Simky, Talboty, Matry na prodej

Moderátor: Burák

Odpovědět
paja
Příspěvky: 1231
Registrován: 13 led 2009 19:41
Bydliště: Teplýšovice

Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej

Příspěvek od paja »

Aha, google přeložil CV jako kW, tak zmýlená neplatí. Nicméně vačka Politecnic stojí 600€, svody cca 500€, karbece cca 600€, pružinky 100€ a práce tak za 1000€ min. Ty pružiny na předku se mi taky nelíbí a vrátil bych tam torzky, ale asi se to běžně dělalo, protože např. Simon to takhle prodává jako tuningovou sadu.
Obrázek

Uživatelský avatar
Talbot
Příspěvky: 4926
Registrován: 11 led 2009 22:48

Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej

Příspěvek od Talbot »

Jenže Simon je kkt, kterej Ti pošle laminátovou krabičku nastříkanou sprejem coby originál kryt kulisy řízení, nebo sadu těsnění, kterou musíš koupit třikrát, aby jsi z ní přetěsnil jedno auto :) Novou vačku na "S" lze získat výměnným způsobem z Belgie přes Milana Dobeše za 200,-Eur, tvrdší pružiny... no, nikdy jsem nějak nepocítil jejich potřebu, jo, kdyby se zvyšovaly otáčky na 6500 a více, tak O.K., ale tohle je prostě úprava na "S" plus svody, který MOŽNÁ přinesou lepší průběh výkonové křivky, pokud sedí k daný konfiguraci motoru, ale to Ty víš ;) Práce 1000,-Eur je na každým motoru, kterej chceš mít zrepasovanej, takže jasný, ale stejně, 250t Kč za "obyč" Murenu 2,2 (a ještě k tomu zelenou, čímž se nechci nikoho dotknout, ale tahle kombinace se mi líbí ze všech nejmíň) bych nedal...

paja
Příspěvky: 1231
Registrován: 13 led 2009 19:41
Bydliště: Teplýšovice

Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej

Příspěvek od paja »

S ková vačka a Politecnic vačka je rozdíl, tahle má jiný časování a i jinej zdvih, tim pádem tam museji bejt tvrdší pružiny kvůli většímu zrychlení na strmější vačce, i když otáčky se nezvýšej. Z mý zkušenosti, jestli fungujou, tak to je o to větší plus, protože např. já jsem dostal z Politecniku pružinky, kde byly dobrý 2 z 8mi. Ostatní buď slabý nebo se dokonce při tom zdvihu potkávaly, takže i tohle vychytat neni uplně zadarmo. Taky jestli říká, že to má 150k na brzdě, tak to je o něčom jinom než 142k v papírech. Obyčejně je to min. 10% dolu. Jo a karbece jsou tam 45ky, S ko má 40ky.
To jen pro pořádek, nikoho samozřejmě nelámu a kdo ví jak je to ve skutečnosti, ale mně se docela líbí, jak jsou některý věci udělaný, což neni u Muren vůbec samozřejmý a napovídaji mi jak je to udělaný celkově a že by to nemusel bejt pro někoho úplně špatnej kup...
Simon je především drahej kkt. ;) , ale nabízí to i např. Spax. Já myslim, že to byla docela běžná dobová úprava, ale možná s adekvátnim zesílenim.
Obrázek

Uživatelský avatar
Talbot
Příspěvky: 4926
Registrován: 11 led 2009 22:48

Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej

Příspěvek od Talbot »

Ale jo, já vcelku souhlasím, akorát ta cena je hodně nadsazená. Pokud to má 150k na brzdě, tak to furt není o moc lepší než originál S verze, která při správným nastavení karbců a dobrým stavu měly kolikrát reálně až kolem 155 koní. Pak teda nemá smysl utrácet za speciální vačku a srát se s pružinkama, když výsledek je +- stejnej, ne-li jistější. Ono ve finále 142 nebo 150k už není takovej rozdíl, pokud krouťák zůstane stejnej. Pak stačí jedna obyčejná Tagora SX a celá úprava se může jít klouzat, protože prostě ta 2,7 V6 má větší krouťák a z nižších otáček a mohl jsem kvrdlat jak jsem chtěl a táta s SX mi visel na prdeli furt a bez podřazování :twisted: Podle mě to by byla nejbrutálnější kombinace, ale to vyřešit čistě by stálo 5x tolik...

