Jako to byla bomba, Dojezd min pul mega a navic krasne auto . Kristyně se nedivimFana píše:Nejlepší auto, který jsem kdy měl, byl P 309 GTI, r.v. leden 1987, lehce sportovně upraven ve Švýcarsku, 136k, max 210km/hod, hlavně Kristiny to byl miláček větší než já,
Stránky, které stojí za to vidět
Moderátor: Burák
Re: Stránky, které stojí za to vidět
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Asi tak No, nevím, ono o jaké kvalitě mluvíte. Třeba kvalita antikorozní ochrany je dnes sekra jiná, plastové palubky nepraskají, jakmile vidí slunce a o bezpečnosti si mužeme taky povídat. Takže ono to uplně srovnávat nejde, dnes mají auta menší údržbovost a najezdí haldy km a je to spotřební zboží. Fakt je, že PSA si nástupem řady X07 totálně zkurvili image.
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Co si pamatuji tak borci měli najeto pul mega a byli vysmátí. Dnešní sráči při 150tis začinaji mít problémy s motory a ješte to nema 100tis a všechno se sere okolo a už vubec si nedokážu představit,že např Logan by najel pul mega!!! 205 a 309 byly držaky a na tom trvám . V době kdy se vyraběla 309 byla bezpečnost všech aut slaba. Byla takova doba
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Nesouhlasím ani s Burákem, ani s Jirkou Kvalita protikorozní ochrany, no jak u kterých aut, desetiletej Mercedes hnije úplně stejně jako hnily 1307/08, není výjimkou najít korozi na dvouletým autě a v Mercedesu Ti místo záruky řeknou, že to je náletová koroze a víc se nebaví - taková chujovina! Plastové palubky nepraskají, ale podívej se na čalounění sedaček, který se žmolkuje po 50t km, podívej se na oloupaný madla dveří, ocucaný šaltpáky a volanty po 100t km, atd. O bezpečnosti si fakt nemusíme povídat, některý auta z 80.let (tedy doby, kdy se dělaly 309ky) jsou na tom s bezpečností podstatně líp než většina dnešních aut, který jsou stavěný čistě na NCAP, ale jinak, viz.např.to video co sem dával Pája, jak v Americe udělali na pár evropských autech crashtesty podle jejich metodiky a pohořely skoro do jednoho O údržbovosti by se taky dalo povídat dlouhé zimní večery, znám strašně moc lidí, co během prvních dvou let strávili většinu toho času v náhradním autě a o spolehlivosti nových aut těsně po skončení záruky bych sám mohl povídat hodiny... Moderní auta najezdí haldy km, protože je najezdí rychle, najet desítky a stovky tisíc km dokázaly bez problémů i auta 80.let, ale tenkrát se tolik nejezdilo, takže je najížděly třeba 10 let, kdy se střídali majitelé a bohužel i mechanici, zatímco dneska se to najede během dvou let, kdy se jezdí jen do zn.servisů a mění se vše dle plánu údržby a v OE dílech. Spotřební zboží to je, ale ceny tomu neodpovídají, vzhledem k tomu jak jsou ty auta dneska stavěný, by měly stát kolem 100t Kč max. a ne, že oktávka stojí 3/4 milionu a po dvou letech jsem byl co 3 týdny v servisu. A možná, že právě ten Logan by těch půl míče dal taky, protože to je ještě jednoduchý auto nenašlapaný zbytečnejma kurvítkama, který právě začnou haprovat jako první, takže...
-
- Příspěvky: 405
- Registrován: 25 dub 2010 20:07
- Bydliště: Praha 4
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Čauves kluci,máš Michale pravdu!Já můžu jen to s tou korozí potvrdit.Tohle je fotka 9 let starýho Medvěda.Víko kufru jak řešeto,lemy blatníků taky.Podotýkám,že je to eSkláda,tedy žádnej levnej šunt.
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Vždyt to tady stále píšu,že ty dnešni auta jsou sráče
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Jo,jinak asi jak všichni víte vlastním AUDI 80 cabrio 2,3 pětivalec Německo rok 92 a až s tim někdy dojedu tak uvidíte pravou kvalitu a kovářskou práci
- Ivan Simca KH
- Příspěvky: 2037
- Registrován: 24 led 2009 16:49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Ahoj kluci. No, v podstatě lze s Michalem souhlasit, já mám ten obzor omezen jen na Simky, které jsem měl, nebo mám a o těch nových autech toho moc nevím. Co se týče bezpečnosti Simek 1301/1501 a let 70tých, tak k tomu bych mohl něco z vlastní zkušenosti uvést. Měl jsem 1301 Speciál, r.v.1970. V r. 1972, půl roku po koupi jsem měl čelní náraz do kolmo jedoucí oktávky( staré). Do obce jsem se vřítil asi 80km/hod. Chlap přijížděl zprava a když jsem si uvědomil, že nezastaví, dupl jsem na brzdu! Ať jsem v době střetu jel 50, nebo 60, byla to rána jako kráva. To mi připomíná fotku crash testu v knize "Simky 1300/1500 a 1301/1501 mého táty", nakl. ETAI, vydané v r. 2005. Na str.101 je fotka 1301 S po testu. Výsledek skoro tentýž, jako můj "test blbcem" nedaleko Havl. Brodu. A ještě 21. srpna! 1972. Mě nevypadlo čelní okno, kapota do stanu, zámek to vydržel! Pr. př. blatník se posunul přes dveře asi 5cm, nešly otevřít. Vyskočil jsem oknem, nic mi nebylo, spolujezdci taky ne, ženská vzadu odřený koleno o sedačku! Tak jaká byla bezpečnost v r. 1970 u Simky? Byli jsme připoutaní, to je jasný! Kastle na výměnu, platila to pojišťovna, dobíhala havarijní pojistka pův. majitele! Všechny práce, nátěry, lak, komplet. A měl jsem Simku skoro novou, na tach. asi 70 000km! :lol:Palubka mi nikdy nepraskla, to jsem viděl u Žigulů, u Simek taky, ale zřídka. Na sedačky potahy z plyše, co se vozil z Polska a bylo to O.K.! ahoj Ivan
