Simky, Talboty, Matry na prodej
Moderátor: Burák
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
No ty KRÁÁÁÁVO
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Pája právě dostal infarkt Ba ne, má to špatnou barvu
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
O tý už vim dlouho...
Zejtra bude "ta moje" nebo spíš "ty moje" v Čechách.
Zejtra bude "ta moje" nebo spíš "ty moje" v Čechách.
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Tohle je taky "TY KRÁÁÁVO!" ale jinak http://www.leboncoin.fr/voitures/361268263.htm?ca=7_s
CG1300 - co za to tak může chtít? http://www.leboncoin.fr/voitures/362961906.htm?ca=7_s
CG1300 - co za to tak může chtít? http://www.leboncoin.fr/voitures/362961906.htm?ca=7_s
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Neni to uplne cistokrevna simca, ale na prodej je.
http://aukro.cz/fiat-simca-6cv-1937-i2625191129.html
http://aukro.cz/fiat-simca-6cv-1937-i2625191129.html
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
No do prd...! To mě teda pěkně štve... Nechci aby to znělo jako výmluva, ale teď prostě musím dodělat barák a samozřejmě svojí Simku 8, ale tohle bych bral okamžitě. Teď ale fakt nemůžu, musíme do konce října bydlet a ještě to bude stát moc peněz Auto je sice komplet na renovaci, ale u jedný z prvních Simek a navíc za tuhle cenu to sakra má smysl.
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
No, Ondro, ale s tle bys byl KU..A simcař
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Rozhodně jsem k dispozici v případě renovace, takže pokud "někdo" váhá, všechno je řešitelný
-
- Příspěvky: 110
- Registrován: 27 kvě 2010 09:37
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Ciao Michale ,
za 4 dny sice budu povalovat na ostově Ischia bez internetu , ale Péťa může aukčnit za mě.
Takže mám na tebe 3 otázky :
1 ) Kam bys doporučil v aukci vystoupat ?
2) Koho bys doporučil, že to celý zrepasuje,aniž bych s tím měl starosti ?
3) Kolik myslíš, že repase bude stát (+ , - 20.000 kč ) ?
Dík za odpověď.
za 4 dny sice budu povalovat na ostově Ischia bez internetu , ale Péťa může aukčnit za mě.
Takže mám na tebe 3 otázky :
1 ) Kam bys doporučil v aukci vystoupat ?
2) Koho bys doporučil, že to celý zrepasuje,aniž bych s tím měl starosti ?
3) Kolik myslíš, že repase bude stát (+ , - 20.000 kč ) ?
Dík za odpověď.
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
No, to je složitá otázka, budu to brát podle sebe, tzn. že nebudu počítat kupní cenu + náklady na renovaci = cena za kterou by to bylo po renovaci prodejný. Každopádně maximum, který bych za to byl ochoten, v tomhle stavu, dát, je někde kolem 100t Kč. Po kvalitní renovaci bych viděl hodnotu tohohle auta někde kolem 16 - 20t Eur maximálně.
Pokud je ta karoserie slušná (což se ukáže až po opískování), tak jako tak na ní bude klempířina za cca 50t Kč, po těch letech prostě nebudou vaničky dveří jako nový, podlaha kufru bude děravá, protože tam je nádrž, která měla textilní prvky v uložení, kde se samozřejmě drží bordel, určitě bude potřeba šáhnout na konce prahů, blatníky a vnější prahy (ty nášlapné), může se někde objevit dírka kolem rámu př.okna, ve spodní části torpéda (plech mezi motorem a interiérem), atd. Moje Simca 8 vypadala naprosto netknutě a po opískování se taky něco málo objevilo, prostě po těch letech, při v podstatě nulové původní antikorozní ochraně, je skoro nereálný, aby i při ideálním uskladnění, byla ta kastle 100% bez koroze.
Pak počítej kolem 80t Kč za lakování. Když je to po opískování, musíš vylakovat všechno, vnitřky dveří, blatníky zevnitř, střechu a kapoty zespoda, atd. Může to být samozřejmě i víc, když budeš chtít lakovat více vrstvami, abys při použití dnešních laků, dosáhl autentické hloubky tehdy používaných nitrolaků.
