Stránka 1 z 6

Opravy, rady a návody...

Napsal: 18 led 2009 21:26
od Grave1501
Hurá, jásejte, jsem zpět :D

KONEČNĚ jsem "našel" svoji Sambu cabrio a celý šťastný ji mám již v své garáži v Berouně díky šlechetnosti Jendy Karczmarka a Jendy Voříška,
kterým tímto strašně moc děkuji za její dopravu, jejich čas a ochotu. Díky kluci!!!

Auto je v té samé kondici, které bylo, když jsem ji tam před asi 2,5 rokem vezl.
Auto chytlo téměř okamžitě a dalo se s ní v pohodě vyjet na plaťák a zajet s ní následně do garáže.

Těším se na léto, jak malý kluk a už se vidím, jak s ní budu v létě lítat po výletech a k vodě se staženou střechou :-)
Ovšem před tím to chce, krom nvých dokladů od 1.1.2009, vyřešit několik spíše drobných závad včetně karburátoru, který se těšně před koupí rozsypal.
Momentálně tam je jen jeden s automatickým sytičem, je po repasi, ale stále nefunguje tak optimálně, jak by měl a ikdyby fungoval,
auto by s ním mělo jen 72 koní :-)
Na ten samý motor, který tam je (PSA - 1360ccmm typ XY), se dávaly i dva spřažené karburátory se kterými auto mělo údajně 80 nebo 79 koní.
Údajně ty karburátory měly jedny z prvních Peugeotů 205.
Chtěl bych znát typy těch karburátorů, které bych si třeba sehnal přes Peugeot klub nebo někde jinde.
Případně kdyby ste o nich někdo věděl, kde a ve kterém autě jsou k mání nebo jestli je máte někdo doma, určitě mi, prosím, dejte vědět, KOUPÍM!!! :D
Potřebuju k nim pochopitelně i sání. Koupím i jednotlivě.
Cena závisí na stavu ;)

Děkuji všem ... ;-)

Re: Opravy, rady a návody...

Napsal: 18 led 2009 21:39
od Talbot
...sání a airbox. Já měl na tý Sambě co má teď George taky 2 karburátory a jelo to jako blázen, fakt jsem z toho byl celkem vykulenej :)

Btw: zrovna dneska jsem chtěl založit topic přesně s tímhle názvem, ale pak jsem nevěděl jaký důležitý věci do něj napsat, tak jsem se na to vyprdnul a šel dělat Marušce na Mureně.

Re: Opravy, rady a návody...

Napsal: 18 led 2009 21:46
od Burák
S to fotil, ne. Tak sem prskni fotku, ne?

Re: Opravy, rady a návody...

Napsal: 18 led 2009 21:48
od Michal
Taky je mám na Sambě. Na typ se ti podívám v knížce

Re: Opravy, rady a návody...

Napsal: 18 led 2009 21:50
od Talbot
Když jsme u těch rad a návodů... Buráku, když jsi se zabýval tím tuningem, možná bys mi mohl poradit. Mám na Mureně ty stavitelný tlumiče Spax, něco jako Koni. Dole na těle tlumiče jsou malinký šroubečky, nebo ventilky. K čemu tam jsou? Funguje to tak, že se to tam dá přifouknout kompresorem, nebo se to jen zašroubuje a tím se to přitvrdí? Moje tlumiče mají účinnost 97%, ale mohly by být tvrdší ;)

Re: Opravy, rady a návody...

Napsal: 18 led 2009 21:54
od havlik
Michaltalbot píše:Když jsme u těch rad a návodů... Buráku, když jsi se zabýval tím tuningem, možná bys mi mohl poradit. Mám na Mureně ty stavitelný tlumiče Spax, něco jako Koni. Dole na těle tlumiče jsou malinký šroubečky, nebo ventilky. K čemu tam jsou? Funguje to tak, že se to tam dá přifouknout kompresorem, nebo se to jen zašroubuje a tím se to přitvrdí? Moje tlumiče mají účinnost 97%, ale mohly by být tvrdší ;)
No mam tyhle spaxy na 120tce:))) Hlavně to nepovoluj ten velkej kroužek:) Jinak ladí se to pouze otáčenim toho malého šroubku moje maj 28 poloh předpokládam že ty tvoje taky čim víc to dotahuješ tak se to přivrzuje. Nic víc nic míň:)

Re: Opravy, rady a návody...

Napsal: 18 led 2009 22:05
od Talbot
Super, to jsem si myslel, díky! Předek je tak tvrdej, že se s tím nedá ani zapérovat, ale zadek se kolikrát zhoupne, že to není hezký. Na okruh jsem koupil třídílný 15" legendární BBS RS1 (díky neznalosti bazarníka za směšnou cenu :P ) takže tam dám 195/50 R15 což bude taky trochu tvrdší než 195/60 R14. Nejradši bych tam dal 215/50 R15 ale to se dělá jen v Dunlopu a to zdaleka není tak dobrá guma jako Potenza RE720, která se ale dělá jen ve 195/50 R15. Tu RE720 chválí úplně všichni a to i na zahraničních Matra fórech, navíc prý funguje líp než Potenza RE 050, což už snad ani nejde...

A jak tam máš naznačený ty polohy? Jak to stálo těch 6let v kopřivách, tak je ta barva místy trošku oloupaná a nepamatuju si, že bych tam někde viděl nějakou stupnici. Nebo stačí to zašroubovat nadoraz a pak třeba po půlotáčkách povolovat?

Re: Opravy, rady a návody...