paja
Příspěvky: 1231
Registrován: 13 led 2009 19:41
Bydliště: Teplýšovice

Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej

Příspěvek od paja »

Jsem se schvalne podival do nabidky, co mi posilali z Politecniku a podle popisovanejch dilu to vypada, ze je to kit (rampa, karbece, vzduch. filtry, vacka, pruziny a vahadla, svody, setrvacnik, el. cerpadlo), kterej slibuje 184k... Ale za predpokladu adekvatnich uprav hlavy - jen prace na ni stoji u Politecnic 1000€. Kdyz to vemu vsechno dohromady tak je to tak za 3.500 - 4.000€. Ale jestli zmeril jen 150k tak to o necem hovori.
Tech 155k u Ska - to je fakt sakumprask original motor, vcetne svodu a jen poladenej? To zni skoro jako pohadka, kdyz zrovna frantici a talosi, hlavne Lamborghini, byli vyhlaseny svejma nadsazenejma udajema.
S tou Tagorou - jako myslis dat ho do Mureny? Asi nic jednoducheho, protoze kdyz uz tam vidim 6V, tak je spis od Alfy...
Obrázek

Uživatelský avatar
Talbot
Příspěvky: 4926
Registrován: 11 led 2009 22:48

Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej

Příspěvek od Talbot »

Já nevím, celej Politecnic ve mě nevzbuzuje úplně největší důvěru... Ty věci tam stojí nesmysl, spoustu toho co tam nabízejí nakonec ani nemají, nebo to pošlou špatný (viz. Tvoje zkušenost) a ve finále jak chceš reklamovat to, že jsi s použitím jejich dílů za X000,-Eur nedosáhl správnýho výkonu? Povezeš tam auto na reklamaci, aby Ti pak řekli, že máš o něco nižší tlaky a proto taky konečnej výkon? To je podle mě všechno nesmyslně složitý vzhledem k efektu.
V6 z Alfy se tam dává, protože je to relativně jednoduchý, protože jde o příčně uloženej motor a je to jedna z variant, která je zajímavá, malý náklady, slušnej výkon a průběh krouťáku, zvuk... Dát tam V6 z Tagory by bylo ideologicky nejčistší a díky karburátorům i o něco brutálnější než V6 AR, ale musel by se tam dát podél, před nápravu s použitím skříně třeba z Renaultu, aby byl motor podél před nápravou, diferák a za nápravou almara, to by byla paráda, ale to by se musel prodloužit rozvor a o tom už asi něco víš ne? :twisted:

Každopádně, když se tam mohla vejít V12, tak V6... :)

Obrázek

paja
Příspěvky: 1231
Registrován: 13 led 2009 19:41
Bydliště: Teplýšovice

Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej

Příspěvek od paja »

Ja z nich mam taky smiseny pocity, ale o tom by se dalo polemizovat donekonecna a taky uz jsme malinko mimo topic.
Kdyz si to tak sesumiruju, tak mladenec do toho asi narval fakt dost penez a skoro bych rek, ze to prodava za min, nez do toho nacpal. Proste jako my vsichni... ;)
Obrázek

Uživatelský avatar
Talbot
Příspěvky: 4926
Registrován: 11 led 2009 22:48

Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej

Příspěvek od Talbot »

Off topic mozna, ale pekna debata urcite ;) Ja si po vsech zkusenostech a pokusech s Murenou myslim, ze to auto je dost vyladeny v danejch moznostech a pri akceptovatelnejch nakladech uz z fabriky (zejmena to plati u verze S) a jakykoliv zlepseni, pokud ma byt skutecne na urovni vyjde na castku, ktera je uz daleko za hranici "blaznovstvi" :grin: A proto uz se moc tesim na to Tvoje auto a na svezeni v nem, nepochybuju, ze to bude pecka ;)

paja
Příspěvky: 1231
Registrován: 13 led 2009 19:41
Bydliště: Teplýšovice

Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej

Příspěvek od paja »