Renovace náprav, převodovky, převodky řízení, brzdařiny a dalších drobností na Simku 8 mě u Dobeše vyšly na 75t Kč, což je odpovídající cena, protože např. tyhle nápravy nemají kulový čepy, jsou tam prostě tyče v několika osách pohybu, které čepy nahrazují, ty jsou samozřejmě opotřebované a tak je nutno je zbrousit a nově opatřit tvrdochromem, aby v nápravě nebyly vůle. Ložiska jsou atypická, některá seženeš, ale jsou drahá, některá neseženeš a tak musíš např. zvětšit původní uložení, nebo naopak vyrobit pouzdro. Samozřejmě v tý době se nepoužívalo zinkování, ale niklovalo se a černilo - to jsou taky starosti a vícenáklady. Dá se to udělat i levněji (napatlat všechno na černo a nechat tam mechaniku opotřebovanou, jako jsem to viděl na jedněch francouzskejch stránkách, ale to je pak pro ostudu a je to prasárna).
Pak motor, tam záleží na stavu, před koupí bych tohle určitě bral jako podstatnou záležitost. Aby šel motor protočit, pokud půjde vzal bych s sebou měřák komprese a buď startérem, nebo klikou bych se pokusil změřit tlaky. Když budou tlaky dobrý, můžeš doufat ještě v dobrý ložiska, i když ty se dají vyrobit, možná by šly i sehnat, to nevím. V opačným případě bys musel shánět jinej motor, nevím jak by to bylo těžký, bude to ale stejný s Fiatem 508 Ballila, takže bych to viděl nadějně, i co se ND týče.
Nejhorší to bude s detailama, i když na tomhle autě jich tolik není, ale ono se to potom komplikuje, když musíš renovovat třeba tachometr, kde jsou rozteklý číslice, řešíš výrobu gumových profilů, renovaci volantu, táhel, čudlíků, zámků dveří, volný panty, apod. To, spolu s novým čalouněním interiéru, může představovat klidně 100t Kč. Ač se to nezdá, ono je to auto ve spoustě věcí mnohem komplikovanější než auta z 60. a 70.let. Nic tam není nacvakaný nebo nasunutý, třeba sametky kolem dveří, který jsou "normálně" nasunutý na spoj plechů, jsou tady natlučený čalounickejma hřebíčkama do dřevěnýho pásku spolu s čalouněním sloupků a střechy. Budíky, čudlíky, táhla, to všechno je našroubovaný malinkejma šroubečkama, který jsou zarezlý a není k nim snadnej přístup.
Pak tam máš k renovaci taky chladič, světla, elektriku, motorek stěračů, nádrž, silentbloky, výfuk, hadice a trubky, věci na leštění, atd.
Zkrátka renovaci auta v tomhle, nebo podobným stavu, pokud má být auto opravdu zrenovováno a ne zpraseno, odhaduju zhruba na 350 - 400t Kč. To v případě, že si to rozebereš a následně zase složíš sám.
Já koupil Simku 8 za 2200,-Eur v době, kdy bylo Euro za 30,-Kč + 10t Kč doprava. Rozebral jsem si to sám, odvezl opískovat, pak na tom makal klempíř (50tKč), mezitím jsem nechal opískovat a nalakovat rám, udělali jsme s Dobešem ty podvozkový věci (já rozebral a na hrubo očistil, Dobeš zrenovoval mechaniku a povrchový úpravy a já zase pak skládám) a teď mě čeká lakovna. Takže jsem tam za 210t Kč a teď mě čeká lak a následně čalounění. "Bohužel" mi do toho teď vlezl ten barák...
Pokud je ta karoserie slušná (což se ukáže až po opískování), tak jako tak na ní bude klempířina za cca 50t Kč, po těch letech prostě nebudou vaničky dveří jako nový, podlaha kufru bude děravá, protože tam je nádrž, která měla textilní prvky v uložení, kde se samozřejmě drží bordel, určitě bude potřeba šáhnout na konce prahů, blatníky a vnější prahy (ty nášlapné), může se někde objevit dírka kolem rámu př.okna, ve spodní části torpéda (plech mezi motorem a interiérem), atd. Moje Simca 8 vypadala naprosto netknutě a po opískování se taky něco málo objevilo, prostě po těch letech, při v podstatě nulové původní antikorozní ochraně, je skoro nereálný, aby i při ideálním uskladnění, byla ta kastle 100% bez koroze.
Pak počítej kolem 80t Kč za lakování. Když je to po opískování, musíš vylakovat všechno, vnitřky dveří, blatníky zevnitř, střechu a kapoty zespoda, atd. Může to být samozřejmě i víc, když budeš chtít lakovat více vrstvami, abys při použití dnešních laků, dosáhl autentické hloubky tehdy používaných nitrolaků.
Renovace náprav, převodovky, převodky řízení, brzdařiny a dalších drobností na Simku 8 mě u Dobeše vyšly na 75t Kč, což je odpovídající cena, protože např. tyhle nápravy nemají kulový čepy, jsou tam prostě tyče v několika osách pohybu, které čepy nahrazují, ty jsou samozřejmě opotřebované a tak je nutno je zbrousit a nově opatřit tvrdochromem, aby v nápravě nebyly vůle. Ložiska jsou atypická, některá seženeš, ale jsou drahá, některá neseženeš a tak musíš např. zvětšit původní uložení, nebo naopak vyrobit pouzdro. Samozřejmě v tý době se nepoužívalo zinkování, ale niklovalo se a černilo - to jsou taky starosti a vícenáklady. Dá se to udělat i levněji (napatlat všechno na černo a nechat tam mechaniku opotřebovanou, jako jsem to viděl na jedněch francouzskejch stránkách, ale to je pak pro ostudu a je to prasárna).
Pak motor, tam záleží na stavu, před koupí bych tohle určitě bral jako podstatnou záležitost. Aby šel motor protočit, pokud půjde vzal bych s sebou měřák komprese a buď startérem, nebo klikou bych se pokusil změřit tlaky. Když budou tlaky dobrý, můžeš doufat ještě v dobrý ložiska, i když ty se dají vyrobit, možná by šly i sehnat, to nevím. V opačným případě bys musel shánět jinej motor, nevím jak by to bylo těžký, bude to ale stejný s Fiatem 508 Ballila, takže bych to viděl nadějně, i co se ND týče.
Nejhorší to bude s detailama, i když na tomhle autě jich tolik není, ale ono se to potom komplikuje, když musíš renovovat třeba tachometr, kde jsou rozteklý číslice, řešíš výrobu gumových profilů, renovaci volantu, táhel, čudlíků, zámků dveří, volný panty, apod. To, spolu s novým čalouněním interiéru, může představovat klidně 100t Kč. Ač se to nezdá, ono je to auto ve spoustě věcí mnohem komplikovanější než auta z 60. a 70.let. Nic tam není nacvakaný nebo nasunutý, třeba sametky kolem dveří, který jsou "normálně" nasunutý na spoj plechů, jsou tady natlučený čalounickejma hřebíčkama do dřevěnýho pásku spolu s čalouněním sloupků a střechy. Budíky, čudlíky, táhla, to všechno je našroubovaný malinkejma šroubečkama, který jsou zarezlý a není k nim snadnej přístup.
Pak tam máš k renovaci taky chladič, světla, elektriku, motorek stěračů, nádrž, silentbloky, výfuk, hadice a trubky, věci na leštění, atd.
Zkrátka renovaci auta v tomhle, nebo podobným stavu, pokud má být auto opravdu zrenovováno a ne zpraseno, odhaduju zhruba na 350 - 400t Kč. To v případě, že si to rozebereš a následně zase složíš sám.
Já koupil Simku 8 za 2200,-Eur v době, kdy bylo Euro za 30,-Kč + 10t Kč doprava. Rozebral jsem si to sám, odvezl opískovat, pak na tom makal klempíř (50tKč), mezitím jsem nechal opískovat a nalakovat rám, udělali jsme s Dobešem ty podvozkový věci (já rozebral a na hrubo očistil, Dobeš zrenovoval mechaniku a povrchový úpravy a já zase pak skládám) a teď mě čeká lakovna. Takže jsem tam za 210t Kč a teď mě čeká lak a následně čalounění. "Bohužel" mi do toho teď vlezl ten barák...