Napsal: 18 led 2009 22:10
od havlik
Žádný značení tam nejni a dotahuje se to po bodech když to zkusíš tak poznáš skáče to postupně nejni to jako obyč šroubovice. Nevim jak víc to popsat prostě vezmeš otočíš o kus a to ucítíš že je tam další poloha.

Re: Opravy, rady a návody...

Napsal: 18 led 2009 22:11
od Talbot
O.K.

Re: Opravy, rady a návody...

Napsal: 20 led 2009 09:04
od Grave1501
simcaklub> prosím ty typy karburátorkůůůů :D

Re: Opravy, rady a návody...

Napsal: 20 led 2009 23:21
od tagorarichard
můžu ti je i nafotit ale bylo by to až v pátek. sambička je zazimovaná a spí hlubokým spánkem.
doufám že ne věčným... :roll:

Re: Opravy, rady a návody...

Napsal: 21 led 2009 01:11
od Grave1501
To bys byl uplne zateeeej ;) Pjosím ... nemůžu se dočkat až budu drandit ... když dá simčí Bůh, tak s ní pojedu na jarní sraza to kurva chci ;)

Re: Opravy, rady a návody...

Napsal: 22 led 2009 09:20
od Grave1501
http://www.bxclub.com/view.php?cisloclanku=2006100301 He? žeby zpětná kompatibilita s Citroenem ... ? Já bych si s dovolením také něco uloup ... ale né perníček, ale třeba pro začátek aspon ty jednoduchy 2 karbce :D

Re: Opravy, rady a návody...

Napsal: 22 led 2009 12:59
od Talbot
Grave tady máš sání na dva dvojitý přímo na Sambu...
http://cgi.ebay.de/Ansaugbruecke-Weber- ... dZViewItem

Re: Opravy, rady a návody...

Napsal: 22 led 2009 13:04
od Talbot
Tady máš nějaký Webery...
http://shop.ebay.fr/?_from=R40&_trksid= ... Categories

Koukni třeba i na ebay.it tam by taky něco mohlo být.

Re: Opravy, rady a návody...

Napsal: 22 led 2009 13:13
od Talbot

Re: Opravy, rady a návody...

Napsal: 23 led 2009 02:26
od Grave1501
Michale, prosim Te, kamos, kterymu jsem dal za ukol, aby drazil karbce mezitim, co si odskocim, tak to prosral .... ja se na ty francouzsky aukci moc neorientuju, mohl bys mi dat pls jeste nejaky odkazy ... ?
Prej na US aukci se pouzivaj jiny oddelovaci carky nez na FR a prej, nez to stacil napravit, tak byl konec ... :evil: Nehorazne me nasral :(

Nebo, kdyby se Ti podařilo ošéfovat TYHLE ... trochu info nejdříve ... tech 15000km je to, kolik maji najeto? Nechci zadny shity... Kdyby to bylo OK, tak penize a flasku ihned dovezu... ;)

Re: Opravy, rady a návody...

Napsal: 23 led 2009 10:22
od Burák
Jardo a ty k tomu máš sací svody?

Re: Opravy, rady a návody...

Napsal: 23 led 2009 12:37
od Grave1501
Burák> v nedeli uz budu jejich majitel :D :twisted: 8-)

Re: Opravy, rady a návody...

Napsal: 23 led 2009 13:37
od Burák
Jako přímo sací sběrný potrubí, ne airbox

Re: Opravy, rady a návody...

Napsal: 23 led 2009 13:46
od Talbot
Burák, to by mělo být tohle:
Michaltalbot píše:Grave tady máš sání na dva dvojitý přímo na Sambu...
http://cgi.ebay.de/Ansaugbruecke-Weber- ... dZViewItem

Re: Opravy, rady a návody...

Napsal: 23 led 2009 13:46
od Grave1501
Burák píše:Jako přímo sací sběrný potrubí, ne airbox
Přřřesně tak ;-)

Re: Opravy, rady a návody...

Napsal: 23 led 2009 13:52
od Burák
Ajo, to jo, já z tvýho vyprávění pochopil, že jde o airbox

Re: Opravy, rady a návody...

Napsal: 23 led 2009 23:29
od Michal
Ve Francii je firma B2H, která se specializuje na renovace karburátorů na veterány. Na Automédonu jsem se s nimi domluvil na repasi karbce na tagoru (který nikdo nechce dělat). Právě mi napsali, že je hotov. Jsem zvědavej. vybral jsem ten největší šrot, co jsem doma měl. Jinak cena....

Your carburetor has been rebuild and is ready to be shipped.
The price of the carburettor is 311.04 HT € and the shipping costs are
32.50 HT €

You can either pay us by wire or by paypal with 5% additionnal financial
costs.
Let us know which wau you prefer so that we send yopu the informations
needed.

Re: Opravy, rady a návody...

Napsal: 24 led 2009 21:12
od Michal
Mám na Solaře zajímavou závadu, s kterou si nevím moc rady.
Mám hlavu po GO u Kasla, repas karbce, nový kabely, víčko a svíčky. Při demontáži vany částečně vyčištěný motor. Když chci nastartovat, musím to neskutečně přemlouvat. Blafe to na dva, pak na tři a ohřátý na čtyři. Dokonce jsem to minulý měsíc ohřál tak, že jsem v pohodě absolvoval STK. Po vystydnutí stejnej problém. Dneska už ani ohřátý nechtělo běhat na čtyři. Jedný co mne napadá, že po dlouholetým používáním LPG je bordel na kroužkách, nebo jsou poškozený a propouštějí bordel na svíčky a mají nižší tlaky. Zkusím změřit tlaky za studena. Ale co dál? Může pomoci nějaký sajrajt do oleje a paliva? Přec nebudu děklat další GO :cry: