Simca-Talbot Solara 1,3LS 1980

Moderátor: Burák

Uživatelský avatar
Talbot
Příspěvky: 4925
Registrován: 11 led 2009 22:48

Re: Simca-Talbot Solara 1,3LS 1980

Příspěvek od Talbot »

A sáhnout zespoda až na tu žárovku jsi nezkoušel? Na některý žárovky se takhle dostat lze.

Uživatelský avatar
RudolfSolara
Příspěvky: 46
Registrován: 11 črc 2017 09:37
Bydliště: Praha matka měst

Re: Simca-Talbot Solara 1,3LS 1980

Příspěvek od RudolfSolara »

Nezkoušel :!: Prubnu :idea:
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010

Uživatelský avatar
RudolfSolara
Příspěvky: 46
Registrován: 11 črc 2017 09:37
Bydliště: Praha matka měst

Re: Simca-Talbot Solara 1,3LS 1980

Příspěvek od RudolfSolara »

Tak jsem v rámci příprav na srázek využil silvestrovské volno a byl na nákupech v jedné z garáží u čehosi nad Sázavou ;) Přerovnali jsme celou garáž, 3 hodinky manipulačních prací :mrgreen: ale nakonec nalezeno. Středový panel v barvě i s kastlíkem na rádio a výdechy zadního topení, několik torz zrcátek, ale nakonec po rozborce a poskládání kompletní na obě strany (akorát jedno sklo musím ještě splašit). A pracovní spojkový váleček. V dost mizerném stavu. Po vyhonování speciálními vlastnoručně vyrobenými přípravky použitelný. Nakonec jsem použil při opravě na Taťkovi po lehkém vybroušení ten původní a z toho druhého pouze upravený pístek na gumičku z 12cetTrosky :oops: Originál co mám od Dobeše schovám pro další generace :twisted: Takže opět při spojkování neznačkujeme teritorium :P PS: Ale na ty stroje na kterých Krejčík jezdí, fakt nemáme :mrgreen: :lol:
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010

Uživatelský avatar
Talbot
Příspěvky: 4925
Registrován: 11 led 2009 22:48

Re: Simca-Talbot Solara 1,3LS 1980

Příspěvek od Talbot »

Jojo, Týnec n.S. a Míla Krejčí :grin: jsem rád, že stále funguje, ten dělal ještě u Nevosáda na Simca Talbot vrakovišti v Čakovicích u Týnce... tam jsem jezdival pro dily na 1308 už někdy v roce 1996.

Uživatelský avatar
RudolfSolara
Příspěvky: 46
Registrován: 11 črc 2017 09:37
Bydliště: Praha matka měst

Re: Simca-Talbot Solara 1,3LS 1980

Příspěvek od RudolfSolara »

Byl jsem tam dvakrát, poprvé jsem to z těch torz co jsem si odvezl nějak nezkompletoval. Při prvním setkání jsem se ho když přilítl na tom rámu :) z Pionýra téměř lekl :o Na toho silvestra, přijel na kole s pomocným motorkem, to již bylo v poznání přátelštější atmosféře, zajímavý človíček. Ale o těch našich mazlících toho hodně ví :!: Díky za typ :idea:
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010

Uživatelský avatar
RudolfSolara
Příspěvky: 46
Registrován: 11 črc 2017 09:37
Bydliště: Praha matka měst

Re: Simca-Talbot Solara 1,3LS 1980

Příspěvek od RudolfSolara »

Dotázek :) Na Taťkovi je vyměněná spojka, měnil ještě otec je na tom najeto cca 2tiskm. Jak jsem vyměnil tu gumičku tak mi spojka bere hodně nahoře. Bohužel si nepamatuji jak to bylo před výměnou té gumičky. Nikde nic neteče a záběr je plynulý. Chci se zeptat dá se nějak štělovat chod spojky? Díky za odpovědi :mrgreen:
ČZ 150 - 1951, Ford Granada MKI,series 2, 2,3 V6 AUTOMATIC - 1977, Simson S50 N - 1979, Simca-Talbot Solara 1,3 LS - 1980, Simson S51 Enduro - 1984, Oltcit Club 11 - 1988, Fiat Panda 1,2 4X4 Climbing - 2010

Odpovědět