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Nemám rád moderná auta, ale přeci jen, s timhle prostě nesouhlasim. Já jsem toho názoru, že se nedá srovnat auto z roku 2010 s autem z roku 1970, stejně jako je nesrovnatelné auto roku 1970 s autem z roku 1930
Re: Stránky, které stojí za to vidět
To máš pravdu Honzo, ale já reagoval na poznámku k autům z doby třistadevítek, tzn. bavíme se o 80.letech, ne 70. A při crash testu Mercedes W124 vs. Seat Toledo, nebo W126 vs. Škoda Superb, případně ten Peugeot 309 vs. Fiat GrandePunto, bych jednoznačně radši seděl v těch prvně jmenovaných a na podobný výsledky bych si klidně vsadil i co se spolehlivosti, výdrže a nájezdu týče
-
- Příspěvky: 191
- Registrován: 21 čer 2010 19:03
Re: Stránky, které stojí za to vidět
S tím souhlasím , jízdní vlastnosti a bezpečnost jsou nesrovnatelný . Kvalita je ovšem někde v .... , stydím se to napsat , antikorozní ochrana taktéž , o tom by se tady dalo popsat několik stranBurák píše:Nemám rád moderná auta, ale přeci jen, s timhle prostě nesouhlasim. Já jsem toho názoru, že se nedá srovnat auto z roku 2010 s autem z roku 1970, stejně jako je nesrovnatelné auto roku 1970 s autem z roku 1930
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Anebo nic
-
- Příspěvky: 191
- Registrován: 21 čer 2010 19:03
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Raději nic , to zavání hospodskýma kecama
Re: Stránky, které stojí za to vidět
No já jsem tu309 kupoval, když měla jeto 67000 km, v tý době jsem jezdil 30 -40000 km za rok, sklopený sedačky, auto plný světel, závady žádný, kromě běžný údržby a přední, zadní desky, kus vejfuku, kastle zinkovaná, pořád bylo krásný až mi ho ukradli čorkaři Peugeotů, za měsíc sem ho našel náhodou rozflákanýa plný kradenejch dílů na Pažouty. Rozdíl mezi ním a tou mojí P307 asi jako nebe a dudy
-
- Příspěvky: 405
- Registrován: 25 dub 2010 20:07
- Bydliště: Praha 4
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Největší držáci jsou stejně Žíga!!!
http://www.youtube.com/watch?v=C2Ez2z1oZvE
http://www.youtube.com/watch?v=C2Ez2z1oZvE
- Ivan Simca KH
- Příspěvky: 2037
- Registrován: 24 led 2009 16:49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Ahoj kluci. Bu, mám dotaz. Co to je za verzi Simky 1100? Myslím na úvodní straně klubu. Nikdy jsem to neviděl, pokud vím byl pouze ten původní hatchback a kombi. Že by nějaký "domádo"? ahoj Ivan
Re: Stránky, které stojí za to vidět
No jo, co to je? To skoro nevypadá ani na photoshop, ale na to, že si s tím někdo fakt dal tu práci!
- Ivan Simca KH
- Příspěvky: 2037
- Registrován: 24 led 2009 16:49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Ahoj. No a pak že je SIMCA už vyprázdněný, nezajímavý téma!? Že už není co objevovat, čím se potěšit! Já jsem přesvědčen, že je stále co objevovat, vždy se vynoří něco, co jsme dosud neznali a zase jsme o něco chytřejší, že? A vo tom to je! ahoj IvanTalbot píše:No jo, co to je? To skoro nevypadá ani na photoshop, ale na to, že si s tím někdo fakt dal tu práci!
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Někdo další s teorií?
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Tak nás nenapínej, co to je a kde jsi to našel?
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Není to jedna z akcí fy.Heuliez ?
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Je to z 1307 fora a je to fake Někdo umí brilantně s photoshopem a má fantazii
Jo a taky něco pro Ivana http://www.bestautophoto.com/imgs/33080 ... 1.jpg.html
Jo a taky něco pro Ivana http://www.bestautophoto.com/imgs/33080 ... 1.jpg.html
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Jo, tak to je ovsem tezkej profik, studoval jsem stiny, spary, vnitrni hrany, ktery jsem byl schopen zaznamenat a krome lehce odlisnyho odstinu ty zadni kapoty, bych si klidne vsadil, ze to je realny foto nejaky home-made prestavby, a prohral bych. Fakt teda klobouk dolu! A zaroven velmi zajimava myslenka.
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Ta zadní hrana kapoty je mázlá, ale to je tak vše, co se dá poznat Přišlo mi to zajímavý a taky jsem chtěl vědět, esi tam někdo vubec kouká
-
- Příspěvky: 191
- Registrován: 21 čer 2010 19:03
Re: Stránky, které stojí za to vidět
http://www.forum-auto.com/automobiles-m ... 095-35.htm , na týhle stránce je 1301 kabrio , to se vyrábělo ?