Simky, Talboty, Matry na prodej
Moderátor: Burák
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
tp možná někde někdo má, já jsem rád, že to nabídl, ale víc jak litr, když připočtu dopravu pro to, skladování, práci nedám
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Tak kdo se obětuje a zajede tam tu štětuli obtáhnout, aby už konečně přestala lézt po autech?
http://www.ebay.de/itm/Simca-Ariane-4Zy ... 750wt_1112
Jinak teda aut a i Simek tam asi bude požehnaně, je to v Loddes ve Francii...
http://www.ebay.de/itm/Simca-Ariane-4Zy ... 750wt_1112
Jinak teda aut a i Simek tam asi bude požehnaně, je to v Loddes ve Francii...
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
asi budu blinkat Odtamtud bych si auto radši fakt nekoupil, měl bych strach, že podmínka k odvezení auta by byla nejen zaplatit částku, ale i... no radši nechci ani pomyslet!
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Ty vole, neni to to, kde jsme stavěli, pač tam měli 1501gls? Je mi to povědomý
- Ivan Simca KH
- Příspěvky: 2037
- Registrován: 24 led 2009 16:49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Ahoj. Není, bo ten bastl má 1300stovkový nárazníky. Taky má přístroj z 1300 L a tahle má přístroj z 1500, je tam i teploměr. Ale ty sedačkyTalbot píše:To bude asi tohle:
http://www.eurooldtimers.com/cze/inzera ... -1967.html
v té bílé 1301 jsou velmi pěkné. Ale to ostatní, no hanba blít! ahoj Ivan
P.S. zdá se, že těch bastlů je tady docela dost!
- Ivan Simca KH
- Příspěvky: 2037
- Registrován: 24 led 2009 16:49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Ještě bych dodal, že ty auta se dost lišej. Jen ta barva je úplně jiná, mat a lesk! A tento má GL kovej volant a jiný polstry ve dveřích, není to to auto, co kupuje Michal Primák, tohhle vypadá mnohem líp! ahoj Ivan
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Hm,to už je stříkané ale cena dobrá
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
No, cena slušná, ale co s tím?
- Ivan Simca KH
- Příspěvky: 2037
- Registrován: 24 led 2009 16:49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Ahoj kluci. No, ono a otázku co s tím? je odpověď dosti složitá. Ona Simca 9, nebo Aronde rok 1951 až 1953, nebo Aronde rok 1954 až 1955 u nás není, pokud vím, ani jedna! A co je na nich, mimo 1. a 2. masky, tak zajímavého? No přece hrdlo nádrže paliva pod levým zadním koncovým světlem! U staršího provedení se otvírá nahoru takovej deklík světla, u novějšího se odklápí celé světlo do boku a za ním je to hrdlo! Myslím, že dost zajímavej detail, u nás nevídáno! Zdroj? Kniha "Le Guide des Simca Aronde", nakl. ETAI, r. 2008.Talbot píše:No, cena slušná, ale co s tím?
ahoj Ivan
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
taky Simca 9 byl zlom ve vývoji Simky. Nepočítáme-li vlastní karoserie na S5 a S8 či S5, tak právě Simca 9 Aronde byla první Simca! Hodně věcí je jinak, vlastně drtivá většina.
- Ivan Simca KH
- Příspěvky: 2037
- Registrován: 24 led 2009 16:49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Ale,ale,ale! Já o voze, Ty o koze. ahoj IvanMichal píše:taky Simca 9 byl zlom ve vývoji Simky. Nepočítáme-li vlastní karoserie na S5 a S8 či S5, tak právě Simca 9 Aronde byla první Simca! Hodně věcí je jinak, vlastně drtivá většina.
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
já myslím, že oba mluvíme o stejným voze a o jeho zajímavostech. Já jen (z pohledu zajímavosti) zmiňuji historii a vzácnost, ty víčko nádrže.
Bych řekl, že je vše ok
Bych řekl, že je vše ok
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
To je všechno pravda, ale... co s tím??? Dvakrát za rok na sraz?
