdí jen do zn.servisů a mění se vše dle plánu údržby a v OE dílech. Spotřební zboží to je, ale ceny tomu neodpovídají, vzhledem k tomu jak jsou ty auta dneska stavěný, by měly stát kolem 100t Kč max. a ne, že oktávka stojí 3/4 milionu a po dvou letech jsem byl co 3 týdny v servisu. A možná, že právě ten Logan by těch půl míče dal taky, protože to je ještě jednoduchý auto nenašlapaný zbytečnejma kurvítkama, který právě začnou haprovat jako první, takže... :twisted:

Re: Stránky, které stojí za to vidět

Napsal: 14 úno 2013 11:30
od Jirka Prochazka
001.jpg
Čauves kluci,máš Michale pravdu!Já můžu jen to s tou korozí potvrdit.Tohle je fotka 9 let starýho Medvěda.Víko kufru jak řešeto,lemy blatníků taky.Podotýkám,že je to eSkláda,tedy žádnej levnej šunt. :(

Re: Stránky, které stojí za to vidět

Napsal: 14 úno 2013 11:45
od Jiří Lefner
Vždyt to tady stále píšu,že ty dnešni auta jsou sráče :lol:

Re: Stránky, které stojí za to vidět

Napsal: 14 úno 2013 11:48
od Jiří Lefner
Jo,jinak asi jak všichni víte vlastním AUDI 80 cabrio 2,3 pětivalec Německo rok 92 a až s tim někdy dojedu tak uvidíte pravou kvalitu a kovářskou práci :shock:

Re: Stránky, které stojí za to vidět

Napsal: 14 úno 2013 12:00
od Ivan Simca KH
Ahoj kluci. :) No, v podstatě lze s Michalem souhlasit, já mám ten obzor omezen jen na Simky, které jsem měl, nebo mám a o těch nových autech toho moc nevím. Co se týče bezpečnosti Simek 1301/1501 a let 70tých, tak k tomu bych mohl něco z vlastní zkušenosti uvést. :roll: Měl jsem 1301 Speciál, r.v.1970. V r. 1972, půl roku po koupi jsem měl čelní náraz do kolmo jedoucí oktávky( staré). Do obce jsem se vřítil asi 80km/hod. Chlap přijížděl zprava a když jsem si uvědomil, že nezastaví, dupl jsem na brzdu! :mrgreen: Ať jsem v době střetu jel 50, nebo 60, byla to rána jako kráva. To mi připomíná fotku crash testu v knize "Simky 1300/1500 a 1301/1501 mého táty", nakl. ETAI, vydané v r. 2005. Na str.101 je fotka 1301 S po testu. Výsledek skoro tentýž, jako můj "test blbcem" nedaleko Havl. Brodu. A ještě 21. srpna! 1972. Mě nevypadlo čelní okno, kapota do stanu, zámek to vydržel! :o Pr. př. blatník se posunul přes dveře asi 5cm, nešly otevřít. Vyskočil jsem oknem, nic mi nebylo, spolujezdci taky ne, ženská vzadu odřený koleno o sedačku! :lol: Tak jaká byla bezpečnost v r. 1970 u Simky? :o Byli jsme připoutaní, to je jasný! Kastle na výměnu, platila to pojišťovna, dobíhala havarijní pojistka pův. majitele! :lol: Všechny práce, nátěry, lak, komplet. A měl jsem Simku skoro novou, na tach. asi 70 000km! :lol:Palubka mi nikdy nepraskla, to jsem viděl u Žigulů, u Simek taky, ale zřídka. Na sedačky potahy z plyše, co se vozil z Polska a bylo to O.K.! :twisted: ahoj Ivan ;)

Re: Stránky, které stojí za to vidět

Napsal: 14 úno 2013 12:39
od Burák
Nemám rád moderná auta, ale přeci jen, s timhle prostě nesouhlasim. Já jsem toho názoru, že se nedá srovnat auto z roku 2010 s autem z roku 1970, stejně jako je nesrovnatelné auto roku 1970 s autem z roku 1930

Re: Stránky, které stojí za to vidět

Napsal: 14 úno 2013 12:50
od Talbot
To máš pravdu Honzo, ale já reagoval na poznámku k autům z doby třistadevítek, tzn. bavíme se o 80.letech, ne 70. A při crash testu Mercedes W124 vs. Seat Toledo, nebo W126 vs. Škoda Superb, případně ten Peugeot 309 vs. Fiat GrandePunto, bych jednoznačně radši seděl v těch prvně jmenovaných ;) a na podobný výsledky bych si klidně vsadil i co se spolehlivosti, výdrže a nájezdu týče ;)