-
- Příspěvky: 110
- Registrován: 27 kvě 2010 09:37
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Díky za odhad,vidím to podobně - o,5 investice ( spíše 0,6 ) a 0,5 prodejní hodnota. Není pak lepší kupovat hotová repasovaná auta ? Třeba ta Bagheera byla hotová za 130 tisíc korun a Čenda to hodnotil, že je docela dobře udělaná. Ovšem tohle je pro fajnšmekry , budu nad tím uvažovat. Můj největší problém je , kde to garážovat.......
Jak to máš se stavební firmou ? Pokud máš potíže, znám v Mukařově výborného stavaře, který dodržuje slovo.
Jak to máš se stavební firmou ? Pokud máš potíže, znám v Mukařově výborného stavaře, který dodržuje slovo.
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Franto, nejdřív se řeší auto, pak garáž. Pokud to děláš obráceně, nikdy nic nekoupíš
-
- Příspěvky: 110
- Registrován: 27 kvě 2010 09:37
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Bydlím v centru Prahy. Díky za nabídku garáže
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Franto díky, mám tam solidního stavaře, jediný co mě trápí je nedostatek času a podstatně vyšší finanční náročnost než jsem, byť s rezervou, předpokládal. Ale to nějak dopadne, topení, vodu, odpady už mám, velká část stavebních úprav už je hotová, elektrika z většiny taky, ale pořád mám ten seznam "co ještě" moc dlouhej, holt je to náročný
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Tak jsem tam koukl a je to na 120t Kč, to je podle mě už docela hodně na ten stav, ale když to někdo dá, tak proč ne? Myslím, že nedávno byla na leboncoinu za 6t Eur taky v předrenovačním stavu, ale tak jak byla, byla jezditelná na srazy.
Edit: tady, už jsem to našel - 7t Eur, ale slušná: http://www.leboncoin.fr/voitures/358508252.htm?ca=11_s
Edit: tady, už jsem to našel - 7t Eur, ale slušná: http://www.leboncoin.fr/voitures/358508252.htm?ca=11_s
Naposledy upravil(a) Talbot dne 16 zář 2012 23:14, celkem upraveno 1 x.
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Tak kdopak máte málo práce? http://www.ebay.de/itm/Simca-1200-S-Ber ... 500wt_1362
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Nooo, třeba by nemělo kastli do vrtule. Kdyby bylo za tle peníze, tak bych se tomu asi na díly vubec nebránil. Má to spoustu věcí, který ta má past nemá. Ale ono pujde dráž.
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Moc pěkný, taky za pěkný peníze . Akorát jí tak trochi chybí zadní světla.
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
a dalsi k zamysleni, ale asi nebude nic moc, protoze puvodne za nic chtel na slovenskym serveru 1200 eur.
http://www.eurooldtimers.com/cze/inzera ... 7-gls.html
http://www.eurooldtimers.com/cze/inzera ... 7-gls.html
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Byla na SK srazu
-
- Příspěvky: 110
- Registrován: 27 kvě 2010 09:37
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Tak prodejci se nepodařilo prodat toho Fiata Simcu 6CV a prodává ho znovu s cenou 110.000 ,- Kč : http://aukro.cz/fiat-simca-6cv-1937-i2645776054.html
-
- Příspěvky: 191
- Registrován: 21 čer 2010 19:03
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Neuhodil se náhodou do hlavy ? http://aukro.cz/simca-1501-r-v-1968-i26 ... ?source=oo
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Proč??? Mně to přijde dobré. Asi by to chtělo doláknout dveře. Ale za za 40 mi to přijde super. Ono se ti to zdá drahé?
-
- Příspěvky: 191
- Registrován: 21 čer 2010 19:03
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Doláknout dveře , opravit , dopasovat a doláknout přední blatníky ,zadní kapota se taky jeví na jinej odstín - to už je skoro celý auto , vyměnit spojku , sedačku , prošlapanou gumu na pdlaze , palubku dojebanou nějakýma hodně krásnejma vypínačema - to jsou jenom věci viditelný na fotkách , u udržovanýho garážovanýho autíčka se toho určitě najde daleko víc + těch směšných 40 Sem zvědavej kolik zájemců se o to popere .