Stránky, které stojí za to vidět
Moderátor: Burák
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Jen to pořádně nastuduj
A hlavně to je něco pro Čendu! Základem je motor 1,6 ze Solary/Mureny
A hlavně to je něco pro Čendu! Základem je motor 1,6 ze Solary/Mureny
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Kde pak, já chci naprosto origo. I tu žlutou barvu jsem si rozmyslel - bude červený
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stránky, které stojí za to vidět
No 9 tis otáček bych věřil snadno. Mě to točí v klidu 7tis, bez úprav setrvačníku. Ale už se na něj těšim. To bude pro mi plnohodnotnej soupeř na dráze.
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Co, vidět ... ale hlavně přečíst!!!
Zde je verze "přeložená" googlem pro méně zdatné
Víte třeba, že u Horizona automatická převodovka, palubní počítač, tempomat apod. je americkym vydobytkem, nikoliv Simčím/Talbotím?
Zde je verze "přeložená" googlem pro méně zdatné
Víte třeba, že u Horizona automatická převodovka, palubní počítač, tempomat apod. je americkym vydobytkem, nikoliv Simčím/Talbotím?
Simca 1301 LS '68; 1301 Special '73; 1501 GLS '66
Peugeot 405 GR 74KW '94 / Škoda Felicia combi 1,9D '96
Jawa 50/555; 50/20; 175/356 '57; 250/11 '49; 250/353 '62; 350/634 '74; + PAV 40
Peugeot 405 GR 74KW '94 / Škoda Felicia combi 1,9D '96
Jawa 50/555; 50/20; 175/356 '57; 250/11 '49; 250/353 '62; 350/634 '74; + PAV 40
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Jsem zvědav, jak vám to bude pánové dlouho jezdit
I s těmi 7000 otáčkami... :D :D
I s těmi 7000 otáčkami... :D :D
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Nevěřím tomu, co tam píšou. Samozřejmě je pravda, že automatickou převodovku vytvořili už někdy ve 30.letech právě amíci, ale s tím ostatním - blbost. Stačí, že na začátku píšou, že bylo vyrobeno přes 3 miliony Horizonů a Omni...
Re: Stránky, které stojí za to vidět
No jo, ale "between 1977 and 1989", to bych tomu možná i věřil, vždyť se Horizon vyráběl nejen jako Dodge Omni ve státech, ale i jako Plymouth Horizon a když se vezme celkovej počet všech "značek", tak to podle mne možný klidně je...Michaltalbot píše:Nevěřím tomu, co tam píšou. Samozřejmě je pravda, že automatickou převodovku vytvořili už někdy ve 30.letech právě amíci, ale s tím ostatním - blbost. Stačí, že na začátku píšou, že bylo vyrobeno přes 3 miliony Horizonů a Omni...
A četl si to až do konce?
Simca 1301 LS '68; 1301 Special '73; 1501 GLS '66
Peugeot 405 GR 74KW '94 / Škoda Felicia combi 1,9D '96
Jawa 50/555; 50/20; 175/356 '57; 250/11 '49; 250/353 '62; 350/634 '74; + PAV 40
Peugeot 405 GR 74KW '94 / Škoda Felicia combi 1,9D '96
Jawa 50/555; 50/20; 175/356 '57; 250/11 '49; 250/353 '62; 350/634 '74; + PAV 40
Re: Stránky, které stojí za to vidět
No mě to vyprávět nemusíš, v jakých verzích se to vyrábělo ale 3 miliony? Navíc coby Plymouth Horizon se toho vyrobilo zanedbatelný množství, Dodge Omni bylo víc, ale přesný číslo nevím. Za celou dobu produkce ve Francii nevznikl ani celej milion... je fakt, že se dělaly i jinde, třeba ve Španělsku, ale stejně, víš co je to za množství? Já jsem prostě hodně nedůvěřivej k tomu, co amíci napíšou a spíš z toho cítím snahu přivlastnit si úspěchy francouzskýho auta, zatímco ve skutečnosti se inženýři Chrysleru sami svou neschopností vmanévrovali do situace, kterou vyřešili tím, že Simku prodali společnosti PSA. Navíc když se podívám na jiný americký auta tý doby, tak tam o žádných dalších s palubním počítačem nevím a pochybuju, že by toho nevyužili i v jiných modelech. Hlavně sám Lee Iacocca (který tam ty kraviny tvrdí) pracoval do druhý poloviny roku 1978 ještě u Fordu a pak teprve přešel k Chrysleru, takže u vývoje C2 rozhodně nebyl, na rozdíl od všech těch lidí, kteří na něm makali a všichni byli buď z Chrysler-France, nebo Chrysler-Evropa. A automat? Ten měla už 1000, 1500 a 1501 i bez Chrysleru.