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
nebo desetkrát, nebo si do dát do obejváku nebo sbírky - prostě jako s každým jiným veteránem. my ostatní ještě nerezignujeme Michale
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Já už jsem toho všeho momentálně totálně "přejedenej". Od svých 16ti let trávím veškerej volnej čas pod autama a holt už nechci. A i když se koupí pěkný auto, stejně to chce náplně, támhle čep, támhle brzdy, atd. A už nevidím sebemenší smysl jen tak něco vlastnit. Jo vzít Tagoru a projet s ní kus Evropy, O.K., mít starou Simku 5 coby "pravýho" veterána, proč ne? Postavit si třeba Murenu 2,2 Turbo a brousit s ní okruhy, fajn. Ale jen tak to někde mít a psát si na toaleťák "co všechno ještě", to už nikdy! Takhle zajímavá, jako je Aronda 55 (jů má tankování pod světlem a kulatej tachometr), Solara Executive (málo kusů), nebo Bagheera Courréges (bílá kůže), apod. je každej druhej model Simky/Talbotu a mít to všechno v top stavu, na to by nestačilo ani 5 životů. Mám prostě pocit, že ten čas, kterej tady mám vymezenej, chci strávit smysluplněji
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
A to je právě to co říkám,že je lepši mít 3 Simky v super stavu než 10 a z toho sotva 2 pojízdný Co typ to je mít ND i když se někdy shodují .
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Ty víš piču, zelináři
- Ivan Simca KH
- Příspěvky: 2037
- Registrován: 24 led 2009 16:49
- Kontaktovat uživatele:
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Ahoj kluci. Jasně, že každej z nás/vás má pravdu a tak je to dobře. Michal to přesycení popisuje dobře a já mu to věřím. Ví o Simkách opravdu hodně a z praxe taktéž, ale smysl vidí teď momentálně někde jinde! Ostatní kluci se snaží dostat se svými auty někam,
kam, to nevědí třeba ani oni sami. Všichni se snažíme dostat svoje hobby na nějakou úroveň, dej nám PánBůh sílu, že? Pravda je, že přílišná roztříštěnost v typech Simek vede k tomu, že máš vše, ale nemáš vlastně nic pořádného. Já osobně si myslím, že je lepší věnovat se naplno jedný řadě Simek a mít o tématu maximum vědomostí, informací atd. Je dobrý pocit mít pěkný auto, dojet s ním někam, užít si atmosféru setkání a jet domů a těšit se na příště. Jedním zadkem s dvěma autama nikam nedojedeš, to je jasný. Deset a více aut je sbírka a to je už jinej rank, to už je mimo možnosti běžnýho člena jakýhokoli klubu! Přeju všem aby je Simky bavily, poskytovaly jim radost a pěkný svezení, to je to, oč nám všem jde, ne? ahoj Ivan
kam, to nevědí třeba ani oni sami. Všichni se snažíme dostat svoje hobby na nějakou úroveň, dej nám PánBůh sílu, že? Pravda je, že přílišná roztříštěnost v typech Simek vede k tomu, že máš vše, ale nemáš vlastně nic pořádného. Já osobně si myslím, že je lepší věnovat se naplno jedný řadě Simek a mít o tématu maximum vědomostí, informací atd. Je dobrý pocit mít pěkný auto, dojet s ním někam, užít si atmosféru setkání a jet domů a těšit se na příště. Jedním zadkem s dvěma autama nikam nedojedeš, to je jasný. Deset a více aut je sbírka a to je už jinej rank, to už je mimo možnosti běžnýho člena jakýhokoli klubu! Přeju všem aby je Simky bavily, poskytovaly jim radost a pěkný svezení, to je to, oč nám všem jde, ne? ahoj Ivan
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Já to chápu taky, mam podobnej názor, ale když to tak udělá každej... o čem pak budem psát?
Klocák už nic shánět ani prodávat nebude, Jirka bude mít hotovo a naleštíno, žádný další závady-záhady ani senzační přepravy se konat nebudou, Ivan nebude mít komu radit a nabízet, MichalP jen občas obuší průkazy, MichalT se bude akorát svěřovat koho pobil v Horizonu a kolik domorodců v Albánii, Čenda nebude mít komu pomáhat, George už pauzíruje dávno, já toho taky moc nenapíšu, snad jedině Bu - tam bych měl jakous důvěru...
Klocák už nic shánět ani prodávat nebude, Jirka bude mít hotovo a naleštíno, žádný další závady-záhady ani senzační přepravy se konat nebudou, Ivan nebude mít komu radit a nabízet, MichalP jen občas obuší průkazy, MichalT se bude akorát svěřovat koho pobil v Horizonu a kolik domorodců v Albánii, Čenda nebude mít komu pomáhat, George už pauzíruje dávno, já toho taky moc nenapíšu, snad jedině Bu - tam bych měl jakous důvěru...