Jo to mas pravdu, kdyz jsem si overoval, kolik by se z toho dalo dostat, tak vsichni rikali, ze 30% navrch ze serie neni problem a pak kdyz promerovali ten motor, tak najednou - aha, on uz je fakt dost na hrane - a castky zacaly naskakovat... :lol:
Jinak pecka to byla hned jak jsme to prvne nastartovali - a ne jedna... :lol: :roll:
Obrázek


Uživatelský avatar
Burák
Administrátor
Příspěvky: 4279
Registrován: 12 led 2009 00:12
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej

Příspěvek od Burák »

Zeptej se Fány :lol:

Bagheera je na jednè stranë kratší

A to ostatní je uplně stejný :lol:
Obrázek

Fana
Příspěvky: 266
Registrován: 19 říj 2012 21:25

Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej

Příspěvek od Fana »

Ahoj Michale
O panu Novotným jsem slyšel hodně, ale to, co jsem viděl bylo asi o 1000% horší. Jel jsem si tam pro Rancho, tak dokurvený auto po jeho "konstruktérských a zlepšovatelských" zásazích jsem ještě neviděl. Bagheera po lehké havárii na levý předek dolaminovaná(rozdíl cca 8 cm), u Tagory dolní části dveří nastaveny (a připraveny pod lak, jak nám tvrdil) nejtováním atd, atd. :evil: :evil: Na Sázavě ti klidně řeknu víc, ale musím se nadopovat sedativama, aby to se mnou neseklo. Byl tam se mnou Čenda a Koumes, takže potvrdí. Už zase dostávám vztek a stoupá mi tlak. Všechny ty nabízený (původně krásný auta) mají po jeho zásazích sotva cenu šrotu (protože rozebrat je a připravit do šrotu dá víc práce, než je rovnou zapálit). :roll:

Uživatelský avatar
Burák
Administrátor
Příspěvky: 4279
Registrován: 12 led 2009 00:12
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej

Příspěvek od Burák »

Taky mi prekvapilo, jakej az je to dobytek
Obrázek

Uživatelský avatar
Ivan Simca KH
Příspěvky: 2037
Registrován: 24 led 2009 16:49
Kontaktovat uživatele:

Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej

Příspěvek od Ivan Simca KH »

Ahoj kluci. :grin: Co se týče Luboše N., nevím, co se s ním děje. Že je to k.k.t vím od r. 2006. Od srazu v Chrustenicích jsem s ním nepromluvil ani slovo. Kdysi jsem se ho zastával proti Primákovi, ale jen do doby, kdy mi udělal to, co jiným simkařům. :mrgreen: Na jeho stránky jsem upozornil nedávno, psal jsem mu, že tam má blbosti. :roll: Odpověděl, že si na svoje stránky může psát co chce! Už to svědčí o tom, co je to za idiota. A najednou jeho stránky zmizely. Zaslechl jsem něco o krachu, ale nějak jsem to nepochopil. :o Může mi to někdo vysvětlit? :roll: Jinak je mi to ale šumák, asi má, co chtěl, nebo tak nějak! :lol: ahoj Ivan ;)
Obrázek

Uživatelský avatar
Ivan Simca KH
Příspěvky: 2037
Registrován: 24 led 2009 16:49
Kontaktovat uživatele:

Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej

Příspěvek od Ivan Simca KH »

Ahoj kluci. :grin: Jako velkou zajímavost uvádím, že Simca 1301 LS v inzerci je velmi zajímavá tím, že je to typ EL. Na pásu konec r. 1969 a začátek r.1970. :roll: Je to ten typ, co má ve Speciálový přístrojovce pouze dva budíky! :o Více na:
http://www.sbazar.cz/benytrans/detail/2 ... obil-simca ,doufám, že jsem to opsal dobře! :lol:
Tak kdo do toho jde? :lol: ahoj Ivan ;)
Obrázek

Uživatelský avatar
Burák
Administrátor
Příspěvky: 4279
Registrován: 12 led 2009 00:12
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej

Příspěvek od Burák »

Vypada slusne a ta plecharina je zajimava. Ale kdo z nas by do toho sel :?
Obrázek

Jiří Lefner

Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej

Příspěvek od Jiří Lefner »

Ten kdo ma spoustu peněz :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Talbot
Příspěvky: 4926
Registrován: 11 led 2009 22:48

Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej

Příspěvek od Talbot »

... a volnýho času a málo starostí a hodně trpělivosti a místa... :grin:

Uživatelský avatar
Burák
Administrátor
Příspěvky: 4279
Registrován: 12 led 2009 00:12
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej

Příspěvek od Burák »

Vono to zle nevypad, zas tak extra narocne by to nebylo, ale jak rikam, no
Obrázek

Uživatelský avatar
Ivan Simca KH
Příspěvky: 2037
Registrován: 24 led 2009 16:49
Kontaktovat uživatele:

Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej

Příspěvek od Ivan Simca KH »

Ahoj kluci. :grin: Na těch fotkách bohužel nejsou vidět prahy a spodky blatníků. :roll: Pokud by byly, tak jako přední blatníky po opravě, nebo v pořádku, neměla by to být žádná kovbojka. :o Jak říkám, 1301ček LS s hranatýma přístrojema jsou mraky, :roll: ale 1301 LS s těmi dvěma budíky jsem fakt na vlastní oči neviděl! :mrgreen: Kolikpak jich mohli vyrobit, když od února byla na lince Simca 1301 Speciál se čtyřmi budíky, i když dva byly zaslepený? :o Podle mě je to skoro rarita! A za Kč 10 000,-, což je € 400,-. :lol: Tak kdo? :twisted:
ahoj Ivan ;)
Obrázek

Uživatelský avatar
Burák
Administrátor
Příspěvky: 4279
Registrován: 12 led 2009 00:12
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej

Příspěvek od Burák »

A ještě se mezi to vešla GL se 4 z toho dvěma zaslepenýma, co měl děda
Obrázek

Uživatelský avatar
Ivan Simca KH
Příspěvky: 2037
Registrován: 24 led 2009 16:49
Kontaktovat uživatele:

Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej

Příspěvek od Ivan Simca KH »

Burák píše:A ještě se mezi to vešla GL se 4 z toho dvěma zaslepenýma, co měl děda
Ahoj kluci. :grin: Jasně Bu. 1301 GL se vyráběla v r. 1969 a 1970 souběžně s LS. Simca Tvýho dědy je důkazem, že ty dvouoký palubky mělo jen málo aut, jakmile došly, byly nahrazeny čtyřokými, i když v autě byl ještě motor 312. :roll: Od února 1970 naběhl do výroby model Simca 1301 Speciál s motorem 345 a 345S. Model Simca 1301 GLS skončil v r. 1968, ale ten se k nám nedovážel. :o Jestli chceš, vezmu tu knížku do Sázavy v sobotu. :roll: ahoj Ivan ;)
Obrázek

Dusan Murena
Příspěvky: 6
Registrován: 23 zář 2013 08:14
Bydliště: Buštěhrad

Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej

Příspěvek od Dusan Murena »

Nasel jsem zajimavej projekt Mureny 4x4


http://www.leboncoin.fr/voitures/531545927.htm?ca=12_s

Uživatelský avatar
Burák
Administrátor
Příspěvky: 4279
Registrován: 12 led 2009 00:12
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej

Příspěvek od Burák »

Jo, unikatni Rancho 4x4 je ve srote - nastesti...
Obrázek

Uživatelský avatar
Talbot
Příspěvky: 4926
Registrován: 11 led 2009 22:48

Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej

Příspěvek od Talbot »

Dusan Murena píše:Nasel jsem zajimavej projekt Mureny 4x4

http://www.leboncoin.fr/voitures/531545927.htm?ca=12_s
Bohužel je to ale nejspíš bastl, protože původní Murena 4x4 (ať už prototyp, nebo rallye verze), měla motor ROC (tzn. 2,2 DOHC 16V), kterej byl uloženej podél před zadní nápravou s převodovkou za nápravou, tedy směrem dozadu, zatímco tohle má převodovku mezi sedadlama a motor vlastně otočenej obráceně, vzhledem k tomu, že píše o intercooleru, tak to znamená, že ten motor Peugeot, o kterým tam mluví, je pravděpodobně 2,2 Turbo injection (N9TE) z P505.
Ale jako hobby projekt, proč ne 8-)

Odpovědět