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Je fakt, že z toho cítím totéž. Ono je to psané stylem, že vše, co se vyrobilo v Chrysler France po roce 1970, bylo Chrysler a vsechno mělo vynálezy z Chrysleru. Na druhou stranu je faktem, ze ten Chyrsler tu Simku hodne zmenil. Po roce sedmdesát se na autech opravdu spousty prvků zmenilo, teď je otázkou proč. Přinesl technologie Ch. nebo Simca mela díky němu víc peněz, že jela vlastním vývojem jen za finanční pomoci a plánů Chryslera. Bohužel nejsem takovej historik, abych mohl tvrdit jedno nebo druhý, nicméně mi to přišlo zajímavý, tak jsem to sem plácnul.
btw, 3mil.je vážně dost a muselo by se to někde odrazit, zatím se však o D.O. a P.H. prakticky moc neví a v Evropě, co jsem se koukal, nejsou.
btw, 3mil.je vážně dost a muselo by se to někde odrazit, zatím se však o D.O. a P.H. prakticky moc neví a v Evropě, co jsem se koukal, nejsou.
Simca 1301 LS '68; 1301 Special '73; 1501 GLS '66
Peugeot 405 GR 74KW '94 / Škoda Felicia combi 1,9D '96
Jawa 50/555; 50/20; 175/356 '57; 250/11 '49; 250/353 '62; 350/634 '74; + PAV 40
Peugeot 405 GR 74KW '94 / Škoda Felicia combi 1,9D '96
Jawa 50/555; 50/20; 175/356 '57; 250/11 '49; 250/353 '62; 350/634 '74; + PAV 40
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Co mě ale nejvíc rozsekalo, byla "Chrysler Tagora"
Simca 1301 LS '68; 1301 Special '73; 1501 GLS '66
Peugeot 405 GR 74KW '94 / Škoda Felicia combi 1,9D '96
Jawa 50/555; 50/20; 175/356 '57; 250/11 '49; 250/353 '62; 350/634 '74; + PAV 40
Peugeot 405 GR 74KW '94 / Škoda Felicia combi 1,9D '96
Jawa 50/555; 50/20; 175/356 '57; 250/11 '49; 250/353 '62; 350/634 '74; + PAV 40
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Bylo to tak, že Simca během 60.let postupně prodávala svoje akcie Chrysleru a z toho měla samozřejmě peníze. Z části na rozvoj fabriky, z části na projekt S1100 a tzv.velké Simky. Jenže to nakonec dopadlo tak, že než "velkou Simku" dotáhli do konce, tak Chrysler vlastnil 99% akcií, do vedení dosadil svoje lidi a rozhodl, že se bude vyrábět něco úplně jiného - CH180. Ono to sice bude znít divně, ale za Chrysleru se toho moc neudálo, podívej S1000 se vyráběla dál, 1301/1501 do r.75 a pak samozřejmě musel přijít nějaký nástupce (S1307/08), Simca se spojila s Matrou a z toho vzešla Bagheera a Rancho, Chryslery se vyráběly protože to Chrysler nařídil, ale ve Francii se prodávaly mizerně. Co ještě se událo nového v 70.letech? Kromě Horizona, což je jen hranatá S1100, nic. Bajo jedna důležitá věc ano - kvalita Simek šla tragicky dolu, protože jak američani rádi říkají: každý dollar, který ušetřím je dollar, který vydělám takže se ztenčily plechy - a 1307/08 hnily doslova před očima, stejně jako Horizon... Navíc Francouzi nechtěli kupovat výrobky americký firmy, takže obliba a tím i prodeje šly dolů. Já říkám jednu věc - Chrysler byl ten, kdo zahubil Simku, ne PSA, to už byl jen epilog.