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Pájo ,já mám vše hotovo a naleštěno jen mám strach.že zase něco koupím . Zatím jsem dovezl šrot plný šrotu jak psal Michalpaja píše:Já to chápu taky, mam podobnej názor, ale když to tak udělá každej... o čem pak budem psát?
Klocák už nic shánět ani prodávat nebude, Jirka bude mít hotovo a naleštíno, žádný další závady-záhady ani senzační přepravy se konat nebudou, Ivan nebude mít komu radit a nabízet, MichalP jen občas obuší průkazy, MichalT se bude akorát svěřovat koho pobil v Horizonu a kolik domorodců v Albánii, Čenda nebude mít komu pomáhat, George už pauzíruje dávno, já toho taky moc nenapíšu, snad jedině Bu - tam bych měl jakous důvěru...
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
No Pájo, nebojím se, že by nebylo o čem psát, naopak, až ti největší "pacienti" přestanou hromadit a začnou renovovat, bude toho k diskusi dost a dost
Jinak s tím Horizonem jsi se docela trefil, momentálně v tom ležím a sosám informace kde se dá. Rozhodně je v těch turbomotorech neuvěřitelnej potenciál, dají se s tím dělat šílený věci a pořád v rozumnejch cenovejch relacích, asi nejdražší co může být, je komplet motor, připravenej k osazení, o výkonu 590 koní a to za cenu 2900,- USD, což je docela směšný ve srovnání s tím, jak drahý je zvyšování výkonu u atmosféry. Plácám se v termínech jako je wastegate, boostcontroller, BOV, momentálně se nemůžu rozhodnout, jestli to zatím jen vyměním (ale asi to bude nejrozumnější) a upravovat budu později, nebo rovnou když už to bude venku, tak dám plechový těsnění, silnější šrouby hlavy, +20% vstřiky, 3bar mapu a ECU, větší InterCooler, BOV a K&N filter, čímž bych mohl otevřít turbo na 20PSI, což by mělo "stačit", výkon bude na cca 300PS a je to taková rozumná hranice, kolik ten motor snese se sériovým spodkem a pístama a není třeba dávat větší turbo. Stejně tak si asi hodím korunou jestli to auto zatím nechám v tak okopaným stavu v jakým to je a nebo jestli to nechám polejt barvou, když už budu mít vykuchanej motorovej prostor, protože když to nechám jak to je, tak to přehodíme s Dobešem za dva víkendy, když to začnu šlechtit, tak to zase bude běh na dlouhou trať Ale v černý barvě s červenejma nápisama Goes Like Hell a interiérem v černý kůži s červeným obšitím, by to byla pecka.
Jinak s tím Horizonem jsi se docela trefil, momentálně v tom ležím a sosám informace kde se dá. Rozhodně je v těch turbomotorech neuvěřitelnej potenciál, dají se s tím dělat šílený věci a pořád v rozumnejch cenovejch relacích, asi nejdražší co může být, je komplet motor, připravenej k osazení, o výkonu 590 koní a to za cenu 2900,- USD, což je docela směšný ve srovnání s tím, jak drahý je zvyšování výkonu u atmosféry. Plácám se v termínech jako je wastegate, boostcontroller, BOV, momentálně se nemůžu rozhodnout, jestli to zatím jen vyměním (ale asi to bude nejrozumnější) a upravovat budu později, nebo rovnou když už to bude venku, tak dám plechový těsnění, silnější šrouby hlavy, +20% vstřiky, 3bar mapu a ECU, větší InterCooler, BOV a K&N filter, čímž bych mohl otevřít turbo na 20PSI, což by mělo "stačit", výkon bude na cca 300PS a je to taková rozumná hranice, kolik ten motor snese se sériovým spodkem a pístama a není třeba dávat větší turbo. Stejně tak si asi hodím korunou jestli to auto zatím nechám v tak okopaným stavu v jakým to je a nebo jestli to nechám polejt barvou, když už budu mít vykuchanej motorovej prostor, protože když to nechám jak to je, tak to přehodíme s Dobešem za dva víkendy, když to začnu šlechtit, tak to zase bude běh na dlouhou trať Ale v černý barvě s červenejma nápisama Goes Like Hell a interiérem v černý kůži s červeným obšitím, by to byla pecka.
- Burák
- Administrátor
- Příspěvky: 4279
- Registrován: 12 led 2009 00:12
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Simcy, Talboty, Matry na prodej
Bych to nechal okopaný zcela záměrně. V tom je daleko větší kouzlo, s tim pak někomu spráskat prdel