Re: Stránky, které stojí za to vidět

Napsal: 14 úno 2013 14:57
od strojservis
Burák píše:Nemám rád moderná auta, ale přeci jen, s timhle prostě nesouhlasim. Já jsem toho názoru, že se nedá srovnat auto z roku 2010 s autem z roku 1970, stejně jako je nesrovnatelné auto roku 1970 s autem z roku 1930
S tím souhlasím , jízdní vlastnosti a bezpečnost jsou nesrovnatelný . Kvalita je ovšem někde v .... , stydím se to napsat , antikorozní ochrana taktéž , o tom by se tady dalo popsat několik stran :o

Re: Stránky, které stojí za to vidět

Napsal: 14 úno 2013 16:35
od Talbot
Anebo nic ;)

Re: Stránky, které stojí za to vidět

Napsal: 14 úno 2013 17:42
od strojservis
Raději nic , to zavání hospodskýma kecama :lol:

Re: Stránky, které stojí za to vidět

Napsal: 14 úno 2013 19:00
od Fana
No já jsem tu309 kupoval, když měla jeto 67000 km, v tý době jsem jezdil 30 -40000 km za rok, sklopený sedačky, auto plný světel, závady žádný, kromě běžný údržby a přední, zadní desky, kus vejfuku, kastle zinkovaná, pořád bylo krásný až mi ho ukradli čorkaři Peugeotů, za měsíc sem ho našel náhodou rozflákanýa plný kradenejch dílů na Pažouty. Rozdíl mezi ním a tou mojí P307 asi jako nebe a dudy :twisted:

Re: Stránky, které stojí za to vidět

Napsal: 15 úno 2013 10:31
od Jirka Prochazka
Největší držáci jsou stejně Žíga!!! :o
http://www.youtube.com/watch?v=C2Ez2z1oZvE

Re: Stránky, které stojí za to vidět

Napsal: 16 úno 2013 14:28
od Ivan Simca KH
Ahoj kluci. :grin: Bu, mám dotaz. Co to je za verzi Simky 1100? Myslím na úvodní straně klubu. :o Nikdy jsem to neviděl, pokud vím byl pouze ten původní hatchback a kombi. :roll: Že by nějaký "domádo"? :lol: ahoj Ivan ;)

Re: Stránky, které stojí za to vidět

Napsal: 16 úno 2013 14:55
od Talbot
No jo, co to je? :shock: To skoro nevypadá ani na photoshop, ale na to, že si s tím někdo fakt dal tu práci! 8-)

Re: Stránky, které stojí za to vidět

Napsal: 16 úno 2013 15:48
od Ivan Simca KH
Talbot píše:No jo, co to je? :shock: To skoro nevypadá ani na photoshop, ale na to, že si s tím někdo fakt dal tu práci! 8-)
Ahoj. :grin: No a pak že je SIMCA už vyprázdněný, nezajímavý téma!? :roll: Že už není co objevovat, čím se potěšit! :o Já jsem přesvědčen, že je stále co objevovat, vždy se vynoří něco, co jsme dosud neznali a zase jsme o něco chytřejší, že? :shock: A vo tom to je! :lol: ahoj Ivan

Re: Stránky, které stojí za to vidět

Napsal: 16 úno 2013 18:15
od Burák
:lol: :lol: :lol: Někdo další s teorií?

Re: Stránky, které stojí za to vidět

Napsal: 16 úno 2013 18:24
od Talbot
Tak nás nenapínej, co to je a kde jsi to našel? :P

Re: Stránky, které stojí za to vidět

Napsal: 16 úno 2013 21:41
od Rancho-SO
Není to jedna z akcí fy.Heuliez ?

Re: Stránky, které stojí za to vidět

Napsal: 16 úno 2013 23:33
od Burák
Je to z 1307 fora a je to fake 8-) Někdo umí brilantně s photoshopem a má fantazii :lol:

Jo a taky něco pro Ivana :lol: http://www.bestautophoto.com/imgs/33080 ... 1.jpg.html

Re: Stránky, které stojí za to vidět

Napsal: 16 úno 2013 23:44
od Talbot
Jo, tak to je ovsem tezkej profik, studoval jsem stiny, spary, vnitrni hrany, ktery jsem byl schopen zaznamenat a krome lehce odlisnyho odstinu ty zadni kapoty, bych si klidne vsadil, ze to je realny foto nejaky home-made prestavby, a prohral bych. Fakt teda klobouk dolu! A zaroven velmi zajimava myslenka.

Re: Stránky, které stojí za to vidět

Napsal: 16 úno 2013 23:50
od Burák
Ta zadní hrana kapoty je mázlá, ale to je tak vše, co se dá poznat :lol: Přišlo mi to zajímavý a taky jsem chtěl vědět, esi tam někdo vubec kouká ;)

Re: Stránky, které stojí za to vidět

Napsal: 17 úno 2013 20:19
od strojservis
http://www.forum-auto.com/automobiles-m ... 095-35.htm , na týhle stránce je 1301 kabrio , to se vyrábělo ?