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Kdyz jsme u toho kdo koho zahubil, jednoznačně s Tebou souhlasim, ale zase na druhou stranu se Simca sama upsala tim, ze uz koupila ten Fordův závod v Poissy, ve kterym už v tý době měl Chrysler podíl a že p.Pigozzi zemřel ... podle mě by to až takhle daleko nenechal zajít ... jenže to už jsou jen nesmyslny dohady...
Ještě po roce 1970 se objevily verze Special, který měly jistý modernější doplňky, ale to bylo asi tak všechno...
No nic, dopadlo to, jak to dopadlo, třeba by to dneska byly krámy, kdo ví, možná je i to dobře
Ještě po roce 1970 se objevily verze Special, který měly jistý modernější doplňky, ale to bylo asi tak všechno...
No nic, dopadlo to, jak to dopadlo, třeba by to dneska byly krámy, kdo ví, možná je i to dobře
Simca 1301 LS '68; 1301 Special '73; 1501 GLS '66
Peugeot 405 GR 74KW '94 / Škoda Felicia combi 1,9D '96
Jawa 50/555; 50/20; 175/356 '57; 250/11 '49; 250/353 '62; 350/634 '74; + PAV 40
Peugeot 405 GR 74KW '94 / Škoda Felicia combi 1,9D '96
Jawa 50/555; 50/20; 175/356 '57; 250/11 '49; 250/353 '62; 350/634 '74; + PAV 40
Re: Stránky, které stojí za to vidět
miliardy témat, fotek, informací a vůbec...
http://www.forum-auto.com/automobiles-m ... /debut.htm
http://www.forum-auto.com/automobiles-m ... /debut.htm
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Michale, ten link má být na nějakej konkrétní topic, nebo prostě jen na forum-auto.com?
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Je to na téma "ancienes".Michaltalbot píše:Michale, ten link má být na nějakej konkrétní topic, nebo prostě jen na forum-auto.com?
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Ten chlap je ufon. Tohle přece není možnýGeorge píše:Nechápu
http://bak1.beareyes.com.cn/2/lib/20040 ... 6080_0.htm
http://www.wworkshop.net/
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stránky, které stojí za to vidět
No, taky jsem čumě jak péro z gauče. MYslim, že tim stráví stejně času, jak průměrnou renovací auta
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Jj to už proběhlo maily před cca půl rokem, slušná práce. Nedávno byl v TV dokument o podobným hračičkovi z Japonska. Já bych na to neměl trpělivost
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Taky zajímavý stránky
http://www.autodimerda.it/
Vpravo si vyberete typ auta a už jedou obrázky nebo videa. Zvlášť zábavný je obrázek LA TARGA DICE TUTTO mezi Tagorama
http://www.autodimerda.it/
Vpravo si vyberete typ auta a už jedou obrázky nebo videa. Zvlášť zábavný je obrázek LA TARGA DICE TUTTO mezi Tagorama
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Dobrý Georgi! No, ten obrázek...
Re: Stránky, které stojí za to vidět
A tohle je tam mezi Horizonama
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Jj to známe, právě ze stránek www.talbot.fr.st
Re: Stránky, které stojí za to vidět
Marceli něco pro Tebe sice to není Simca ani Talbot, ale taky slušná úchylárna (taky - myšleno v kontextu s naším oblíbeným videem It takes two, baby )
http://www.youtube.com/watch?v=udutovObPC4
http://www.youtube.com/watch?v=udutovObPC4